Archives czyli niezła nauczka

Na hafty z serii Nimue miałam ochotę od dłuższego czasu.
Nie wszystkie skrzaty mi się podobają, ale już sam skrzat
jako dodatek np na lisie czy ptaszku jak najbardziej.
Jeszcze bardziej podobają mi się panie z tej serii "La clef", "Archives" czy "Victoria"
to moje faworytki, których nie miałam jeszcze odwagi haftować.
Nie wiedziałam jaki dobrać materiał i czy poradzę sobie z doborem 
dodatków, jakie są potrzebne żeby efekt końcowy był taki jak w oryginale.
Ceny zestawów nie zachęcały do kupna więc pozostawałam ciągle bez moich
wymarzonych haftów. Do niedawna. Skorzystałam bowiem z wyprzedaży w Casa Cenina.
Z pomocą Edytki  (za co jeszcze raz bardzo dziękuję!!)
zrobiłam małe zakupy i od tygodnia posiadam swój wymarzony
zestaw do haftu "Archives". Niestety po otwarciu okazało się, że zestaw nie zawiera kompletu mulin.
Do tego załączony len, jak dla mnie jest zbyt mały, xxx są drobniutkie,
wolałabym ten haft w nieco większej wersji.
Oto co zawiera zestaw

Aktualna cena zestawu 65 euro, moje pytanie: za co?
Wiem, moja wina, nie doczytałam itp.
Przyznaję, że w życiu by mi do głowy nie przyszło, że za 65 euro można sprzedawać
mini zestaw. Dobrze, że zakupy robiłam w trakcie wyprzedaży!
Jak już zaczęłam haft to go skończę, ale len wybrałabym inny.
Po muliny i tak musiałam jechać do pasmanterii
(choć mam kilka pudełek z mulinami to zawsze jak zaczynam nowy haft
akurat w tych 300 kolorach, które posiadam nie ma tych co potrzebuję:))))
A już na koniec dlaczego pominęli książki, które są w oryginalnej ilustracji???
Bardzo mi ich tu brakuje! Haft miał wisieć przy regałach z książkami,
ale do tego doszłam, jak już dostałam ten zestaw;)

Romans z Nimue źle się zaczął, jestem ciekawa jaki będzie jego koniec!

Na poprawę humoru leci do mnie jeszcze jeden zestaw z Casy,
jestem ciekawa co zastanę po otwarciu!:))))))

A już całkiem humor poprawił mi się po wczorajszym "Pulsie Polski".
Obejrzyjcie reportaż o rodzinie Szczepkowskich gdzie mężczyźni (!)
haftują z pokolenia na pokolenia, a żony nauczyły się haftować od mężów:))
http://www.tvp.info/18557380/12022015-2115
Ten reportaż leci jak ostatni, ustawcie sobie film na około 16 minutę programu.
Uśmiech nie schodzi z buzi, gdy tata opowiada, że jak dziewczyna dzwoniła
po syna żeby przyszedł do niej to powiedział, ze nie moze bo haftuje, ma plan
na skończenie i nie ma czasu na randki,  niech ona przyjdzie do niego:)))
Rewelacja!
Niezłe Walentynki muszą być z mężem, który haftuje:)



Share this:

53 komentarze:

  1. Widziałam ten wzór do kupienia w needle&art za 42 zł, ale tam też jest tylko kobieta, a nie jak w oryginale kobieta przy regale z książkami. Powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki! 65 euro za coś takiego?! To nieźle sobie policzyli, ale niestety jak nie ma się możliwości sprawdzenia zestawu naocznie to człowiek się czasami nacina....współczuję :( Oby drugi zestaw był bardziej kompletny. Programu nie oglądałam, ale fajnie się ogląda takie dokumenty...dobrze wiedzieć że rękodzieło jest wszechobecne i parają się nim nie tylko kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego jakie obrazy piękne wyszyli, bez gotowych zestawów;)))

      Usuń
  3. O kurcze, ale numer z tym zestawem. Normalnie ktoś nade mną czuwał, że zabrałam się za wzór dosłownie parę dni przed promocją, bo może bym się zdecydowała. Chociaż i tak te 35 euro za coś takiego to duża przesada. Mi też się wydawało, że będzie w zestawie mulina.
    Zaczęłaś od dołu :), poczekaj jak dojdziesz do czepka i twarzy :), tam dopiero będzie jazda z tymi ćwiarteczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie zestawy niepotrzebne, sama dobierasz materiał i dodatki lepsze niż w oryginale!:))
      Właśnie dlatego nie wiem jak się zakończy mój romans z Nimue, a propos czepka,
      ale jak już zrobię tyle to jest szansa, że nie walnę haftem w kąt:))

