Ale o co chodzi?


Asiu, z całego serca wielkie, ogromne DZIĘKUJĘ!!!To dla Ciebie!
(Napisz gdy przesyłka dojdzie)
A teraz mogę się pochwalić kolejnymi publikacjami:)))))
W Crazy jednak nie opublikowali herbatkę tylko babeczki truskawkowe. (Jak sie dwiedziałam, że Cross Stitcher będzie też publikować herbatkę to napisałam do Crazy, że może pokażą inną pracę. Nie opowiedzili i dlatego myślałam, że będzie to samo)
 Oprócz tego znalazałam fajny pomysł na świąteczną myszkę i choinkę

Jako dodatek do gazetki dołączyli świąteczne wzory, ktoś chętny na taką książeczkę?
W Card Shopie natomiast debiutuje moje dziecię ;)
Na nagrodę jeszcze czekam, na pewno się pochwalę :P
A w nowym Cross Stitcherze osławiona już herbatka, ale i wzory jak zwykle ciekawe:) To już haftuję:P

A ja jeszcze na starym blogu pokazywałam kamienne scrabble :)
To tyle z gazetek bo jeszcze dużo zdjęć przed Wami ;P

Jakiś czas temu Katalin   http://katalin-handmade.blogspot.com/ zorganizowała u siebie zabawę. Łapaliśmy licznik i opowiadaliśmy jakąś historię z wakacji:) Tzn ja opowiedziałam i wygrałam :)


 DZIĘKUJĘ:))))))))))))
To urocze maleństwo robione ręcznie !!!! Zapraszam na cudny blog Katalin, obejrzycie inne śliczne "Calineczki" i dowiedzie się w jaki sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką fortepianu!

I na koniec RR zwierzaczkowe, które zorganizowałam jeszcze na starym blogu. To moje pierwsze i ostatnie RR. Poległam całkowicie jak organizatorka. Zabawę zaczynałyśmy w styczniu br. i to chyba najdłuższe RR. Tym bardziej, że tylko cztery obrazki do wyhaftowania!
No nic, mleko się rozlało, a tu skończona kanwa Doriss!
Dziękuję kochane za udział i za wyrozumiałość! Mam nadzieję, że zwierzaczki zrekompensują Wam czas oczekiwania na kanwy!

Jeszcze chciałam podziękować http://www.cohenna.com/ za wyróżnienie
Miłego tygodnia życzę:)))))

Share this:

26 komentarze:

  1. Super gazetki dostałaś a co do książeczki to ja jestem chętna.. I oczywiście gratuluje wyróżnienia- zasłużyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gazetki, a ta wkładkowa książeczka cudna
    Gratuluję publikacji!
    cieszę się że spotkałaś taką osobę, sama staram się pomagac jak mogę licząc na to troszkę w ukryciu że dobre uczynki wróca do człowieka, a jesli nie to przynajmniej komuś zrobiło się miło.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję gazetek, publikacji i wygranej z zabawy:-)
    pozdrawiam:-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic, tylko teraz czekam na kolejne wytwory, skoro tyle nowych wzorów masz. Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję publikacji - zawsze to miło jak ktoś znajomy zostanie zauważony :). Należało się, bo obydwa projekty superowe.
    Co do RR - uważam, że zakończył się sukcesem, bo została zabawa doprowadzona do końca :). Jeśli będziesz jakiś organizowała w przyszłości, sama chętnie się zapiszę!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Prace ciekawe, to w gazetkach chętnie publikują.
    Miło jest zobaczyć, że gdzieś jeszcze istnieją takie życzliwe osoby jak Asia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję: i publikacji, i wyróżnienia i złapania licznika, i życzliwej Asi też.;)Te myszki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać takie radosne wpisy :) Gratuluję publikacji i szczęścia w łapaniu licznika :) A te gazetki i bezinteresowna wysyłająca... bardzo dobrze, że są takie dziewczyny :)
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję gazetek i publikacji. Aż zazdroszczę, czy trudno wysłać swoje prace do gazetki?
    Pozdrawiam cieplutko i zycze spotkania więcej takich dobrych duszyczek jak Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję.
    Gazetka fajna, super wzory.
    Na wkładkę już zgłosiły się chętne, więc ja nie mam szans.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia!
    Gratuluję ciekawych publikacji!
    Gratuluję spotkania tak życzliwej i bezinteresownej duszyczki! To bardzo miłe! W gazetkach śliczne wzorki, aż się czuje nadciągające święta :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję publikacji!!! Jakie to miłe, że trafiłaś na taką bezinteresowną i życzliwą osobę, która kupiła Ci gazetki.
    Z wzorów najbardziej podobaja mi się myszki - urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje jeszcze raz:) tylko czemu wykasowalas swoje CV? :P Wlasnie sie dziwilam, ze tak napisalas do gazetki:P
    No i na koniec OPR? Gdzie te duzo zdjec? Duzo to jest jak u mnie czyli jakies 100 czy wiecej:P
    Trzymaj sie!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. po wielekroc gratuluje wszystkich nagrod i wielkiej NIESPODZIANKI...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nawet niewiesz jak mi się Ciepło na duszy zrobiło że mogłam sprawić Ci przyjemność! dziękuję Ci bardzo i jeszcze raz Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję publikacji. I to 2 :) Wspaniała sprawa.
    Miło trafić na życzliwą osobą. Wspaniała przesyłka z gazetami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle tego.. nie wiem czy udało mi sie to wszystko ogarnąć;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że ostatnio Ci się szczęści, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje:) sama bym chciała mieć takie szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje wyróżnienia, publikacji i znalezienia tak życzliwej osoby, która wysłała Ci gazetki :) pozdrawiam i miłego haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kolejnych publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i wyróżnienia i publikacji!
    Tak się mi w życiu poukładało, że mieszkam w Anglii i jakbyś kiedyś bardzo chciała jakąś gazetkę a miała problemy z jej dostaniem to napisz mi na maila to Ci ją wyślę!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. widzisz, tak to jest, że czasem obcy ludzie sa bardziej pomocni niż bliscy. scrabble kamienne bardzo mi przypadły do gustu - chyba bym chciała takie miec :)modelinowy słonecznikowy anioł (to anioł, prawda?:)) jest śliczny.

    No i pękasz chyba z dumy (a ja razem z tobą, bo choć blogowo - ale wymieniam z Tobą zdania) z publikacji:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prezenty. Fakt Asia naprawdę zasługuje na specjalne podziękowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. zdziwiłabyś się co czasami rodzina potrafi wymyślić.
    gratuluję publikacji.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...