Na Dzień Matki...

ale i nie tylko proponuję i polecam zakupy na wszelkiego rodzaju okazję u naszych blogowych koleżanek.
A w szczególności mam zaszczyt polecić Wam stronę Kajki
i Jej aukcje
Wszystkie rzeczy są wykonane starannie,bezpiecznie zapakowane
i ekspresowo wysłane!
Poznajcie historię Kajki i Stefka i może kiedyś będziecie miały okazję wspomóc tą fantastyczną kobietę!
Popatrzcie na szczegóły i wykonanie!

Ten klucznik doszedł do mnie w sobotę , idealnie na dzień Matki:)

 Kufer jest ogromny, a myślałam,że to będzie zwykłe pudełko na drobiazgi:)))
 Bardzo fajny pomysł na szufladę na dokumenty!
Koniecznie zajrzyjcie do Kajki, szczerze polecam!

A My dzisiaj świętowaliśmy Dzień Mamy na Kocierzu
Wspaniała lokalizacja, ode mnie jakieś 40minut jazdy samochodem,daleko nie ma, a przenosimy się,
w zupełnie inne miejsce!
\





Chmury straszyły, ale pogoda dopisała. Mnóstwo atrakcji wokół obiektów, w karczmie dwie sale zabaw dla dzieci z animatorką i pierwszy obiad zjedzony bez stresu i bez dzieci na kolanach;) A jedzenie pyszne!
Byliśmy przed 11, a parking już był prawie zapełniony!
Za miesiąc powstanie park linowy dla dzieci i zostanie otwarty aquapark
Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą, naprawdę warto, a w najbliższy weekend mnóstwo atrakcji dla dzieciaków:)
A Wam jak minął dzień? Idę zobaczyć Wasze cudne laurki:)
Pozdrawiam serdecznie marząc o weekendzie w spa ;) Jak obrabuję bank;))))

Share this:

17 komentarze:

  1. Rzeczywiście przepiękne prace decoupage!
    Takie wypady za miasto są świetne, a i dzieci mogą sobie pohasać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szuflada na dokumenty jest świetna!
    no i super miejsce dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace świetne, na prezent idealne:)Masz fajne okolice, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, wszystkie mi się podobają! Świetnie spędziliście Dzień Matki, fajne miejsc, muszę je zlokalizować na mapie. Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kajka robi rzeczywiście piękne rzeczy - odwiedziłam jej bloga dzięki Twojemu wpisowi. Cudowny jest ten kufer :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Kajka robi piękne rzeczy. Ta szuflada na dokumenty to istne cudo. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne prace, co jedna to ładniejsza. Najbardziej podoba mi się kuferek - robi wrażenie :) idealne na prezent :) Muszę odwiedzić stronę tej pani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace:) A szuflada na dokumenty - mistrzostwo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne - Kobieto wielu talentów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne... lecę obejrzeć resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowe rzeczy. Chętnie obejrzę, co też jeszcze tworzy Kajka. Jeśli chodzi o Dzień Matki to ja robiłam za córkę. Dla dwóch mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudności kupiłaś!!! A wypad udany. Justyś spa jest numerem jeden na mojej liście do zrealizowania. Zawzięcie gram w totka to może kiedyś mi się poszczęści i sobie zrobię długi wypad. Błoto, masaże.... ech marzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Udane zakupy poczyniłaś :)
    Zdjęcia z weekendowego wypadu też bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowała mnie ta szufladka z Cameą , śliczne wszystko ,, A jA swój dzień przeleżałam w łóżku ,jakieś choróbsko mnie dopadło ,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam :) jest super i niesamowite widoki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...