Candy

Fajne gazetki do wygrania
czyli realizacja marzeń hafciarek ;)
Z okazji Dnia Hafciarza
i z hasłem

a u mnie świątecznie i magicznie;)
Do wygrania zestaw Magic Dolls (główna nagroda)
(jak będzie wielu chętnych to w dodatkowych losowaniach
będą do wygrania gazetki i jakieś przydasie)

Zapisy do 7 listopada:
zostaw komentarz pod postem i jeśli chcesz na facebooku
losowanie będzie jedno (wszystkie głosy z facebooka i bloga będą 
na jednej liście, osoba zapisana na blogu i facebooku ma dwa głosy)
umieść banerek na swoim blogu jeśli go masz:)

Powodzenia:)

Share this:

57 komentarze:

  1. Kurczę, pierwsza to na bank nie wygram :) ale się zapisuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tym razem będę miała więcej szczęści :-) zapisuję się jako druga

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ja jestem trzecia. Mówią do trzech razy sztuka. Może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jako czwarta, czyli tuż za podium ale może szczęśliwe miejsce

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja się zapisać :). Podobają mi się ogromnie te lalunie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta dziewczynka, więc i ja się zapiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się trafiło :)
    Chętnie się przyłączę. Banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to Twoje candy. Nigdy jeszcze nie wyszywałam takiego gotowego zestawu, więc chętnie się zapisuję. Banerek już porywam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Justyno.
    I ja się z miłą chęcią zapiszę na tą rozdawajkę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzorek, więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że się zapisuję - nie dość, że piękna sama w sobie, to jeszcze zimowo-świąteczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny prezent. Od dawna podziwiam hafty z tej serii, ale sama jakoś nie mam odwagi... Laleczka jest cudowna, a jeśli los pomoże to nie będę miała wykrętów.

    Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się a co mi tam, może i mi odrobina szczęścia dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ochh, oczywiście, że się dopisuję do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też się chętnie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczki są przecudne więc chyba każde candy z nimi będzie się cieszyło dużym zainteresowaniem. Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę przejść obojetnie..i sie zapisuję. Tym bardziej że dawno nie miałam w rękach igły i nitki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. oj jaka ślicznota świąteczna:) to ja się zgłaszam, na FB linkuje post... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :)
    Jestem zakochana w tych laleczkach, więc zgłaszam swój udział w zabawie, a nóż mi się uda ;)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wzorek posiadam ale gazetki to by była dla mnie wielka gratka :) Powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wzorek posiadam ale gazetki to by była dla mnie wielka gratka :) Powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ długa kolejka..choć się ,nie dziwię bo Candy wysmienite:)
    Ustawiam się w kolejce oczywiście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Słitaśna jest więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. słodziutka:)zapiszę się a może akurat:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam:) Również chętnie się dołączę do losowania;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna nagroda staję w kolejce, banerek zabieram do siebie http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też ja też!!! W końcu wiem jak te cudowne laleczki się zwą:D:D :*:*:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie że ja też, ja też chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bym chciała tą ślicznotkę, zapisuje się do zabawy, jesień to czas kiedy z przyjemnością wracam do haftów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna ta laleczka!!!!! zapisuję się i mam cichą nadzieję, że będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia Tobie i innym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ojojojo już czuć magię Świąt i tyle rozdawajek i candy wow :D
    Oczywiście zapisuję się na Twoją laleczkę - słodka z Niej panienka :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam :) Zgłaszam się, banerek zaraz wklejam :) I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna nagroda, chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce :)
    banerek na http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo i ja i ja:) Super niespodziankę masz dla kogoś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo i ja i ja:) Super niespodziankę masz dla kogoś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. juz od jakiegos czasu bardzo podobaja mi sie te haftowane laleczki :) dopisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  41. Długo się zastanawiałam , ale laleczka jest piękna, a ja już dawno nie wyszywałam. Krzyżyki znowu mnie pociągają.
    Pozdrawiam i czekam na losowanie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam :) Chętnie się zapiszę do twego candy :) laleczka mi się bardzo podoba :) banerek już wisi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie i ja staję do kolejki,.....a nóż .....los się do mnie uśmiechnie ....

    OdpowiedzUsuń
  44. Jedną laleczkę już mam i z chęcią przygarnę drugą :).
    A i z nagrody pocieszenie bym się ucieszyła :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ij ja tez :) Mam nadzieje, ze 7 urodzinowa szczescie mi przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Takie cudne słodkości! Ustawiam się w kolejce,

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,
    Zapisuję się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Sama nie wiem, jak mogla mi umknac taka okazja :)
    Chetna jestem nieslychanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja też przycupnę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  50. Cóż... i mnie nie pozostaje nic innego jak tylko dołączyć do zabawy i przedłużyć kolejeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczywiście że się zapisuję i chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście że się zapisuję i chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  53. z przyjemnością biorę udział
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. z przyjemnością biorę udział
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...