Nie tylko decoupage

We wszystkich sklepach czy pasmanteriach drewniane pudełka są opisane jako półprodukty do de coupagu. Moim zdaniem są świetnym produktem do haftów!  Ameryki tu pewnie nie odkryję, bo żadna filozofia oprawić pudełko haftem, ale gdy wcześniej pokazywałam takie prace to dostawałam w mailach często pytania gdzie kupuję takie pudełka? Kiedyś w Empiku, teraz w Haftix! Z prostej przyczyny, wcześniej nie zwracałam na to uwagi, ale pudełka z Haftixu nie mają metalowego zamknięcia na wieczku, co bardzo ułatwia oklejanie taśmą ozdobną. I wygląda dużo estetyczniej! Nie muszę przycinać materiału żeby ominąć takie zamknięcie!
Oprócz tego wcześniej stosowałam taśmę dwustronną, ale polecam klej do robótek. Jeśli przykleimy krzywo haft jest możliwość przesunięcia go, a oderwanie kanwy od taśmy powoduje jej naciągnięcie.
A oto co dzięki uprzejmości pasmanterii Haftix mogłam wyczarować;)
Na stronie Haftixu znajdziecie różnego rodzaju pudełka, kasetki, kuferki, a nawet piórniki i wiele innych drewnianych półproduktów.
Ja takie pudełka przeznaczam na różnego rodzaje przydasie, ale można je także używać jako opakowania na prezent (do podłużnego włożę naszyjnik dla mamy ;))

Potrzebujemy anioły rozczochrańce ;) 




koronki, taśmy, aplikacje
 pudełka, klej



Ozdabiać takie pudełko można według uznania, można spód nawet pomalować farbą.
Ja lubię surowe drewno, a do tego jeszcze idealnie komponuje się z Aidą Rustico
Do środka pudełka można wkleić zdjęcie lub igielnik!

A do czego służą drewniane podstawki na jajko? U mnie służą jako obrączki do serwetek, ale w szczególności upodobałam je sobie jako podstawki pod świeczki/podgrzewacze:)


Metoda klejenia taka sama, trzeba tylko trochę pokombinować przy brzegach, dlatego wybrałam taśmę z ozdobnymi krawędziami.

Jeszcze jedna podstawka


Zachęcam do zabawy w haftowany decoupage :))
Z ciekawością obejrzę Wasze prace i pomysły!
 Za mną osobiście "chodzi" kasetka" na klucze, idealne miejsce na wkomponowanie haftu!

Dziękuję  pasmanterii HAFTIX za możliwość wypróbowania drewnianych półproduktów!

Książeczki już rozdane, Pakmo podaj mi adres, a Was zachęcam do kupna, można w Empiku zamówić książkę, czeka się tylko dwa dni, a koszt niecałe 6 zł! NAPRAWDĘ WARTO!!!

Pozdrawiam serdecznie, do następnego ;))))

Share this:

28 komentarze:

  1. Wszystko bardzo piękne!
    świetny pomysł na ozdabianie drewnianych skrzyneczek :-) na pewno wypróbuję:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś wszystkie pudełeczka! Pomysł ze świecznikiem - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite pomysły, pięknie wykonane:)))Tino, jesteś niesamowita:)))pozdrawiam i dzięki za wzorki :))))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace jak zawsze.Pięknie wykonane,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły pudełeczka. Hafciki super, ślicznie wyglądają listki na podstawce. Fajny pomysł ozdobienia obrączki serwetkowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysl swietny,wykonanie rewelacyjne...nie bede do Ciebie zagladac,bo wciaz jestem zdolowana buuuuu!!! u Ciebie zawsze cos nowego,a u mnie tyyyyylko RR...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne pudełeczka, idealne na skarby.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje, na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym krzyżykowym decoupagem :-) Zainspirowałaś mnie do popełnienia pewnej rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietnie ozdobilas te pudelka!
    Teraz sa o wiele ladniejsze :)
    Poza tym - DZIEKI ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ci napisalam w mailu, nie wiem jak to robisz.... caly czas tworzysz , podobaja mi sie te podstawki pod swieczki, mala rzecz a cieszy
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wciąż mnie zaskakujesz!Kocham takie pudełeczka:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszalałam z wrażenia....
    Pozdrawiam
    Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. doskonale je ozdobiłaś , wyglądają cudnie , taką metodę ozdabiania pudełek widzę po raz pierwszy i bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś wielka! I słusznie reklamujesz epasmanterię, uważam, że to najbardziej perspektywiczny internetowy sklep nie tylko dla hafciarek w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł i wykonanie na szóstkę:-0

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły,śwetne wykonanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł! mi zawsze brakuje pudełeczek na drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne pomysły oraz ich wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozczochrane anioły - super! Ale najbardziej podoba mi się serwetnik vel podstawka pod świeczkę. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie ozdobiłas te pudełka!!! Śliczne! Chyba kiedyś póję Twoim śladem...

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysłowo. Wyglądają fajnie i są takie niespotykane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapitalne pomysły!!Ślicznie Ci wyszły!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołe te rozczochrane anioły. Wspaniały pomysł z ozdobieniem pudełek. To chyba coś dla mnie bo nigdy nie mam pomysłu na wykorzystanie zrobionego haftu.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...