Ptaszki ćwierkają

Różne ptaszki różnie ćwierkają, ale najważniejsze,
że śpiewają, że wiosna już tuż, tuż.
Co widać z resztą po mojej obecności tutaj.
Minął równy miesiąc od ostatniego wpisu i nie zanosi się na częstsze wpisy. 
A tymczasem gdyby ktoś był ciekawy takie okazy u mnie latają i ćwierkają;)
Z każdą chwilą było ich coraz więcej;)
W sumie 9
 Efekt końcowy.
 W jednym z postów pisałam, że CS to już nie ta gazetka co kiedyś
i zamiast kolejnych numerów kupiłam książkę w sklepie
nadodatek.pl
Z niej właśnie pochodzi ten wzór, w książce jest tyle pięknych obrazków,
że gdyby tylko czas pozwolił wyhaftowałabym wszystkie!
NEUF OISEAUX
"Les oiseaus" Helene le Berre
mulina DMC

Pozdrawiam wiosennie :))

Share this:

59 komentarze:

  1. Śliczny hafcik! Też mam tę książkę, wzory są w niej piękne. Szkoda tylko, że tak mało czasu jest na ich wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft i pięknie wyeksponowany.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka dla Wszystkich.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! Cudne ptaszki! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ptaszki :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Nie mam książki, ale podglądałam już jej wnętrze u blogerek i faktycznie wzory są cudne. Ciężko się zdecydować od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ptaszynki. W sam raz na wiosnę taki haft :) Ślicznie wygląda w białej ramce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choćbyś wyszyła tylko ten jeden wzór (ale chyba tak nie będzie) to i tak warto było dokonać zakupu. Przepiękny ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ptaszki! Bardzo oryginalny wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ptaszki :) i faktycznie zwiastują już wiosnę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy haft...idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Od razu robi się wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny haft :) I ta biała, prosta oprawa! Bosko się prezentuje całość :) A na samą książkę to i ja mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze ptaszyny ♥ właśnie mam zamiar uszyć ptaszka i zastanawiam się czy podołam.
    Twoje hafty to chyba jakiś znak dla mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft. Wszystko dopracowane w każdym szczególe. Brawo!
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no! Robi ogromne wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, cudo :). Podoba mi się ogromnie :). W gazetkach nonstop to samo, szkoda wydawać na nie pieniędzy. Lepiej zrobić tak jak ty- kupić sobie fajna książkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cudo :). Podoba mi się ogromnie :). W gazetkach nonstop to samo, szkoda wydawać na nie pieniędzy. Lepiej zrobić tak jak ty- kupić sobie fajna książkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. To w takim razie życzę czasu guma, do zrealizowania projektów z książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ptaszory usiadły na Twojej komodzie:))idealnie się tam wpasowały:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ptaszki u Ciebie ćwierkają , aby do wiosny - pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wzór. Po wyhaftowaniu i oprawieniu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezła ekipa ;)
    Wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  23. PRZEŚLICZNE,CUDNEJ URODY,WYKONANIE PERFEKCJA. Moje gratulacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję pięknie za tyle miłych słów 🌸💐🌼🌷💮🏵🌹⚘🌺🌻 aż się chce haftować po nocach😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale przecudny ten wzór !!!! Pięknie to wyhaftowałaś i oprawiłaś. Ja ostatnio mam "fazę" na ptaki po lekturze wspaniałej książki "Dwanaście srok za ogon" Stanisława Łubieńskiego - polecam Ci tą pozycje na pewno Ci się spodoba. Tutaj link do recenzji: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/288170/dwanascie-srok-za-ogon
    A za książeczką z tak cudnymi wzorami to ja się chyba się rozejrzę... :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie książki, przeczytałam recenzje i faktycznie bardzo ciekawa pozycja jutro lecę poszukać 😊 w tej książce jest pełno pięknych delikatnych ptasich wzorów idealna pozycja dla Ciebie 😉 pozdrawiam serdecznie 😄

      Usuń
  26. Ptaszki przesłodkie, a cały obrazek fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny haft! Przypomina mi trochę taką retro gablotkę z szkolnej sali do biologii. Mam cos podobnego z motylami. Rewelacja, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle też kocham, ale nie widziałam nigdzie podobnego wzoru jestem ciekawa jak to u Ciebie wygląda 😊 pozdrawiam 😄

      Usuń
    2. Pisząc, że mam coś podobnego z motylami miałam na myśli, że mam taki wzór. niestety nie wyhafciłam go :( Mogę podesłać Ci zdjęcie z gazetki.

      Usuń
    3. 😊 super dziękuję jestem ciekawa co to za wzór 😁

      Usuń
    4. 😊 super dziękuję jestem ciekawa co to za wzór 😁

      Usuń
    5. Machnęłam Ci zdjęcia mailem na "tlen".

      Usuń
  28. Wszystkie absolutnie wszystkie wzorki z tej książki są cudne! Te wiosenne ptaszki pięknie wyszyłaś i bardzo zgrabnie oprawiłaś. Rewelacyjna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie są te ptaszki, wyglądają jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tinka te ptaszory są obłędne. ZAKOCHAŁAM SIĘ :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wzór i ślicznie to wygląda na płótnie.Uwielbiam wszystkie ptaszory więc po tym co widzę u Ciebie, waham się już czy nie kupić tej książki :D Ahhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heloł;) kur tam co prawda nie ma, ale inne ptaszory powinny Cię też zadowolić;)

      Usuń
  32. grunt to tworzyć posty wtedy kiedy ma się taką potrzebę, więc nie przejmuj się jak się nie zanosi... kiedyś zatęsknisz i napiszesz tu coś, zamieścisz, a my popatrzymy i popodziwiamy :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, fajnie, że jesteś po dłuższym czasie:)) Dobrze gadasz;)) pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Świergotliwy, uroczy obrazek! Tak idealnie wpasował się w otoczenie! Ma się wrażenie, że jest tu od zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękna kolekcja Ptaszkowych haftów, podziwiam wszystkie dopracowane szczególiki :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...