Śniadanie do łóżka

Podaję Wam dzisiaj... SMACZNEGO:))))))

Smacznej niedzieli:))

Share this:

22 komentarze:

  1. Smakowite i piękne śniadanko :))) Dziękuję! I to tak do łóżka? Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowite serki ... zwłaszcza ten jeden

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, a to niespodzianka :)
    Wspaniałe śniadanie ! Piękna praca !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło:)Tak rozpoczęty dzień musi być udany:) Serek jest bardzo apetyczny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, Jaka dobra dusza z ciebie! Ja po imprezie, więc chętnie przyjmę do łóżka.;) Świetny hafcik!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi hi jakie cudeńka. Szkoda, że nie mogę zjeść takiego śniadanka. Ale cóż za kilka miesięcy spałaszuję wielkiego rogala z serkiem i popiję "zakazanym" mlekiem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale poszalałas no sliczny ten serek fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za śniadanko pięknie dziekuję :-) Hafcik wyszedł bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śmieszny pomysł! To znaczy, bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki serek z pewnością nie potrzebuje terminu trwałości, fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ale mnie zaskoczyłaś:)))))
    Nieźle sobie poczynasz, nie ma dla Ciebie widzę nic trudnego...
    Super to zrobiłaś- czy masz jakiś małych pomocników w czerwonych czapeczkach???
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) no nie wierze, na pierwszy rzut oka, myślałam, że to serek. bajeczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł! uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam!mniam!
    Gdzieś kiedyś widziałam ten wzorek i nawet zastanawiałam się nad wykonaniem.
    Widzę, że Ty mniej się zastanawiasz, a więcej robisz :).

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie zawsze coś super! Serowa krówka rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja, boskie zaproszenie na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha ha
    niezły psikus można zrobić :) Wyjadamy serek a do pustego pudełeczka w lodówce wkładamy hafcik :)))
    Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...