Na kawę

Witajcie kochane :)) 
Bo jak inaczej mam napisać, 
jak tyle dobrych duszyczek 
w świecie łączy krąży?:)

Dziękuję Kasiu za kolejną przesyłkę!!! Wcześniej dostałam kanwę z tulipanami do wyhaftowania, a tym razem cudną gazetę! Miłego oglądania i wzdychania :)



 nie mam takich półeczek, ale bardzo podoba mi się takie wykorzystanie haftu
 różne notesiki...

 koszyczek do łazienki


 normalnie chyba wyhaftuję taki fartuszek :) jest niesamowity!



 misio, misio pokaż łapki ;)
Włoskie wzory są obłędne! Mają niepowtarzalny styl, oglądałam nawet ostatnio w Empiku nowe gazety, ale cena jednej dochodzi do 50 zł! Kasiu dziękuję bardzo, jestem uszczęśliwiona na 101 % ;) 

Pamiętacie projekt Lilli Lou według mojej córci ? Dzisiaj dotarła nagroda :)

Dziękuję Sylwik za zorganizowanie zabawy i za nagrodę!

Dzisiaj dotarły do mnie jeszcze dwie kanwy 

A na koniec przy piosence dedykowanej organizatorom meczu i konstruktorom zarąbistego dachu, jednego z najdroższych stadionów zapraszam na kawę :)

ptaszory Cross Stitch Card Shop issue  86
kanwa polska Aida
podstawki pod kubki Haftix
kubki Empik ;)

Witam Deco Rose, Magin, Perełkę :))
Piegucha moje muliny można licytować dla Damiana i Stefka

Share this:

28 komentarze:

  1. Gazetka rzeczywiście śliczna! Wzór na fartuszek super, ale ja bym się chyba nie zdecydowała na ten haft, bo czy wyobrażasz sobie plamy z pomidróweczki, z tłuszczyku strzelającego z patelii .. itp. na takie arcydzieło..? :):)
    Podkładki pod kawusię piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tina! Błagam! Wzór na tygrysa ten od Grety, przyślij mi!!!! Nie mówię, że teraz go wyszyję, ale później to gdzieś umknie. Plisss! Podstawki rewelacja, o gazecie się nie wypowiem, bo mnie zazdrość zżera, a córci gratuluję.:)
    Właśnie piję kawę, więc czuję się zaproszona.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka masz rację :))))))))))) wyhaftuję i powieszę z zastrzeżeniem, że fartuch nie nadaje się do użytku :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Do nas również dotarła nagroda od Lilla Lou. Radości nie było końca :)

    Wspaniała gazetka, ciekawe wzory. Miło dostać taki prezent.

    Ptaszory śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fartuszek faktycznie rewelacyjny, ale ja bym go w kuchni podczas gotowania raczej nie użyła. szkoda by mi było ! hehe
    podobają mi się wzorki z ptaszorkami na podstawkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla córki to po pierwsze, fajne podstawki to po drugie, no i jesteś pracuś i lux torpeda, ciągle czymś zaskakujesz:) To po trzecie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję córci nagrody!
    a podstaweczki i kubki rewelacyjne!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gazetka rzeczywiście piękna. Dzięki Tobie mogę się też o tym przekonać, że włoskie wzory są wyjątkowe:):D :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna gazetka, hafciki podstawkowe suuuuuuuuuuper. Moje gratulacje dla Julci, to się ucieszy!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszorki są cudne;-)
    Fartuch do pokazania sie gościom z minką, oj przepraszam już zdejmuję fartuszek .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te ptaszory na podkładkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne prace i super gazetka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptaszory są przecudne. Ach jak miło pić kawusię z takiego kubeczka i przy takiej podkładce :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja Ci kochana dziękuję. Wiesz za co...
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nic nie napiszę, bo tylko wzdycham :))
    Wzorki w gazetce przepiękne. Podstawki pod kubeczki rewelacyjne. Zastanawiam się jak ja mogę pić kawę bez takich podstawek ;)
    Gratulacje dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla córeczki! Gazetka ciekawa, a podstawki z ptaszkami fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałości u Ciebie!
    Wzory wspaniałe!
    Te podstawki są przefajne! Cieszę się, że podałaś gdzie je kupiłaś, bo jakiś czas temu szukałam takich.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasieńka ma wielkie serduszko, jak widać. Wzorki cudne, ciekawe kiedy cosik z nich wyhaftujesz? Gazetka fajna też dzięki pomysłom!

    Niech się przyzna ktoś, kto potrafiłby TAKI koszyczek do łazienki wykonać??! Jest obłędny!

    A podstawki...fe, kto to widział, takie ptaszkowe motywy na Święta??!! Mówię fe, bo myślę, że sama zrozumiesz dobrze... muszę pobuczeć w samotności...

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna gazetka! rewelacyjne wzorki ma i te możliwości ich wykorzystania- bajka!
    gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł na podkładki pod kubki! chyba też się na takie skuszę :)

    a gazetka świetna! fajnie wykorzystane hafty są w niej pokazane

    OdpowiedzUsuń
  21. Gazetka obłędna-cóż za niesamowita kopalnia świetnych wzorków i pomysłów:)a ptaszorki na podstawkach przecudne!!!
    Melduję jeszcze ,że chyba przedwczoraj Większa kobieta opuściła mój dom i udała się w dalszą podróż-bardzo dziękuję Ci za możliwość przeczytania tej książki:)tęskno mi już za Wami-mam nadzieję,że już na koniec roku częściej będę tutaj bywała:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla córci, pewnie będzie dumna z nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostalas obdarowana iscie po krolewsku cudnymi skarbami:)
    Dla corci najwieksze gratulacje!
    Dziekuje za slodkie slowa i odwiedzinki Tinko

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam profilo, ten numer był naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla córki!
    Podstawki są super, wesołe i pełne humoru. Kiedy Ty znajdujesz na to czas?
    Mam prośbę o skan wzorku japoneczki z okładki, wzorki na czwartym zdjęciu, jeśli to możliwe. Ostatnio mam na punkcie takich klimatów małego bzika.
    Nigdy nie miałam tej gazetki w rękach, ale widzę, że cały numer zawiera piękne wzorki. Masz szczęście do wspaniałych prezentów...

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzorków do haftowania na cały rok, gratulacje dla córki:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. jako, ze sama mieszkam we wloszech pszeszukalam moj ulubiony kiosk i nie znalazlam tej gazetki.gdzie ona ja znalazla ??? bede musiala zajzec gdzie indziej :(. ten tryptyk kwiatowy mi sie bardzo podoba .
    gratulacje dla corci.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  28. Kto by smial zaslaniac kubkiem takie sliczne podstawki! Musisz zrobic jakies "zastepcze";)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...