... i uspokoi każdy nerw

I taką wodą być,
co otuli ciebie całą,
ogrzeje ciało, zmyje resztki parszywego dnia.
I uspokoi każdy nerw,
zabawnie pomarszczy dłonie,
a kiedy zaśniesz wiernie będzie przy twym łóżku stać.

I taką wodą być,
a nie tą, co żałośnie całą noc tłucze się po oknie.
Wczoraj... wczoraj.

I taką wodą być,
co nawilży twoje wargi,
uwolni kąciki ust, gdy przyłożysz je do szklanki.
I czarną kawę zmieni w płyn,
kiedy dni skute lodem.
A kiedy z nieba poleje się żar, poczęstuje chłodem.

Dziś chyba nie tylko ja mam parszywy dzień? Zwalam to na halny, który dzisiaj szalał u nas cały dzień, a teraz z nieba leje się woda. Mam nadzieję, że uspokoi moje nerwy i zmyje resztki parszywego dnia!
Bo to mi nie poprawiło humoru:(




Share this:

18 komentarze:

  1. Kochana Twój anielskielf oczy wzniósł ku niebieskiemu niebu i też, jak TY i ja, czeka na uzdrawiający deszcz.
    U mnie też okrutny czas, nie jest łatwo żyć.

    Na opnie poczekam, bo sama nie mam zdania. Dziękuję za pamięć.
    Napisałam, teraz posłucham.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz, że wszystkie Twoje prace są takie piękne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech te niefajne dni niestety czasami nadchodza, wsyztskiego dobrego kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik piękny:))))skąd Ty bierzesz te wszystkie cudowne wzory ???????? U mnie też wieje , pozdrawiam, ale jeszcze nie pada :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł, u mnie pogoda w miarę, słoneczko zza chur wyglądało.Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo piękny wzór. Czyżbym ja też odczuwała halny? 700 km od gór?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik, bardzo ładnie wygląda w połączeniu z tym materiałem i do tego jeszcze koroneczka, perełki - cudo!!! też po głowie chodzą mi takie kombinacje :-)
    Głowa do góry, jutro też jest dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też wiało i padało ,dopiero poznym popołudniem wyszło słońce :) Świetny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to tam czekam na deszcz, bo u nas sucho a tak bym może jeszcze trochę na grzyby pochodziła gdyby porządnie popadało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft przepiękny! Idealnie dopasowałaś do niego ten materiał.
    Po południu u mnie też wiało niemiłosiernie, a spadek ciśnienia spowodował, że o 18 musiałam wypić kawę. Deszcz by się przydał, bo tak jak chaga mam ochotę na zbieranie grzybów.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tysiu chyba sie od ciebie zaraziłam tylko nie wiem jak to sie stało hihhhi piękny ten aniołek buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie cały dzień był ładny i humor był . Tylko na noc coś się posypało ..
    Aniołek śliczny ..

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, jakie drobinki! Oczy Cię nie bolą? U nas było... chyba ok :-) Jak siedzę przy maszynie, to zawsze mi dobrze i resztę mam w nosie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. By każdy dzień był pogodny
    . do samego końca,
    . przesyłam Ci na dłoni
    . mały okruch słońca.
    . Niech uśmiech radosny
    . na Twej buzi gości,
    . niech Ci ten wolny czas
    . przyniesie same przyjemności..!

    witam ja byłam na blogspocie z blogami BLOG O WSZYSTKIM I JA,PIES,OGRÓD,ZDJĘCIA teraz jestem tu na innym

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny anioł... cudnie wykonany..ja też czasami słucham Happysad, jak mi jest źle..w centralnej wieje, ale i słoneczko świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny haft. Ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przesyłka dotarła, bardzo dziekuje :)
    Słyszałam tą piosenkę jużkilka razy na zywo i bardzo ją lubię

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...