Październik

Łódź
 Pyszna kawa na wynos:P
 Wystawa "Dzieci, dzieci... ach te dzieci" organizowana przez Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 
we współpracy ze Stowarzyszeniem Miłośników Haftu „Kanwa”
 w Łodzi(!)
 Wernisaż tej wystawy był na drugim piętrze , wystawa haftu "Inspirujemy kolorem" na trzecim.
Już się nie będę pastwić nad nazwiskami osób nagradzanych ;)
 Sklep na terenie Muzeum z ręcznie robionymi lalkami, maskotkami itp.
Odbywają się też tam różne warsztaty dla dzieci.
Pamiątki z Łodzi;)

Warszawa
Niesamowite wrażenia!
Pierwszy mój taki mecz i mam nadzieję, że nie ostatni choć do Francji nie polecę:)

Pierwsze zakupy w Neddleart, teraz jestem na etapie zestawów
(dwa kolejne w drodze)
Zimowy obrazek, który muszę już zacząć żeby zdążyć przed zimą;)
I wzór chyba na następne kilka lat, bardzo mi się spodobał!
Upadek Ikara
Dzięki Hani, która wysłała mi wzór "Śpiącej królewny" dowiedziałam się, że
Neddle & art ma w sprzedaży wzory Heaven & Earth.
Są o wiele tańsze niż na oryginalnej stronie.
 Mam nadzieję pochwalić się tym obrazem jeszcze na blogu;))

A na koniec jesienny mural na jednej z kamienic w moim mieście.

 Piękny!

A za kilka dni post listopad, dosłownie te miesiące mijają jak kilka dni.
Pozdrawiam:)))

Share this:

33 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy miesiąc miałaś - ale powiedz mi, gdzie dokładnie można spotkać misie z pierwszego zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, o to dowód, że Łódź to nie jest miasto meneli! To oczywiście a propos słynnej już wypowiedzi Bogusława Lindy ;) Przepiękny mural, oby takuch było więcej na naszych ulicach. Meczu zazdroszczę ;)
    Oby listopad był dla Ciebie tak samo hojny w wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedny Linda;) nie zapomną mu tego :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zimowy obrazek bardzo mi się spodobał, czekam na zdjęcie gotowej pracy :))
    Łódź na Twoich zdjęciach urocza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mural jest przepiękny!!! A ten wielki wzór kupiłaś? Będziesz go haftować!! Ohh poooodziwiam!!:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kupiłam, ale kiedy ja go zacznę? Już nie myślę o tym kiedy go skończę; )

      Usuń
  5. Na zimowy obrazek czekam z niecierpliwością a mural niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, wystawa godna obejrzenia.
    Ale tak naprawdę nie mogę się doczekać twojego zimowego Dimka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam mam nadzieję zdążyć przed pierwszym śniegiem; ) pozdrawiam

      Usuń
  7. Wystawę widziałam .Przecudna. A miejsce w Łodzi -Muzeum Włókiennictwa godne odwiedzin. Polecam ma "swój klimat".
    Pozdrawiam i życzę równie pięknego listopada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękny ten mural, u mnie też jest sowa, ale w zupełnie innym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne hafty i mural przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny mural! Śliczny ten wzór z budkami z Dimensions. Ja jak szukam jakiegoś nowego wzoru, to zwykle w końcu kupuję w Needle &Art :) Wzór z Heaven&Earth też tam kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też pewnie tam będę kupować, pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Fantastyczny mural ! Bardzo podoba mi się ten zestaw z Dimesions, mają naprawdę świetne wzory ! Kiedyś myślałam o haftach H&E, wpadły mi w oko fajne wzory z kotami, ale jednak nie, to ogrom pracy i się nie podejmę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbuję, ale sama nie wiem jaki będzie koniec:))) najwyżej skończę na emeryturze;)))

      Usuń
  12. Piękne wzory wybrałaś. Dimensions czasami nie są "przyjazne" do haftowania. Ciekawe jak ten Twój. Ja robiłam kiedyś bałwana też zakupionego w Need&art i te łączony kolory, zmiany ilości nitek itp. nie raz wyprowadzały mnie z równowagi. Ale co jak co- efekt niesamowity. Pozdrawiam, Hanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym przeglądnięciu karmników już widzę, że są łączone kolory i to chyba nie będzie taki przyjemny hafcik, ale nadrabia efektem końcowym;)) pozdrawiam również i jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  13. Wow, jestem pod dużym wrażeniem Twoich nowo nabytych wzorów.... są piękne.Zimowy obrazek jest śliczniutki, ale upadek Ikara jest niesamowity, będę Ci bardzo dopingowała w xxxx. Dużo cierpliwości życzę i powodzenia .... Uściski .

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik z budkami baaaardzo mi się podoba. Upadek Ikara to nie lada wyzwanie. Dzięki za migawki z Łodzi . Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw zdjęć, a hafty cudnej urody! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne plany super relacja:)zakupy chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te zimowe budki dla ptaszków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Upadek Ikara jest przepiękny. No cudo.latem przyjeżdżam i pokazujesz mi wszystkie murale w BB.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedziesz w lutym, a nie latem;))) na wystawę kotów!:)

      Usuń
    2. Szkoda że mam tak daleko bo pooglądałybyśmy razem i koty i murale :))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Wzór Ikara piękny, ale przekaz raczej smutny. Dzięki za maila... wiesz którego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Upadek Ikara robi wrażenie. Nieźle musi być wymagający.
    Co do muralu - WOW niesamowity!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Malunek na kamienicy - niesamowity to jest talent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Malunek na kamienicy jest genialny ale te okna powiedziałabym, że psują całość.
    Hi, hi....muszę się przyznać, że poleciałam oglądać tą wystawę haftów dla dzieci bo myślałam, że to ta właściwa dopiero po pewnym czasie zorientowałam się, że to chyba nie o to chodziło :D Dobra jestem, co? :)
    Upadek Ikara powala, nie widziałam tego wzoru. Pewnie na następną wystawę haftu zdążysz, będzie co podziwiać, trzymam kciuki i kibicuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...