Na koniec października

 Udało mi się wygrać kolejne candy,  tym razem sowie;)
Bardzo się cieszę, bo na sówkę miałam wielką ochotę!
Judytka dorzuciła przydasie, słodycze i żel,
za wszystko baaardzo DZIĘKUJĘ!:) 

 A to już przesyłka nieoczekiwana!
Autorka pracy "Śpiąca królewna" podzieliła się ze mną schematem tegoż wzoru!
 Traktuję ten wzór jak rękopis artysty z naniesionymi obliczeniami!
To będzie mój kolejny haft za który się wezmę,
nie wiem jak długo będę go haftować, ale zawiśnie w końcu na mojej ścianie:)
Haniu dziękuję za taki dar, to moje najlepsze wspomnienie z wystawy! 

Na koniec druga odsłona z zabawy w ciemni
 

W tym czasie zadumy życzę Wam spokojnej niedzieli, spotkań rodzinnych,
bezpiecznych podróży do bliskich i powrotów.  
Niech nasz smutek będzie głęboką refleksją i dobrymi wspomnieniami...

Share this:

25 komentarze:

  1. Sówki z tej serii są świetne. Haft śpiącej królewny będzie na pewno boski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze wygranego Candy, sówka cuudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wygrana wspaniała, sówka urocza , .... też bym była uchachana takim prezentem.....
    Uściski,

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygrane. Front robót masz zapewniony na najbliższy czas. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, i ja ostrzyłam sobie ząbki na te sówki, a teraz tymi ząbkami zgrzytnę, wyszczerzę je w fałszywym uśmiechu i będę udawać, że się cieszę, że nie ja wygrałam :))))))
    Ale jeśli już nie ja, to dobrze, że Ty :)
    Przyłączam się do życzeń, żeby wszyscy szczęśliwie wrócili ze świątecznych wyjazdów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i uroczej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sowy ! Gratuluje i z niecierpliwością czekam na kolejny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Fajnie, że wzór, który Cię zaczarował, jest teraz w Twoich rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sówka. gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna sówka! gratuluję takich pięknych wygranych i prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wygrana! Gratuluję obu przesyłek.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna sówka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej:) Sówka piękna. Też mam ją w swoich planach. A co do " rękopisu artysty " :D...nie dodałaś,że pogryziony przez psa, pomazany, po przejściach... ;) Ale oby Ci służył :) Hanka

    OdpowiedzUsuń
  14. Sówka przecudowna! Czekam na efekt pracy ;) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. HAED jest cudny!
    Podoba mi się od kiedy pierwszy raz go zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sóweczka urocza. Już nie mogę doczekać się efektów pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdraszczam tych wspaniałośći:)pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. sowa czadowa!!! Chętnie przygarnę ksero lub scan schematu... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję super wygranej :).
    Te sówki są bardzo fajniutkie.

    Ooo, super, że mam ten schemat, bo byłaś zachwycona tym obrazem. Trzymam kciuki za wytrwałość i jak go zaczniesz chętnie będę podglądać postępy pracy :).

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...