Świątecznie

Pierwszy haft z listy "na wczoraj" w końcu skończony!

 Wydawało się, że zajmie chwilkę, kilka szczegółów, parę drobiazgów i powinien być już gotowy...
Ale żeby haft zwracał swoją uwagę potrzebował dodatkowej oprawy.
Więc nie tylko haftowanie było potrzebne do tego wzoru, ale i szycie ...
 ... z wypustkami, bez których poduszka wydaje mi się "goła" :)
(a jeszcze niedawno nie wiedziałam co to jest:)))
 No i wybór materiału na tył poduszki:)
 Dopiero teraz mogę powiedzieć, że praca skończona!
 Udało mi się uchwycić błysk cekinów w świetle wieczorowej lampy:)
 W dzień

"Sleigh Bells"
Design by Anette Eriksson
Cross Stitcher issue 272
aida rustico
mulina dmc
wypustki
szablon z dżetami

Share this:

72 komentarze:

  1. Przygotowania do świąt idą Ci wyśmienicie :) Ja jak zwykle nic tematycznie świątecznego nie zrobię, dobrze chociaż że od Jomuś dostałam bombkę, choć jeden nowy element będzie :))))
    A co to jest ta wypustka, to to samo co lamówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm lamówka jest wszywana na zewnątrz, obwija się nią materiał, a wypustkę wszywam do środka materiału:) chyba dobrze to wytłumaczyłam:)

      Usuń
  2. Przy dźwiękach muzyki piszę, że poduchy są mega rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft wyszedł pięknie. Poduszki ozdobiłaś doskonale. Pasuje i tył i wypustki. Całość prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplet zrobiłaś, tylko talentu pozazdrościć! Widzę, że u Was w tym roku skandynawskie święta będą. ;-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żebym tylko umiała dom udekorować tak do końca jak powinien być, to byłyby skandynawskie:))

      Usuń
    2. Ależ umiesz, przecież widzę. :-) Buziole!!!

      Usuń
  5. kolejne, efektowne poduchy, robisz je świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy przepiekniachy! nic dodac nic ujac - moje gratulacie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetne poduchy!
    Acha, to taka bajka z tą wypustką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne podusie! Ten hafcik jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo norweskie klimaty :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku - ta wyszywana poducha podoba mi się najbardziej! A wypustki w poduszkach... ach wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny ten haft poducha przepiekna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow...padłam z wrażenia!!! te poduszki są zachwycające!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko idealnie dopasowałaś i komplet wygląda bardzo spójnie :) Świetny wzór haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tinka te poduchy są rewelacyjne!!! A zdradź kochana jakim ustrojstwem robisz te "dżetowe" poduchy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję gotowy wzór i prasuje żelazkiem na materiale,
      o dziwo się trzymają:)))))
      Dzięki Edytko:)

      Usuń
    2. Dzięki za info :))) Muszę kiedyś spróbować bo efekt jest rewelacyjny!!

      Usuń
  15. Rewelacyjne poduchy! Haftowana jest cudowna!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No nie, teraz to już mam prze...chlapane. Co trzeba zrobic, żeby takie czerwone poduchy posiadac. Tylko mi nie pisz, że wystarczy uszyc. Nie mam maszyny, czerwonego materiału ale przede wszystkim jakoś nie mam cekinów na jelenia. Chociaż sam jeleń może i by się znalazł. Nawet nie jeden.
    Podziwiam Cię za wytrwałośc w xxx. Ja już dawno od nich uciekłam , bo nie wyrabiałam czasowo.
    Całuję Cię bardzo siarczyście, bo jakoś u mnie przymroziło.Brrr.
    Jestem na zakręcie literki dla Ciebie. Mam nadzieję, że trafię z całością w Twój gust.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Ty już nie musisz nic robić;)))))
      u mnie jeleniów też wiele, jak i bałwanów, choć śniegu nie ma;))
      ale mrozek i owszem siarczysty!
      Z pewnością trafisz, nie tak jak ja z totkiem, niestety przepadło 10%
      i cała wygrana;)))
      Ciepłe uściski!

      Usuń
  17. Po prostu dech mi zaparło. Piękne poduchy.Zdjęcia świetnie zrobione. Mistrzostwo.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja!
    A ta haftowana w norweski wzorek - najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najwięcej czasu zabrała, jak to xxx:)))
      dziękuję:)

      Usuń
  19. Wspaniale wyglądają te poduchy:) Podziwiam Cię, bo mi jakoś ciężko się zabrać do haftu, choć leży biedaczek rozpoczęty:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Całe stadko reniferków przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana padłam z wrażenia!!!!!!!!!!!!!!!
    Wydawało mi się, że dopiero co zaczęłaś szyć a tu już wypustki.........i w ogóle......... poduchy obłędne!!!
    W dodatku poducha haftowana!! Nie może być piękniejszej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu,
      a w szczególności za cierpliwość!
      Ciepłe uściski!

      Usuń
  22. Prześliczny komplecik! Przy tej czarnej kanapie prezentują się idealnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduchy rewelacyjne, razem tworzą cudny komplet! Kanapa w szarościach po prostu na nie czekała i teraz jest taka wystrojona świątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduchy masz wspaniałe, hafcik nieziemski... śliczności... napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości stworzyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ty szybko machasz igiełka , śliczne poduszka ,,,

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne , misterne i piękne Justynko buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  28. Haftowana poduszka bardzo mi się podoba. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne poduszki, napracowałaś się przy nich! Ja też wszywam wypustki w poduszki i pokrowce na fotele - to taka wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super są te poduchy , tę gazetkę z wzorem mam i tak myślałam
    o nim tylko kto mi tak ładnie uszyje poduchę tzw : chodzi mi o
    te cudne wypustki ??? hihihi Narazie popodziwiam Twoją - pozdrówki ślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne poduchy:))wypustkami mnie zainspirowałaś:)muszę się im przyglądnąć z bliska:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduszka śliczna, w moim stylu i kolorach i w dodatku w mojej ulubionej technice;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Tina- poszalałaś- są cudne! A czerwień z niebieskim wyglądają cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. co tu można powiedzieć Wspaniałe!! :) aż mowę odebrało

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne!!! I haft i podusie idealne, dopracowane! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne poduszki!! podziwiam zdolności, bo ja do maszyny, to mam 2 lewe ręce :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zachwycam się i zachwycam Twymi poduszkami!
    Kolorki ładnie współgrają, a błyszczące cekinki - super!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne jestem zachwycona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne poduszki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. zawsze nie mogę się napatrzeć na te twoje równe krzyżyki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne te podusie.
    Wszystko takie dopracowane..., każdy szczególik godny podziwu...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie cudne te poduszki! Podziwiam Cię - ślicznie haftujesz, ślicznie szyjesz :) Czyli - w domu zagościły już klimaty świąteczne! U nas pomału pomalutku zaczniemy też coś przygotowywać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne ! magiczne, patrzę na te podusie i czuje zapach i magię świąt. Gratuluje mega mega wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne poduchy, świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  45. super, a haftowana najbardziej mi się podoba, taka Bożonarodzeniowa :)), kojarzy mi się ze świątecznymi sweterkami :)), które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne!!Wspaniała ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bajeczne te poduchy z reniferami, coś pięknego!!

    W wolnej chwili zapraszam też do siebie:
    http://artwithinmyheart.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś wspaniałego! Cudowny haft. I poduchy piękne. padłam z zachwytu

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...