      Usuń
  4. Wzór piękny, ale historia z tym zestawem niezbyt fajna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy Niume ceny maja obłędne. Niestety czasem tak są opisane,że trudno zrozumieć co dokładnie zawierają. Ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tinka, nie poddaj się!
    Jest świetnie! Już kawałek za Tobą i na przekór oszukaństwu z zestawem dokończ i triumfuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, mam nadzieję, że jak się tak niefortunnie zaczęło to się bardzo dobrze skończy. I tego właśnie życzę. A ja poszukuję jakiegoś fajnego hafciku, który mógłby mi zastąpić bombkę bożonarodzeniową.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, nasmarowałam długaśny komentarz, kliknęłam podgląd a komentarz wcięło... drugi raz nie będę sprawdzać najwyżej pójdzie z błędami. Widziałam ten obrazek z ksiażkami, bez nich haft wiele traci, a nazywanie tego Archives w ogóle nie ma sensu. Po prostu babka z pantalonami na głowie i cycem na wierzchu... Moze spróbuj dorobić ksiażki. O rodzince było ze dwa dni temu w Teleekspresie, miałam o tym napisać ale skoro już to zrobiłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))teraz to już mi się odechciało haftować babki z pantalonami na głowie:))))))))))))))
      o cycu nie wspomnę:))))))))) ilekroć spojrzę na te xxx to wybuchnę śmiechem, dziękuję za poprawienie humoru:))))))

      Usuń
  9. Cena powala, ale z niecierpliwością czekam na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wściekłabym się, gdybym za taką kasę dostała kawałek lnu, kilka pasemek muliny i schemat. No, ale musisz z tego wybrnąć najlepiej, jak to możliwe.
    Ja dorobiłabym książki , są w tle, w oddali, więc nie muszą być bardzo wyraźne, choćby ich zarysy.
    Trzymam kciuki by Ci się efekt końcowy podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, będzie ciężko, nawet nie będę próbować:(

      Usuń
  11. Przykre to, że tak się stało. To jest niepoważne podejście do klientów...
    A mnie jakoś wzory tej firmy nie zachwycają. Nie wiem, dlaczego, ale nie podobają mi się i już ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pewnie jest z Nimue, albo się kocha te wzory albo nienawidzi:)))

      Usuń
  12. O ja... ale cena:) wiesz- myslalam ze 65 zl- to i tak za sam schemat i kilka koralików kilka nitek to i tak masakra, a tu euro? nie! masakra jakaś... szkoda ze bez ksiazek ale i tak bedzie ładnie wygladać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenią się, jak go powieszę na ścianie już wyhaftowany to cena osiągnie zawrotną sumę i nie trzeba być malarzem artystą:)))))

      Usuń
  13. Eeee, ja tam w ciebie wierzę, kto, jak nie ty!:) Ja już nawet nie przeliczałam tych euro na złote, żeby nie popaść w trwały stupor...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale numer!
    Wierzę, że dasz radę z tym haftem. Oglądałam ten program i też nie mogłam wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ci dopiero.promocja , ake.wieze.wn iebie.i.haft.bedzie powalajacy,

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby efekt końcowy wynagrodził Ci te rozczarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 65 E za takie coś? No to troszkę dla mnie przesada, też oczekiwałabym pełnego zestawu a nie mikro zestawu za tę cenę... Ale za to na pewno wyjdzie pięknie i to zrekompensuje te rozczarowania :)

    A reportaż widziałam z narzeczonym i padł jego komentarz, ze może kiedyś i on się nauczy ode mnie, więc czekam na tę chwilę... :D hahahaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj też bym była rozczarowana! Jakiś czas temu pisałam do Nimue, bo bardzo zależało mi na pewnym hafcie, którego nie mogłam nigdzie dostać, żeby mi dali znać, jak będzie w sprzedaży i niestety nie doczekałam się ani jednego maila :(
    Coś cienko z ich obsługą klienta!
    Choć przyznam, że ja totalnie zwariowałam na punkcie wielu z ich haftów, aczkolwiek mają i takie, które mi się wręcz nie podobają :)
    Wierzę, że będziesz zadowolona z efektu końcowego.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mają tyle zamówień, że nie odpowiadają na takie prośby, choć nie powinno tak być, czasem tak jest, są firmy, które pomimo złej obsługi czy wysokich cen i tak mają klientów i z nimi pewnie jest tak samo:)
      Ja też oszalałam na punkcie ich wzorów, więc to pewnie nie pierwszy taki zestaw u mnie:)
      pomimo wszystko;))

