Study in G

No w takim tempie to ja już chyba z niczym nie zdążę
przed świętami;)) Niby kilka kolorów, a haft naprawdę wymagający.
Może to też kwestia kanwy, trzeba się jednak nadłubać przy 20.
Za to efekt wyjątkowo zadowalający;)
Po pierwszym kolorze zaczęłam haftować kolejnym
i miało mi pozostać tylko uzupełnienie trzecim:)
Ale i taki zabieg nie przyspieszył wcale mojej pracy.
Wszystkie męki wynagrodzone! 
W oryginale nad nutami jest napis "Study in G" ,
u mnie już się nie zmieścił, a nawet też wydaje mi się zbędny.
 Kanwa aida 20
mulina DMC 
wzór Pro Filo "Study in G"
Zawaliłam zabawę w ciemno, nie miałam czasu podglądać co tam u Was, 
dom do odgruzowania, ale haft jest! U Was też takie poświęcenie przy większych projektach?;)
Pozdrawiam serdecznie:)))

Share this:

45 komentarze:

  1. Ale piękno tego haftu wynagradza wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak prawdziwy! :) Nie poświęcam się na razie przy niczym dużym bo dłubie maleństwa świąteczne ale przy robótkach zawsze jest nieład w domu hihi Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacyjny haft! Bardzo mi się podoba :)
    A w domu to wiecznie jest robota ;)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny obraz! Warto było podłubać się przy nim :) Też taki chcę ;)
    Osobiście teraz pracuję nad kartkami światecznymi z papieru, krzyżyki powrócą dopiero po Nowym Roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest zniewalający. .. Warto było wszystko dla niego rzucić.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to urocza pracy! Tak eleganckie i piękne ♥
    Ja po prostu kocham to ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No po prostu cudo!!! Przyciąga wzrok jak magnes :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!! Nie dziwne, że rzuciłaś wszystko żeby go haftować :D
    A czy Ty masz prenumeratę Pro Filo czy kupujesz w Empiku? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety, haft jest cudny, pięknie go zaprezentowałas .

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo pisać - haft jest boski!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie cudowny!!!! Zdjęcia oglądam już chyba trzeci raz i nie mogę oderwać oczu.....

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę ładne

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten haft to istne cudeńko! U Ciebie już jest baaardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto, dom się sprzątnie a haft trzeba działać póki jest wena i moc do działania :). Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno porządek w domu mają te osoby co nie maja pasji ;) dla takiego cuda tez bym miała bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy wspaniały. Cierpliwość i wytrwałość została wynagrodzona pięknym, świątecznym hafcikiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyno, poświęcenie i zaniedbanie w porządkach domowych się opłacało, z domem uporasz się raz dwa a haft będzie zdobił i umilał świąteczny czas. Ewentualni goście będą podziwiać i pewnie nie uwierzą, że taki obraz wyszedł spod twoich rąk, bo wygląda jak malowany. Gratuluję jest przepiękny. Pozdrawiam Cię i czekam na prezentację już oprawionego lub wykorzystanego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny haft. Bardzo mi się podoba. U mnie teraz nie ma mowy o poświęceniu, bo musiałoby to być kosztem dzieci albo pracy, a na to pozwolić sobie nie mogę. Z ogarnianiem domu ledwo się wyrabiam, a haftuję na przerwach w pracy 15 -20 minut :)
    Czekam aż będę miała więcej czau :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ! Wart wszelkich poświęceń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekny i bardzo stylowy, zreszta jak wiekszosc Twoich haftow :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokłony dla DZIEŁA !, Uznanie dla Twojej pracy, wysiłku i wytrwałości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny haft. Rewelacyjne wykonanie..zrobiłaś mi smaka na ten wzór...warto dla takiego efektu. Cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszedł przecudny , takie drobne krzyżyki to nie lada wyzwanie. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny haft...taki inny ten wzór, jakby z dwóch zupełnie odrębnych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jelonek jest uroczy, cudowny na święta. Chcialanym miev takie samozaparcie, ja nie zawsze wyrabiam się z haftami. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft jest przepiękny, czasu zajmuje sporo wiadomo ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny... i bedzie ozdabiał do m na święta czyli warto było.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem o czym piszesz:)właśnie skończyłam haft na 20:))niby mała choinka,a dłubania przy niej że ho:)))ale jedno co powiem-Twój haft wart pracy w niego włożonej:)))jest cudny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny! Moje gratulacje za wytrwałość- efekt wart ciężkiej pracy. Brawo.Hanka

    OdpowiedzUsuń
  30. Co tam gruzy, bajzel etc... efekt PRZEPIĘKNY !!! Święta mogą nadchodzić :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! zajrzałam do początkujących w hafcie, przeczytałam komentarze i dziwię się jaka tu jest grupa klakierów i nikt nie pisze szczerze, albo dla dzisiejszych hafciarek jest to cudo, to mnie bardzo dziwi?
    Moja opinia- Tina powinna taki hafcik wykonać na płótnie, a wykonanie go na kanwie i w dodatku dwoma nitkami muliny to błąd.
    Za kilka lat jak zdobędziesz trochę doświadczenia w hafcie, to chowasz go głęboko w szufladzie by nikt go nie oglądał.
    Ja miałam lepiej bo dawniej w szkole były prace ręczne i wtedy zyskałam sporo wiadomości o hafcie.
    Pierwsze prace, to wzory przepisywane na kartkach w kratkę, do dziś trzymam takie pierwsze obrazki. Teraz jest dużo łatwiej, tylko trzeba się zapytać jak haftować taki obrazek, może by ktoś życzliwie podpowiedział.
    Pozdrawiam i życzę przejścia do następnej klasy w hafcie. Zdzisia

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko, co to a poprzedni komentarz...

    Dla mnie jest cudowny Twój haft!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    czy po świętach poproszę Cię Tinko o haft dla potrzeb moich miniatur, o.k.?
    Buziaki i nie przejmuj sie komentarzem...




































































    Matko, co to za poprzedni komentarz...

    Pytasz o poświecęnie przy dużych sprawach...tak, zdecydowanie tak , nawet przy małych jak moje miniaturki












    :-((

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...