Wiśniowy sal część 4

Dzisiaj zaczyna się kolejny miesiąc naszych zmagań z wiśniowym obrazkiem salowym. Piszę zmagań, bo chyba nieźle daje nam w kość ten obrazek. Sprawdziłam teraz wszystkie blogi, jakie dostałam na liście od Mysi. Statystyki trochę smutne, bo na zapisane 37 osób większość z Was skończyła 1 obrazek, część 2 , a 3 obrazek skończyło 5 osób razem ze mną. Niektórzy nie zaczęli zabawy. Jedna zrezygnowała.
Zgodnie z zasadami Mysi jest miesiąc czasu na wyhaftowanie 1 obrazka. Tylko wtedy mogę przesłać kolejny wzór. Więc maile wysyłam do
http://jolaplo.blogspot.com/
http://tylkoprzyjemnosci.blogspot.com/
http://4pr-nati.blogspot.com/
http://www.mijajacechwile.blogspot.com/

Jeśli kogoś pominęłam to z góry przepraszam, ale tak jak piszę odwiedziłam wszystkie blogi!
Mam nadzieję, że jakoś wspólnie dopchamy ten wózek do celu ;))
Proszę o pozostawienie linków tylko pod postami z danymi obrazkami (nie mailowo, chyba, że ktoś nie ma bloga). Na bocznej szpalcie umieszczam skróty do danych postów.
A ode mnie ostatnio wyszły w ramach podziękowań i zabaw m. in
storczyk dla Ani
lusterko z nożyczkami dla Agaty
dla Joli
dla Iwonki
zdjęcie z blogu galerii http://artgaleriakaprys.blogspot.com/
Reszta zdjęć z blogu dziewczyn, mam nadzieję, że mi głowy nie urwiecie?
Wysyłam tyle paczek, że już nie miałam czasu na robienie zdjęć!
To tyle chyba, u mnie szaro, buro i ponuro. Zimno, deszczowo, wietrznie. Ostatnie zakupy przed rozpoczęciem roku szkolnego, ceny oszalały, ludzi tłum, kryzysu nie widać ;)
Miłej niedzieli Wam życzę i dziękuję za wszystkie komentarze
i odwiedziny anonimów, którym wydaje się, że są anonimami ;)
Papa



Share this:

17 komentarze:

  1. Cholibka, cos kiepsko z ta zabawa, chyba powinnas ja nazwac ufokomakerem:P Bo same ufoki sie robia:P U mnie natomiast sloneczko pieknie swieci i jest 25C :) Przesylam zatem ciepelko do Ciebie:)
    A z tymi statystykami odwiedzin na blogerze to mnie sie to nie podoba:P Normalnie wielki brat patrzy i wie kto zaglada:( Wole nutke niepewnosci i niewiedzy na bloxie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się u Ciebie dużo dzieje!
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za wiśniowy sal:) i jakie urocze prezenciki hoho:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny storczyk. U mnie nawet ten, który był kiedyś różowawy to następnym razem zakwitł na biało. Taki to sposobem same bieluchy.
    Ja na szczęście zakupy szkolne mam za sobą, robię to zawsze na początku lipca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanko, czy moge sie dolaczyc? jezeli dziewczyny sa jeszcze w tyle, to moze nadgonie:)
    pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. to znowu ja :). dzieki za szybka odpowiedz.
    tak wiec poprosze o pierwszy obrazek i zaczynam zamawiac len oraz nici
    pozdrowionka
    ps moj mail magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiające statystyki... A prezenty prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pytaj co tu robię po nocach
    bo tylko szpieguję hehehehe ;D
    Oto moja gałązka :

    http://xymciadm.blogspot.com/2012/09/gaazka-czeresni.html

    pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochan tak przyjemnie tu u Ciebie, aż miło posiedzieć i kawusie sobie popijać.!!Kochana dziękuję Ci za tak serdeczne słowa i pozdrawiam pięknie.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sal, szkoda, że wciąż mi brak czasu na zabawy. Prezenty super wysłałaś!Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Za storczyka jeszcze raz pięknie dziękuję:)!!!!
    a i śliczności dziewczynom powysyłałaś - Ty to dobra kobieta jesteś :-)
    pozdrawiam ciepluteńko, u mnie piękna letnia pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest nas w ty momencie tylko pięć?
    Nie spodziewałam się, że będzie tak "pod górkę" mam nadzieję, że dziewczyny nadgonią... haft jest trudny, ale naprawdę piekny i wart wysiłku. Pozdrawiam i życzę wytrwałości wszystkim uczestniczkom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No przyznam się: mam w plecy jeden obrazek, ale dopiero przed chwilą mogłam wydrukować sobie jego schemat. Prościutki jest, więc mimo nawału obowiązków powinnam wyrobić się do końca tygodnia. Za to 4 obrazek będzie dość czasochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypuszczałam,że tak szybko po zabiegu będę na nogach. Żałuję,że nie zapisałam sie na haftowanie tego obrazka.
    A propos mierzenia temperatury w szpitalu, teraz pacjentów nie budzi się się. Z odległości 5cm od czoła pielęgniarka takim automacikiem mierzy temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne prace i przesliczny storczyk

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem. Jestem spóźniona, ale czym prędzej donoszę, że skończyłam trzeci obrazek z wisienkami, a można zobaczyć go tu: http://sztukasplotu.blogspot.com/2012/09/spoznione-wisienki.html Proszę więc pokornie o czwarty :)
    Kiedy klikam w Twój obrazek z bocznej szpalty, otrzymuję informację, że szukana strona nie istnieje, dlatego piszę tu :)
    Prezenty wspaniałe!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...