Dzień z twarzą MM

Cześć dziewczyny:))
Dostałam w poniedziałek cudnie zapakowaną paczkę w róże, do zdjęć nie doczekała, rzuciłam się okrutnie na przesyłkę ;) I cały dzisiejszy dzień latałam z aparatem i pstrykałam zdjęcia co by się pochwalić!
Cudną tacą zrobioną przez Asię!

O transferach marzyłam i jak widać Asia uwielbia spełniać marzenia!
I robić niespodzianki!
Niespodzianką było pudełko z ...
Do kompletu pod obraz, który też dostałam jakiś czas temu od Asi!
mój kącik;)
W paczce znalazłam jeszcze wędrującą książkę z dodatkami:)

Podaruj sobie nowy czas
Nie pozwól, żeby płomień zgasł
Odlatuj w kosmos
Zasuwaj prosto
Póki chwilkę masz
Asiu, dziękuję pięknie za czas poświęcony dla mnie!
Wiem ile trzeba go poświęcić na de coupage ;)

Share this:

23 komentarze:

  1. Cudny zestaw z Marilyn Monroe. :) A taca boska - idealna na śniadanka i nie tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jasne, mogłam się domyślić, że z tym motywem na pewno coś Asia szykuje dla Ciebie. Podziwiałam już przedmioty u niej na blogu :). Takie transfery na przedmiotach też mi się strasznie podobają. Kto wie może jak coś mnie najdzie, to kiedyś po molestuję kogoś o taką tacę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty! Śliczny masz kącik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach...same cudowności dostałaś! tak myślałam, że to dla Ciebie te prezenciki:)
    Gratuluję z całego serduszka, miłego dnia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A, to tak:) Prezenty był dla Ciebie;)
    Piękności, nie dziwię się, że nie możesz się nacieszyć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. :))) Cieszę się Tysieńko kochana, że niespodzianka się udała :) oraz, że taca spełnia twoje oczekiwania :D.
    :DDD
    Bez kochana...zawsze dostaję go na Dzień Mamy...u nas dopiero zalążki pączków widać. Piosenkę Grażyny znam i lubię. Zawsze myślę o walizce starych spraw, którą wciąż pcham oraz o dryfowaniu wpław... Na dryfowanie się nie zgadzam i płynę, co prawda wpław, ale pod prąd :). Zresztą jest tam wiele wartych uwagi zdań. Za Twoje słowa i kwiaty DZIĘKUJĘ :***
    Życzę Ci kochana udanego dnia :D
    Buziole na czole :***

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie, zaraz peknę z zazdrości... :))) Przepiękne prezenty dostałaś, a tacę i szkatułeczkę widziałam już u Jomo i oczy mi wyszły na wierzch z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty , och zazdroszczę okropnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowności dostałaś!!! Przepiękne! Pomysł z wędrującą książką też jest świetny!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny prezent! Tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dostałaś prezenty , taca marzenie ,,

    OdpowiedzUsuń
  13. A u mnie też jeszcze nie ma bzu :(
    Prezenty naprawdę rewelacyjne cieszę
    się wraz z Tobą :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cuda dostałaś :) Pewnie uwielbiasz ten swój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje tak pięknych rzeczy które znalazły u Ciebie swój kąt. Przepiękne !
    Zapraszam również do mnie po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne prezenty!Do pozazdroszczenia:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. praktyczne i śliczne prezenty.P.S.ja wiedziałam,że to brunetka...:-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...