Jesienne skarby

Jak się chwaliłam publikacją w Card shopie to w zasadzie na drugi dzień dostałam nagrodę! Kontakt z tą redakcją, forma wysyłki tzn sposób zapakowania i szybkość wysłania oceniam najwyżej! (Od Cross Stitchera i Crazy) A dostałam komplet do kartek plus naklejki, w sumie 20 kopert i 20 kartek do ozdobienia!





Kolejne jesienne skarby to zakupy:)
I jeszcze takie cuś co chodzi za mną od dawna tylko czasu brak:(
I na koniec haft z francuskiej książeczki znalezionej w necie

A i jeszcze zapraszam na siłownię!!!!

Share this:

32 komentarze:

  1. ale fajniasty długopis! niestety u mnie w domu wszystkie giną:) a zakupy boskie:) Kochana jeszcze raz dziękuję Ci bardzo! od lat chorowałam na ten zestaw w tulipanami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałej nagrody! no to teraz czekam z niecierpliwości na pierwsze karteczki:-)
    a materiały super sobie kupiłaś szczególnie z tym białym nadrukiem jest super!!!
    ps. Justynko, mogłabyś wysłać mi zdjęcie tej klateczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja dobrze widzę? Ten długopis ma ubranko?! Bomba! Nagrody obłędnie zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlugopis dostal ubranko,aby wklad zima nie zamarzal,co?
    nagrody super,teraz tylko cos z nich stworzyc...
    zakupy swietne...
    a baranki urocze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cos mi sie dalo opublikowac komentarza przed chwila:(
    Nagrody takie jak ja dostalam:) Fajne, mozna nie bawic sie we wlasne robienie passe partout:D
    No i ladnie tak odgapaic? nic nie pisalas, ze Ci sie podoba, a tu taki podstep:P Mam tylko nadzieje, ze ten haft bedzie sie trzymal:) A ja sobie sprawdze ile kreinik sobie zyczy za oryginal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że nasi sąsiedzi mają większy wybór kanwy i to w atrakcyjnych cenach ;-)
    Len z medalionami świetny !!!
    Próbowałam wczoraj wysłać @ do Ciebie z odpowiedzią na pytanie z komentarza ale nie dawałam rady ;-(
    Zatem tak: jeśli chodzi o wysyłkę to, wszystko aktualne ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze dziękuję Ci bardzo!
    Po drugie super zakupy.
    Po trzecie to raczej nie przepłaciłaś, bo z tego co mi wiadomo to w Czechach już tak tanio nie jest jak kiedyś, bo przyjeżdżają do nas kupować. Nie wiem jak w kwestii pasmanteryjnej, ale wydaje mi się że szału nie będzie. Słowacja już w Euro więc po przeliczeniu też ceny nas nie powalą, chyba, że z powodu swojej wysokości.
    Po trzecie już widzę oczyma wyobraźni te piękniste wianki jesienne.
    I tak na zakończenie fajne owieczki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy jak marzenie! Dobry len musi kosztować, nie ma siły :))
    Śliczna nagroda, na pewno dobrze ją wykorzystasz.
    Owieczki - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. a za co mam się wstydzić???? :-)

    kupiłaś sliczne materiały
    ogromnie mi się podobają. Co fajnego z nich masz w planach zrobić?
    UU mnie takich cudów nie uświadczysz a może to i dobrze bo kaska w kieszenie zostanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Straaasznie się cieszę, że się załapałam:D Materiały boskie! A co do tych wiklinowych kółek, to wiem, ze u mnie w Krakowie można takie dostać na giełdzie kwiatowej. Może u Ciebie też coś takiego jest?
    AA no i nagroda superaśna! Gratuluję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na długopis .
    A len z literam tez bym chciała ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagrody i materilaki sliczne! Teraz zycze wielu wolnych chwil, na realizacje planow z ich udzialem:)
    Haft z owieczkami jest rozbrajajacy!

    Dziekuje za wizyte i komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała nagroda. Dobrze, że dotarła bez przygód bo tych co opisywała Piegucha to nie wiadomo czy zawodzi redakcja czy poczta.
    Ciekawe materiały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, długopis pomysłowy.
    Zakupy udane, gdybym miała taką pasmanterię u siebie w mieście...
    Hafcik śliczny, z tej samej książeczki co moja laleczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faaaajne zakupy :)
    No to teraz będzie się działo u Ciebie:)
    Owieczki fajniutkie a długopis rewelacja.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle wspaniałości!Super nagroda,materiały cudne!
    Owieczki są rewelacyjne!Wszystko jak to u Ciebie jest extra;):):)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudny post napisałaś - sama radość tam u Ciebie, aż przez post nią zarażasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy i nagroda pierwsza klasa!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super nagroda i zakupy, Chyba też się skuszę na jakiś większy zakup materiałów hafciarskich i nie tylko!Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję kolejnej nagrody i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy udane ,tkaniny cudowne !! Gratuluje świetnych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nagrody bardzo ładne, pewnie teraz sporo karteczek nam pokażesz, zawsze coś ciekawego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki wielkie. niedługo ogłoszę podaj u siebie. Teraz ja proszę o naukę. Co to jest len z transferem liter? Cudny hafcik barankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. P.S. No i oczywiście serdeczne gratulacje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorowy zawrót głowy . Muszę zapamiętać aby nie wpadać do Cię późnym wieczorem , zarażasz entuzjazmem , kipisz energią . Rozkręciłam się i pewnie dotrwam do północy z szydełkiem w dłoni ;)
    Wszystko cudne ! Gratuluję wygranej i nagród.
    Długopis świetny , w sensie haft i ... No wiesz. Materiały ... Aż zazdrość mię ogarnia. Wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nagroda super fajna, zakupy też Ci się udały.
    Dzięki za gazetki, zakładkę i filc. Dziś to wszystko do mnie dotarło - bardzo się cieszę. W gazetkach jest tyle ślicznych wzorów, że na długi czas będę miała co wyszywać. Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. o jejku, ale dużo się u Ciebie dzieje. zakupy fantastyczne. i bardzo podobają mi się owieczki !

    OdpowiedzUsuń
  28. Nagrodę dostałaś super :-) Co do książeczki to się nie rozmyśliłam:-) tylko miałam awarię komputera i nie miałam jak wysłać ale dzisiaj adresik poszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej len z napisami jest super,takiego jeszcze nie spotkałam:(

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...