Na weekend

Dzisiaj krótko, bo pogoda za oknami cudowna:)) Piękna, złota polska jesień zawitała na moją ulicę:))

Dziękuję za wszystkie komentarze, cieszę się, że podstawki pod kubki tak Wam się spodobały:) To w zasadzie moje pierwsze takie, nie wiem jak mogłam wcześniej pić kawę bez takiego widoku;) No i już wiem jakie prezenty będę robić pod choinkę, wszyscy którzy mnie odwiedzają zamiast na kawę patrzą na ptaszory;)
A wczoraj dostałam kilka paczuszek:)

Po pierwsze z pasmanterii Haftix dostałam na przetestowanie włóczki
Nako Nakolen
Nako Comfort Stretch
Nako Sport Wool
Bergere de France Alaska

Wiem, wiem nie umiem szydełkować ani szyć na drutach, wszystko przekazałam na ręce mamy. Już oczywiście miała pierwsze uwagi ( to mama męża czyli moja teściowa ;)) , ale podzielę się nimi jak coś wyczaruje z tej wełny:)

Ze sklepu http://katanka.pl/ dostałam na przetestowanie nowy model rajstop firmy Gatta 600 den!
http://katanka.pl/den-600/11867-rajstopy-gatta-rosalia-600-den.html
Dzisiaj już w nich spaceruję, są cieplutkie, ale więcej napiszę za kilka dni (poddam je ostrej próbie spacerów weekendowych po lesie z 3 szkrabów:))

Od Sylwii dotarła do mnie nagroda za wysłanie kartki urodzinowej do Jej męża;)
Się facet zdziwił;)
Dziękuję Sylwuś, ramka szybko znajdzie swoje przeznaczenie, czekolada już znalazła ;)

A na zakończenie chwalipięctwo:))
Pomysł z farbowaniem mulin spodobał się Cross Stich Collection i będzie publikacja:)))))))
Jeszcze mnie tam nie było;)

Ah i jeszcze zachęcam do głosowania w Hamaku

Pozdrawiam serdecznie, ściskam, całuję, tulę i życzę Wam wspaniałego weekendu !!!!!!

Share this:

18 komentarze:

  1. Widzę, że pracowity weekend się zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej publikacji! Jak Ty to robisz, że wszędzie Cie pełno:D:D Suuuper!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję publikacji! :-)
    Czekam na więcej słów na temat rajstop. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję publikacji, pochwal się gdy będzie, bo tej gazetki nie kupuję, droga;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ta znowu szaleje na różnych frontach!;) Podziwiam, gratuluję i życzę, żeby cię nigdy nie opuszczała ta energia!:)Koniecznie się pochwal, jak już publikacja będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej publikacji :-)Jak będzie publikacja to koniecznie się pochwal, na pewno kupie gazetkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teściowa będzie miała teraz pełne ręce roboty :-)))
    Pozdrawiam i czekam na publikację:-)
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe prezenty. Zwłaszcza te rajstopy 600DEN. To coś dla mnie więc czekam na wyniku testu z dziećmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I oczywiście gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję publikacji. Fajnie, że Cię wszędzie pełno - tak trzymaj:)
    Muszę sobie sprawić takie cieplejsze rajstopy to może w końcu wyjdę do ludzi w jakiejś sukience :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez przyjemne kolorki szarosci na tych welenkach! Wlasnie taka wloczka mnie "wola" z worka z zapasami a ja ja ciagle zybwam obietnicami...;)

    Taka akcja z karteczkami dla bliskich bardzo mi sie podoba, z tym ze u mnie to Maz studiuje mego bloga dosc dokladnie i nie byloby jak utrzymac tajemnicy;)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję publikacji :)Włoczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację publikacji :) Oj następne testy ciekawe czy przejdą pozytywną próbe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. normalnie wszedzie jest nasza Justyna ha haha.
    zaczynasz byc slawna. gratuluje, a co do gazetki sussanna to tez ja kupuje.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. "tam mnie jeszcze nie bylo" plagiat z pieguchy i juz:P

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...