Szpilki w szafie

Jesień może być piękna,
a na chandrę czy przemęczenie najlepsze są prezenty.
Dzisiaj o jednym szczególnym, wygranym candy w 



Candy inne niż wszystkie, nie związane z haftem przede wszystkim;)
Ale z rękodziełem jak najbardziej, Agnieszka stworzyła swoje miejsce w Warszawie
(jak ja żałuję, że mam tak daleko), gdzie wymyśla ciekawe projekty i szyje, szyje...
Znajdziecie też tam maszynę na której wykonacie hafy! ;)
DOBRA MATERIA


Fajne pomysły Agnieszki jak z białego t-shirta zrobić 
nietuzinkową koszulkę znajdziecie tutaj

A jeśli chcecie poczytać ciekawe artykuły o modzie to polecam blog

No i te zdjęcia, cudne!:)

Wesołej jesieni życzę;) 

Share this:

11 komentarze:

  1. Nie szkodzi że nie związane z haftem. projekty faktycznie bardzo ciekawe, inne niż wszystkie. Myślę, że odległość w dzisiejszych czasach to nie problem, zawsze można skorzystać z opcji przesyłki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy owszem zrobię na odległość, bardziej chodziło mi o spotkanie z projektantem cz y braniu udziału w jakiś warsztatach:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, ale bardziej ciekawi mnie jak wygląda na kimś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje jak ulał, pokazałabym ale nie lubię siebie na zdjęciach :)))

      Usuń
  4. Super sukienka , dziękuję za adres którego nie znałam , pozaglądam. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, bardzo ładna sukienka.:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...