Kokardka.pl

Ze sklepu kokardka.pl otrzymałam do przetestowania zestaw do haftu
 kartkę okolicznościową ze świątecznym wzorkiem.
Zestaw zawiera
kanwę aidę
pomalowaną rozkładaną kartkę z otworem
schemat graficzny
muliny DMC, igłę i białą kopertę.
  Haftowało się bardzo szybko i bez problemów.
Schemat jest bardzo czytelny.
Nie robiłam jakiś obliczeń na kratki tylko dopasowałam
kanwę pod okienko z kartki i po prostu wbiłam igłę w prawy dolny róg.
Nie haftowałam od środka jak jest zalecane w instrukcji.
 Z backstitchami też poszło szybko, bo i też nie ma ich wiele:)
 Przyklejenie kwadraciku z haftem też poszło bez problemu.
Wystarczyło tylko trochę naciągnąć kanwę aby dopasować do tła z kartki.

 W środku podkleiłam haft także taśmą dwustronną i tył jest przykryty stroną z kartki
(na szczęście;))
Muliny w zestawie zostało tyle, że od razu zrobiłam drugi haft:)

 Haft dopasowałam do kartki z okienkiem bez żadnych dodatków.
Jak widać bałwanek i bez podmalowanego tła wygląda dobrze,
a kartkę można ozdobić według własnego upodobania.
Ta kartka jest większa od tej oryginalnej z zestawu.
 W środku kartki jest mały ozdobnik
 a na pierwszej stronie napis i gwiazdka

Zostało jeszcze tyle muliny, ale ponieważ nie jest oznaczona numeracją DMC
chyba nie da się jej już wykorzystać do jakiś innych projektów.
 W oryginalnym zestawie jest dołączona biała koperta, ja wymieniłam ją na niebieską.
Ta wielka kartka może być dołączona do prezentu bez koperty:)
 Podsumowanie:
- cena kartki w sklepie kokardka.pl  12,90 zł
- wymiary kartki 10,5 x 15 cm
- załączona mulina wystarczy na wyhaftowanie dwóch takich samych wzorków
- czytelny schemat
- pomimo kolorowej kartki nie ma problemu z dopasowaniem haftu
- ciekawy efekt końcowy (fajny pomysł z rysunkiem na kartce!)
- możliwość stworzenia drugiej kartki według własnego projektu
( nawet dzieciaki mogą domalować do takiej kartki obrazek jaki chcą:))
- nieskomplikowany wzór, dobry nawet dla początkujących, kilka backstitchy!
- dla kogoś kto nie robi kartek z wyhaftowanym obrazkiem , bo to tak jak ja nie radzą sobie z wykończeniem takiej pracy pomalowana pierwsza strona rozwiązuje problem:)
- piękny i miły dodatek do świątecznych prezentów, jak i prezent sam w sobie:)


Firmie kokardka.pl dziękuję za możliwość przetestowania kartki 
i przekonaniu się, że nie taki diabeł (bałwan) straszny;) 
Pozdrawiam:)

Share this:

36 komentarze:

  1. super ta karteczka i fajnie, że tak dużo mulinki starczyło na dwie:)święta idą ,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt fantastyczny - pięknie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przekonałaś mnie do podmalowanych karteczek, ale gdy kartek potrzeba kilkadziesiąt, to robi się duuuuży koszt.
    Podoba mi się karteczka zaprojektowana przez Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to z pewnością przy dużej ilości koszt rośnie, ale kilka dla najbliższej rodziny to koszt wydaje mi się do zniesienia.
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Kurczę. Ze ja nie wpadlam jak mozna zacząć z rogu tylko sie od środka męczylam! Kartka cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie wpadła żeby zaczynać od środka:)))) to ma chyba sens przy większych haftach, ale ja i tak zawsze zaczynam od rogu:)

      Usuń
  5. Justyno super recenzja, nie taki bałwan straszny, u ciebie się fajnie prezentuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie już na pewno wiadomo, że muliny starczy na dwa hafty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na święta jak znalazł, fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki, ja też własnie wyszywam tego bałwanka, ale musiałam przerwać bo tworzę coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest ten bałwanek! :) A obie kartki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecuuuudna karteczka!:)
    Miłego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka urocza , a cena też nie wygórowana. Fajnie , że z takiego zestawu zrobisz dwie kartki :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bałwanek równie piękny, jak mój aniołek.:) Super, że zrobiłaś drugą kartkę, dzięki temu wiem, że śmiało mogę robić drugiego aniołka i nie muszę sprawdzać nr nici.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kartki urocze i piękne:))) fajny pomysł:) pozdrawiam

      Usuń
  13. Cudna kartka i ta z zestawu i ta Twoja! Też nigdy nie zaczynam od środka, ja lecę od lewego górnego rogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszły oba bałwanki, ale medal za Twój projekt.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się zastanawiałam co, to za drugi bałwan, a Ty po prostu wyhaftowałaś dwa hihi :).

    Bardzo fajny bałwanek i większa kartka też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki wyszły rewelacyjne. Hafcik bardzo ładny. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka szybka jesteś-od razu dwa bałwanki. Ślicznie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki wyszły Ci rewelacyjnie . Jakoś tak zimowo-bałwankowo zrobiło się u Ciebie...choć nie szczególnie przepadam za śniegiem ,mrozem ... to fajnie popatrzeć na takiego bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie karteczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki świąteczne. Sama też już powinnam się zabrać za świąteczne prace :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bałwanek. Ech przypomniałaś że niedługo święta :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny bałwanek :) Fajnie, że Kokardka robi takie akcje. Zapraszam czasem do mnie na quillingowamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...