Wszyscy mają Mambę

mam i ja :)) Czyli rzecz o haftixie będzie  http://www.epasmanteria.pl/ :)

Kanwa Aida kolor grafitowy i Rustico Aida, z wyglądu przypominają len, jeśli obrazek można wyhaftować na zwykłej kanwie, to chyba nie ma sensu przepłacać za len ?
No i znalazłam podstawki pod kubki:)) Do tej pory był problem z kupieniem ich w polskich sklepach!



 na tył dałam tkaninę przepuszczoną przez niezawodną drukarkę ;)

 dostałam od Ani słodziuchne wyróżnienie! 
 Takie ciacho do porannej kawy idealne:))


Share this:

21 komentarze:

  1. Zakup rewelacyjny jestem ciekawa co powstanie na tych materiałach. Aniołek cudowny:) mogę poprosić o wzorek p_anna23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy są, a teraz tylko haftować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakupy sobie zrobiłaś ,pozdrowionka, a jednak len ma w sobie coś co zwykła kanwa nie zamieni, tyle, że czasami można dobre efekty otrzymać na różnych madrych odcieniach kanw.
    A lindy czy lugany nie bój się, bardziej trzeba uważać o nie pomylenie się, ale tło mnie się bardziej podoba do haftów kwiatowych itp. delikatniej wyglada. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy super, ciekawe co powstanie na tych materiałach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś z tymi zakupami:-)
    to teraz czekam co wyczarujesz na tych cudeńkach:) też kupiłam Luganę ale jeszcze nie postawiłam żadnego krzyżyka, czeka i nabiera mocy urzędowej:-)
    Aniołek prześlicznie wyszedł Ci na tej kanwie, piękną zawieszkę stworzyłaś, ja nie mam zielonego pojęcia jak materiał przepuszcza się przez drukarkę - zacofana jestem w tej kwestii:-))))
    pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zakupy, nawet nie myślałam ze tyle tkanin jest do haftu, aniołek bardzo mi się podoba. Podkładki pod kubki można tez kupić w internetowym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia nie dziwne ,bo ci sie należało.Tworzysz tak piękne rzeczy ,że aż miło patrzeć. Niezłych dokonałaś zakupów ,teraz tylko czekać jakie cuda powstaną. Aniołek boski a swoja drogą ciekawa jestem jak ty przepuszczasz ten materiał przez drukarkę ?i nie wciągnie ci go?.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny aniołek na pięknym materiale :) a drukowanie w drukarce materiałów jest dla mnie dalej czarną magią choć bardzo mi się podoba ta magia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obkupiłaś się na rok chyba:))))Aniołek cudowny:)))Bardzo mi się podoba :) Może jakaś wymianka ???? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUper zakupy zrobiłaś. Ja też się czaję na len i inne materiały do haftu ale cały czas się boję czy sobie poradzę.
    Aniołek wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, dzięki za wyróżnienie, Kochana! Motywujesz do dalszego trwania. ;)
    A materiały cudne, cudne, cudne!!! Jeszcze muszę poczekać, zanim sobie będę mogła pozwolić na kupno, ale też chcę, a co. :)
    Zawieszka śliczna. Wiesz, ja kiedyś dostałam taki ładny woreczek lniany, związany wstążeczką, wypełniony czymś tam ładnie pachnącym. Wisi sobie i pachnie i po Twoich słowach na pewno już nie zajrzę do środka. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy .
    Ja cały czas podglądam wyszywanie na lnie i może w końcu się skusze , tylko nie wiem jaki bym miała kupić ...

    OdpowiedzUsuń
  13. o... dziękuję za wyróżnionko !
    no to leć do tej zerówki ... - jestem lepsza bo ... w klasie maturalnej Technukum - hihi
    pozdrowionka Tino - śliczny aniołeczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny aniołek...

    i gratuluję udanych zakupów,

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł - pierwsza klasa. Też kupiłam podstawki pod kubki, przeznaczam je na prezenty bożonarodzeniowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zabiję :))) tylko będę chwalić aniołka. Jest cudny!!! Na lnie wszystko wygląda lepiej :))
    Zakupy świetne, wystarczy materiałów na długie wieczory i ranki przy kawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniołek z lawendą śliczny, a zakupy świetne, no i gratuluję wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle kanw!! Ile na nich pięknych rzeczy powstanie!! Ahh zazdroszczę:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy! A mnie ciekawi jak tam zerówkowicze po pierwszym dniu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tino, chodzi mi o wzór tego skrzydlatego:) sama sobie go wyhaftuję:)Będę wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...