Się zakochałam

Się zakochałam w plastikowej kanwie, choćbym chciała krzywo postawić krzyżyk to nie da się :)




Prawda, że cudne xxx ? Ja przeżywam miesiąc miodowy ;)))))))
Z zawieszkami na drzwi;)



Widać nitkę pod kojotem poprzeplataną, ale w sumie on też jest jakiś taki zakręcony ;)))

A dla Was zagadka:) Kto zgadnie z czym kojarzy mi się ta para? Jeżeli ktoś oglądał bajkę choć raz nie powinien mieć problemów, no chyba, że tylko ja jestem tak pokręcona;) Jestem ciekawa Waszych typów, na zwycięzcę czeka nagroda! Możecie pobrać banerek, zabawa potrwa do momentu, kiedy pierwsza osoba odpowie prawidłowo!

Na koniec dziękuję dziewczynom za wyróżnienie i zabawę w pytania:)
Od Ishin

Share this:

26 komentarze:

  1. Struś Pędziwiatr i Kojot Z Looney Tunes...

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak to wiadomo, ale z czym się kojarzą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień:) Hafty piękne na tej ukochanej przez Ciebie kanwie, ale ja zdecydowanie wolę kanwę bawełnianą:)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to struś pędziwiatr i kojot...ale z czym ci się kojarzy ?? Może z Wilkiem i Zającem tej parki z bajki czeskiej??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki śliczne i bardzo równiutkie!
    Gratuluję wyróżnień

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie idealne są Twoje krzyżyki :)
    Piękne!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wilk i zając - kojarzy się z wieczną walką i wieczną przegraną wilka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołe zawieszki:)
    Domki rzeczywiście urocze, ale wyglądają na dosyć pracochłonne;)
    Gdzieś widziałam podobne, ale nie w takim pięknym świątecznym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, że polubiłaś plastikową kanwę! ja jednak wolę tradycyjną:-)
    super wyszły Ci te zawieszki ale z czym Ci się kojarzą to nie mam zielonego pojęcia:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam Ci dwa linki na domki. Może skorzystasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zawieszki plastikowa kanwa pewnie najlepsza , ale ja wolę Twoje hafty na kanwie miękkiej , są takie naturalne , rośliny , zwierzątka i przedmioty wyglądają jak prawdziwe.
    Tyle zdążyłaś zrobić przez ten tydzień , a jeszcze znalazłaś czas na " miłość ".

    Haftowane domki , piękne , reszta też ale nie mam pojęcia gdzie można znaleźć wzory , życzę powodzenia w poszukiwania i miłej pracy .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zawieszki. Kiedyś uwielbiałam kanwę plastikową ale od roku jakoś nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie,jakie równiusieńkie !Ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja tam też lubię kanwę plastikową - zawieszki świąteczne czy do telefonu wychodzą na niej rewelacyjnie. Do twoich pochwał dodam jeszcze jedną zaletę: ta kanwa się nie siepie...;) A twoje zawieszki pierwsza klasa. Piękne te haftowane domki, ale wzorów nigdzie nie widziałam. Za to czaję się na takie przestrzenne chusteczniki...

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie ta bajka z jednej strony wkurza, a z drugiej - uwielbiam ja. szkoda mi kojota , moglby w koncu zlapac tego strusia , a z czym ci sie kojarzy to nie mam pojecia, ja jak mysle o tej bajce to zawsze slysze BEP BEPPPP srusia , hafty sliczne(jak zawsze)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Krolik Buggs?
    A jak nie chcesz miec widocznych nitek to kup biala kanwe plastikowa, ja wlasnie na takiej robie moje halloweenowe zawieszki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. super te zawieszki :) a z czym się mi kojarzą z szybkim i głupkiem na dzikim zachodzie heheh:) dawno nie oglądałam bajek:) domki są super, lecz z wzorkami nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zawieszki, moze i jak bym sobie poradzila z takimi krzyzykami...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zawieszki. W pierwszej chwili pomyślałam "politycznie" ale to raczej nie to, potem o Twoich maluchach - nierozłącznych , tylko, że one są takie grzeczne, że w ogóle mi do tych "wariatów" bajkowych nie pasują. No nie wiem. Ale o co chodzi???
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sa te zawieszki , mi akórat żle sie wyszywa na plastkowej klanwie , strasznie wolno mi to idzie ..

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawieszki na drzwi kapitalne! I masz rację równiutko się haftuje na plastiku, też to lubię:):)
    W konkursie udziału nie wezmę, w bajkach słabiutka jestem - dziecko już duże:)
    A te domeczki są bajeczne, szczęka mi opadła na klawiaturę... gdybym miała takie wzory, to ho, ho pewnie bym się chwaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie, jak to takie ułatwienie, to kanwy tylko takie powinny być :D i się nie strzępi? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominacja do Liebster Award - ode mnie!:)Ale nie musisz nic z tym robić.

    OdpowiedzUsuń
  24. No to może chodzi o Bolka i Lolka?? A może Żwirek i Muchomorek?? swoją drogą uwielbiam żwirka... A może sąsiedzi -rewelacyjna animacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja poproszę o autograf, bo jak się rozniesie to się już nie dopcham ... Ech , ta sława ;)
    Zawieszki są cudne a wyróżnienia gratuluję z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...