Dobranoc

Ciiiiiiiiii...






;))

Share this:

30 komentarze:

  1. sliczna podusia...motyw przeslodki...

    OdpowiedzUsuń
  2. na takiej podusi to tylko można mieć słodkie sny:)
    prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ona jest śliczna!!!
    Strasznie mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest!!! Wreszcie się doczekałam!!! Super podusia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozczuliłam się... Zasnęłabym na niej, zanim bym policzyła te owieczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutka , takie właśnie powinny byc podusie u mnie zwane jaskami ..

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu zasnąć na takiej podusi,kiedy owieczki skaczą :)))
    Cudna!!! Przepiękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna podusia w pięknej oprawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna podusia...kolorowych snów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! Aż chce się spać na niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie delikatna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne i delikatne hafciki z taka podusia nocka musi byc dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatny haft. Poduszka śliczna, taka do przytulenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te owieczki :-)Takie delikatne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za ciepłe słowa u mnie i masz rację - zaczynam wierzyć w znaki :) słodkie te owieczki, piękna poduszka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z taką podusią łtwiej zasnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo subtelna ozdoba :) jak Ci idą wisienki? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję kochana za maila, odpiszę wieczorkiem.
    Aaaaaaaaaaaaaa, podusia rewelacja. A zdjęcie boskie. Pamiętam jak mój Max chodził w taki sposób z misiem. muszę odkopać zdjęcie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  19. widze, ze jestes wszechstronna, , a podusia jest przesliczna
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie proste, ale pełne uroku hafty.W dodatku praktycznie wykorzystane-świetna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow- jestem pod wrazeniem OGROMNYM!!!
    Tym bardziej mi miło,że mnie odwiedzasz-w porównaniu z moimi- Twoje to cudeńka
    Dzięki za odwiedziny i natychmiast staję się członkiem Twojego bloga:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Baranki wdziecznym tematem są ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...