      Usuń
  19. Oj tak, ceny potrafią człowieka zaskoczyć....życzę powodzenia w haftowaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Tina, mam to samo, wielkie, naprawdę wielkie pudło mulin i ciągle czegoś brakuje, naprawdę zaczyna mnie to zadziwiać;)

    Kawałek lnu wygląda na za malutki na takiego olbrzyma, a niteczek też nie za wiele, cena porażająca.
    Ale wyhaftujesz na pewno pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja też się zastanawiam jak to możliwe:)
      a lnu jest dużo, wydaje mi się, że zostanie spory kawałek, wszystko chyba na odwrót z tym zestawem będzie:))

      Usuń
  21. Też bym nie pomyślała, że firma za takie pieniądze może sprzedawać taki mini zestaw bez podstawowych mulin.
    Na drobnym lnie haft będzie wyglądał subtelniej i na pewno będziesz zadowolona z efektu końcowego.
    Z zestawu, który jest w drodze, gwarantuję , będziesz zadowolona. Ja kupowałam już zestawy tej firmy i zawsze wszystko było OK, a dodatków i mulin zawsze mi zostawało. Nie mam pojęcia dlaczego niektóre firmy aż tak się cenią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są chyba jedyną firmą z takimi propozycjami i wzorami, nie ma co, te hafty robią wrażenie i pewnie stąd ta cena, ale tak jak pisałam, wyprzedaże mają konkretne to można zamówić, to z pewnością nie moje ostatnie zakupy, jak pomożesz;)))))

      Usuń
  22. Oj ale Ci się trafiło z tym zestawem ...

    Reportaż obejrzałam, fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Twoją pracę , haft takimi małymi krzyżykami to mistrzostwo . Wierzę , że efekt będzie rewelacyjny. Powodzenia w haftowniu . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie Ty pierwsza narzekasz na zakupy w tym sklepie a cena faktycznie powalająca. Mam tylko nadzieję, że haft jak go już ukończysz zrekompensuje Twoje rozczarowanie. Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam na zakupy w tym sklepie tylko na Nimue, sklep jest super biorąc pod uwagę asortyment, a wyprzedaże są 50%, a nie tak jak u nas o 2zł:))

      Usuń
  25. Pomimo rozczarowania dot. zestawu, myślę że haft ostatecznie wyjdzie bardzo ładny, na drobnym lnie efekt będzie wspaniały, ale żeby brakowało muliny ? Kupowałam już wiele zestawów i to z rożnych firm, ale z czymś takim to jeszcze się nie spotkałam, możne trzeba było jakoś reklamować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym reklamować w Nimue:)) to pokazałam żebyście wiedziały co to znaczy zestaw dla Nimue, poza tym w opisie pisze comlet mini-kit, jednak obok nazwy haftu pisze kit sugerując, że jest tam wszystko, po prostu nie doczytałam:)

      Usuń
    2. niestety firma Nimue tak ma, że albo sprzedaje sam wzór albo wzór z niciami specjalnymi, czyli metaliczne, moherowe jedwabne itp i wszelkiego rodzaju dodatkami jak np koraliki biżuterie itp i to się nazywa zestaw. nie spotkałam się chyba by mulina dmc byłą dołączana..
      sama poluje na jeden 'zestaw' ale w CC kosztuje aż 70€ i mi szkoda...

      Usuń
  26. O rany.. taka cena za taki komplet.. kosmos.
    Trzymam kciuki bo wzór jest na prawdę pokazowy! :)
    Powodzenia, będę doglądać postępów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są Twoje hafty i hafciki. Pooglądałam, popodziwiałam.Trzymam kciuki za ostatnie zaplanowane działanie. Mnie chyba by wielkość zniechęciła. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mama mi opowiadała o tym reportażu, ale widzę link u Ciebie, to sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...