Ja się nie kłócę, to Ty się kłócisz

Skoro jest, jak jest
To co tu zmieniać?
A jak nie, to nie, do widzenia
I tak do znudzenia
Dni na przemian, lepsze, słabsze
Ciekawe kogo widzisz, gdy na mnie patrzysz??????



Ja się nie kłócę, to Ty się kłócisz
I co wyjdziesz i nie wrócisz?
Szerokiej drogi, pa, pa kochanie
Przed piątą odbierz pranie


Kochanie jak już gdzieś wychodzisz to zabierz śmieci, dobrze ?
Ja Cię prosiłam już wcześniej, wczoraj Cię prosiłam o te śmieci,
one stoją tutaj pod drzwiami
ja nie mogę ciągle o tym mówić!
 Ty na zawsze wychodzisz tak?
Aha, to wiesz co, to posprzątaj swoje zabawki
i kolejkę poskładaj, dobrze?
Jak bedę odkurzaczem odkurzała dywan
to nie chciałabym no dookoła tej kolejki
chociaż to zrób, dobrze?
Marabout Fees
Agnes Delage-Calvet et Anne Sohier - Fournel
len naturalny
Więcej ma noga tu nie postanie
A potem myślę niosąc to pranie
Że myślisz zostań, choć mówisz idź
Bo tak już jest, bo tak ma być
Tak ma być
Tak ma być

               
Ciekawe kogo widzisz, gdy na mnie patrzysz???

Share this:

15 komentarze:

  1. Śliczne serce i w dodatku na lnie... Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śnieżek i serducho przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, cudnie serducho wyszło.
    U mnie śniegu już niewiele, za to szaro-buro się zrobiło.
    Jak sobie Ciebie wyobrażam???...hmm, muszę pomyślec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, anielskie serducho!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną zimę masz. A u mnie mglisto i mrożnie, a śniegu brak:(

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie też serduszka :-))))) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mega sliczne serduszka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie było mnie na blogach kilka dni, no może więcej.... a Ty szalejesz - z tymi Haftixem i innymi gazetkami to Ty podpisałaś jakąś umowę? ;) Najbardziej mi się podoba poduszka z owieczkami - urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioł z serca chwyta za serce.;)A co do piosenki - życie...

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne preznety i piekna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołkowe serduszko śliczne jest !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...