Candy i Arielka

 Witam Was moje miłe w nowym miejscu. Padło i na mnie i opuściłam bloxa. W  zasadzie nie mam większych zastrzeżeń do bloxa, ale niespodziewanie stałam się współautorką trzech innych blogów i wszystkie miały adres na blogerze, więc trzeba to było jakoś uporządkować.


A teraz zaległości, Sal z księżniczkami.

Arielka co lubi grać w berka,
z rybkami wśród fal i wśród raf.
Dziś skarby wyjęła z kuferka,
i woła chodź z nami się baw.



Wszystkie trzy dzisiaj lecą do Chagi, mam nadzieję, że się spodobają i chociaż jedna trafi na kołderkę

Dotarły do mnie paczuszki od Asi, Danieli i Kasi, ale o tym następnym razem:D

Share this:

50 komentarze:

  1. No to ja pierwsza, uwielbiam niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga, ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super niespodzianka :) czekam z niecierpliwością na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy na blospocie :) zapisuję się oczywiście na Candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam sąsiadkę!Fajnie, ze organizujesz candy - ja już piękną pakę od Ciebie dostałam, więc niech teraz szansę mają inni! Serdecznie pozdrawiam i powodzenia na blogerze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię niespodzianki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział... dopisuje się do listy oczekujących i oczywiście dodaję nowy adres do listy linków.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Ciebie pod nowym adresem. Szata bardzo ciekawa. Gdy już wszystkiego się nauczysz, to naucz mnie jak zmienić sobie tło, na jakieś śliczne: z damami w wielkich kapeluszach i ogromnych sukniach :).
    TY to masz pomysły! Prawdziwy prezent, pod choinkę! Wspaniały pomysł, wart skopiowania, jeśli tylko mi starczy czasu :)
    Zapisuję się z wielką przyjemnością na Twoją niespodziankę :)))) W pierwszej chwili myślałam, że to będzie Arielka do ozdoby kuferka, ale widzę, że gdzieś je posyłasz. Na pewno wszystkie będą wspaniałą ozdobą dziewczyńskich kołderek, poduszeczek, kuferków, czego tylko chcesz :)))
    http://dompoddobra.blogspot.com/
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to i ja tez ustawie sie w kolejce po niespodzianke od Ciebie...Moze szczesie sie do mnie usmiechnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie! :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapiszę. Bardzo się cieszę, że się przeniosłaś na blogspot,zobaczysz wiele zalet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam na blogerze!!!! Ja też się piszę na to Candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się ustawiam w kolejce :) Witam na blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam w nowym miejscu.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu niespodzianki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, wszystkie księżniczki trafią na kołderki :)))(w swoim czasie).
    Fajnie, że się przeniosłaś na blogspota.
    To też się zapiszę tylko u mnie choinka i wigilia w styczniu !!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Niespodzianka choinkowa!!! chętnie wezmę w niej udział. Pozdrawiam - Bożena
    bbnet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Również myślałam o przeprowadzce ale jeszcze chwilkę posiedzę na starym miejscu.
    Dużo chętnych na niespodziankę, spróbuję i ja chociaż z moim szczęściem skończy się tradycyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie na pewno się mnie nie pozbędziesz nadal będę wpadać.
    www.doriss.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w nowym miejscu :) Śledziłam twoje wpisy na bloxie, a teraz juz zapisałam sie tutaj. Fajnie zaczynasz - od niespodzianki - czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o kontakt w sprawie Jesiennej Wymiany Książkowej: urszula.potrawa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam niespodzianki. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Zapraszam na mojego bloga
    http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie zapisuję się na tak ciekawe candy!!:] nie wiem dlaczego masz wątpliwości co do księżniczek, są świetne i na pewno ucieszą jakąś dziewczynkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się a jakże.Nie mam szczęścia ale może.....Mikołaj jest nie przewidywalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej sie zapisuje:)I pomysl na prezent jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Arielka jest wspaniała ;o) dziękuje za odwiedziny ;o) z miłą chęcią zapisze się na Twoje candy ;o) I trzymam mocno kciuki za siebie - może los się do mnie uśmiechnie ;o)
    Pozdrawiam gorąco ;o*
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne krzyżyki :)
    Niespodzianka i to pod choinkę? Piszę się na to :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kwadraciki!
    Z chęcią ustawiam się w kolejce do losowania! Genialny pomysł z prezentem pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj kochana!!! Już się nie mogę doczekać losowania.....

    OdpowiedzUsuń
  28. A dlaczego miałabym mieć coś przeciwko :).
    No nic, skoro już wpadłam do Ciebie - to się z chęcią zapiszę.
    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce po niespodziankę, pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajny pomysł. Chętnie wezmę udział w losowaniu. To byłaby miła niespodzianka.
    Dzięki, wiesz za co .
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam problem ze skopiowaniem zdjęcia o candy. Podeślij mi na marapuama@op.pl.

    OdpowiedzUsuń
  32. W kolejce staję i ja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chetnie się dopiszę, bardzo pomysłowe candy
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie na małe co nieco http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html

    Ula :0

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam niespodzianki, jeżeli mnie wylosujesz, to będę pewna, że chociaż jeden prezent pod choinkę dostane.Niegrzeczna niestety byłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie się dopiszę:) bardzo fajny pomysł z otwarciem niespodzianki dopiero w święta! mam nadzieję, że szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię niespodzianki, a prezentów pod choinką nigdy dość :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodatkowy prezent pod choinką, bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam na bloggerze! Niespodziankę z Twoich rąk zawsze chętnie przygarnę. Rozgoszczę sięw tej kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja chętnie się zapiszę;) Bardzo lubię prezenciki pod choinkę;)
    pozdrawiam:) A księżniczki bajeczne;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się :) Super pomysł z tym, żeby paczkę pod choinkę dać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie pomysł przedni z tym prezentem pod choinkę :) więc w tym momencie spróbuję sobie taki zafundować ( od Ciebie ;)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne hafciki i miło Cię poznać ;)
    Niespodzianki uwielbiam i z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do mnie na niespodziankę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. z przyjemnością postawiłabym pod swoją choinka taką paczkę:) czekam na losowanie
    a księżniczki świetne, ja też wyszyłam Arielkę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Skusiła mnie niespodzianka,a że je uwielbiam to z przyjemnością ustawiam się w tym ogonku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. ojjej ile komentarzy :( - pewnie totalnie bez szans jestem...
    pozdrawiam i zapisuję się! wanilia39
    http://iglapisanie.blox.pl/html http://wanilia39.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  48. chętnie się zapiszę bo lubię niespodzianki:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...