Do przedszkola

Obiecałam kiedyś, że pokażę Wam jak przyszyć taśmę aidową i jak wygląda tył ręcznika z taką taśmą.
Dzięki uprzejmości pamanterii Haftix otrzymałam taśmę aidową szeroką na 10 cm z wykończonymi brzegami.W asortymencie pasmanterii Haftix posiada taśmy o szerokości 5 i 10 cm,
z kolorowymi brzegami bądź białymi. Na taśmie 10 cm wykonacie haft o wysokości 50 krzyżyków!
Można zmieścić całkiem spory obrazek.
Ja wybrałam hafty dziecięce na ręczniki do przedszkola. Myślę, że nie jedną z nas to niebawem czeka;)
Wzory zwierzaków z ostatniego numeru 
Cross Stitch Card Shop issue 89, 
ręczniki szerokość 30 cm z Home & you

 Taśmę przyszyłam na maszynie, ale ręcznie też się da! I tak to wygląda w zbliżeniu
 Lewa strona
Specjalnie szyłam białą nitką żebyście zobaczyły, że na lewej stronie nawet gdy ręcznik jest innego koloru nie widać tej nitki. Akurat zdjęcie pokazuje to w miarę wyraźnie, ale na żywo ta nitka gubi się w strukturze ręcznika! Dlatego uważam, że spokojnie poradzicie sobie bez maszyny!

Skoro dzieciaki idą do przedszkola to trzeba zrobić worki na ręczniki, kapcie czy przytulanki.
Wykorzystałam tą samą taśmę!
Do kompletu podobne hafty
Najpierw przyszyłam taśmę z haftem do materiału
 Dodałam podszewkę, złożyłam wszystko razem na pół i przeszyłam na maszynie
Brzegi worka podwinęłam ze sobą i wciągnęłam tasiemkę
Bok woreczka z taśmą
Taśma aidowa dzięki wykończeniom wygląda bardzo estetycznie, nie będzie się pruć i jest bardzo łatwa w przyszywaniu, nie trzeba podwijać materiału taśmy! Dla mnie, początkującej osoby w szyciu to bardzo ważne! Efekt naprawdę zadowalający. Kolor wykończenia taśmy można dopasować do haftu, koloru ręcznika czy materiału!
I można stworzyć niecodzienne rzeczy, które będą używane na co dzień i mam nadzieję powodować uśmiech na twarzy!
Zapomniałam uszyć sobie worek na chusteczki żeby mieć czym łzy wycierać ;))))
Jak ten czas leci!
Ze łzami w oczach dziękuję pasmanterii Haftix za możliwość wypróbowania taśm:)))

Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą taśm aidowych jakie proponuje Haftix i do stworzenia swoich własnych niepowtarzalnych ręczników!
I nie tylko...


Share this:

30 komentarze:

  1. Świetny pomysł i super wzorki. Taśmy rzeczywiście są świetne, wykorzystałam jedną na zakładkę, ale ręcznik też mi się marzy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem za Promykiem - świetny pomysł!!! A wykonanie pierwsza klasa. Dzieciaczki będą zachwycone takimi ręcznikami i woreczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł
    w sumie moje maleństwo w tym roku idzie do przedszkola - trzeba pomyśleć o wyprawce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką samą - z granatowym wykończeniem, ale ręcznika jeszcze żadnego nie poczyniłam ...
    Twoje ręczniki pięknie się prezentują !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i super wykonanie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze ślicznie - dzieci z ochotą
    będą myć rączki hihi !!! sUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nieba mi spadłaś! Właśnie przymierzałam się do taśm z Haftixu i zastanawiałam się, jaki wzorek na nich się zmieści:) Dziękuję!!!
    Ręczniki i woreczki rewelacyjne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się Twój pomysł podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Malusie mają taką zdolną mamę :)))

    A mojemu małemu znowu wcięło ręcznik w przedszkolu a już miałam nadzieję, że jaskrawo żółty z piesiem nie wzbudzi w nikim miłości do tego stopnia, że żyć się bez niego nie da ;DDD

    Buziole na czole :**** (4)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty jesteś początkująca w szyciu to ja jestem całkiem zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne wzorki i wykonanie... bardzo przydatny wpis. Myślę, że będę się nim posiłkować jak będę starała się uszyć woreczki i ręczniczki do przedczola dla mojej małej

    OdpowiedzUsuń
  12. juz dodałam ten wpis do ulubionych ;) żeby mi nie zginął

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj kupowałam kabaszony w sklepie Beads i trafiłam na Twój tutek wklejania malutkich hafcików.Bardzo przydatny dla mnie:)Tak trafiłam do Ciebie i zostanę:)Pomysł z taśmą na ręcznikach przedni.Na pewno wykorzystam...chociaż moja przygoda z haftem dopiero się zaczyna:)
    Pozdrawiam
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszedł rewelacyjne zestaw
    sliczne hafciki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tino jakie Ty te rzeczy piękne tworzysz!! Zazdroszczę jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kompleciki do przedszkola. Wspaniały pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie masz co wylewać łez w chusteczki! Żebyś wiedziała, jak ja Ci zazdroszczę! Ile jeszcze pięknych chwil, wzruszeń i zachwytów wiekiem dziecięcym przed Tobą! Ja mam to już za sobą, niestety. Córka dorosła, w świat daleki jedzie i nie do mnie już rączki wyciąga, nie mnie buziakami obsypuje :(
    Świetne hafciki na tych taśmach poczyniłaś. Wyprawka do przedszkola jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są twoje ręczniki i woreczki , ale jak wyżej pisała Jomo , żeby się komuś nie spodobały , może imię i nazwisko wyszyj , ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie szyjesz! A wzorki są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniutkie. Ja mam sporo haftow na takiej tasmie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Radzisz sobie z maszyną jak profesjonalistka. Fajne woreczki.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie to wszystko zrobiłaś - i chylę czoła przed ilością tych rzeczy :) I ręczniki, i woreczki są na liście moich rzeczy do zrobienia od 2 lat ale ciągle coś mi przeszkadza w realizacji. Teraz też miałam zrobić je na Dzień Dziecka, a tu nagle wyskoczyło pilne zamówienie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Ci [moje dzieciaki nie siadają już na moje kolana] haha, a pomysł miałaś świetny- szycie też super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od kilku dni właśnie myślę o przygotowaniu takiej wyprawki dla mojego przedszkolaka, ha, ha :))
    Twoje hafciki jak zwykle przepiękne i świetnie wszyte, ja dodałabym jeszcze imię dziecka (ja tak planuję zrobić)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super:)Świetny instruktaż:)Te woreczki są cudne..

    OdpowiedzUsuń
  26. słodkie kompleciki :)), szkoda że nie umiem haftować :((

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko - zrobiłaś piękne rzeczy z wykorzystaniem tych taśm! Cyba też będę musiała uszyć taki woreczek do przedszkola dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uroczo wyszło, te woreczki zwłaszcza! no i łezka się kręci :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne wzorki, ręczniczki i woreczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem jednak czasami zaściankowa... takich taśm też nie widziałam, a to taki świetny pomysł na wykończenie różnych różnistych rzeczy! Koniecznie muszę taką kupić na długie zimowe wieczory ( czas tak leci, że już trzeba myśleć o zimie... koszmar! ).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...