To co misie lubią najbardziej

czyli prezenty, wymianki, spotkania :))
Na początek dyplomik od Agi z Irlandii. Daleką drogę przeszedł i się pogniótł


Dziękuję Agnieszko!
Następnie wymianka z Renatką :) I do tego spotkanie, bo okazało się, że jesteśmy bliskimi sąsiadkami :))
Renia robiąc porządki chciała się pozbyć rożnych papierków i karteczek i  oczywiście pozbierałam wszystko ;) a ja porobiłam porządki u siebie i wywiozłam wszystko co miałam do decoupaguA dostałam

naklejki najwazniejsze oczywiście:))))



Jestem zaopatrzona na rok :))) Dziękuję za miłe spotkanie i czekam na kolejne:))
No i jeszcze dzisiaj dostałam nagrodę za NIE trafienie w licznik! Tak tak, Becia ogłosiła na swoim blogu zabawę w celowanie w 1000 komentarz. Mi się nie udało, a prezent dostałam :) A za co to już musicie sprawdzić na blogu Beci:))
cudny komplecik!
 kochane przydasie:)
 kurczak jest the best :)))
 i milion aplikacji!!!

Dziękuję Bernadko z całego serca, że wybrałaś mnie i chciałaś podzielić się swoimi skarbami! Mam nadzieję, że wypijemy razem kawę ;)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!!

Share this:

18 komentarze:

  1. ojej ale pognieciony ten dyplom :( przykro mi bardzo ze w takim stanie dotarl :( Jeszcze raz bardz dziekuej za przekazane nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  2. no Justynko teraz tylko wiele pomyslow(a wiem na pewno,ze takie juz masz)i tworz kochana same cudenka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianki na bogato :)) Gratuluję dyplomu!
    Dziękuję Ci za info o lawendzie, bo dopiero od kilku dni jestem jej posiadaczką i takie szczegóły mi się przydadzą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz Justynko, boli mnie glowa, ale .... ale nie rozumie, wchodze do Ciebie kiedy wstawiasz nowego posta i nie zuawazylam, dzisiaj tez nie wiedze, czy cos ze mna nie tak? Albo Gorjusia sie tak schowala ze nie widac jej????
    Powaznie, gdzie ja schowalas i wybacz jesli jej nie widze.
    Wszystko co dostalas to naprawde wartosciowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo zdjęć i sporo prezentów dostałas ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kieszonki lawendowe wyszły bardzo fajnie, gratulacje za zdobycie dyplomu, śliczne prezenty dostałaś, będziesz szaleć papierowo!!!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle wspaniałości to az pewnie korci do pracy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje dyplomu , tez mam taki ;))Prezenty dostałaś wspaniałe !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło dostać taki dyplomik - gratuluję! Te wspaniałości prezentowe - tylko pracować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie cuda, napatrzeć się nie mogę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dyplomiku oczywiście serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty, tak dużo! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana dałaś mi więcej niż się spodziewałam!!! I nie pesz mnie, bo znów ja będę musiała coś Ci szyć, a teraz nie mam czasu :-)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...