Religijnie


 

Share this:

24 komentarze:

  1. Zakupy udane :-) Papież wyszedł świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny obraz ...! a i zakupów z lekka Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz cudowny, ja już go mam w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne materiały przyszły, bałwanek się uśmiecha:) Haft na czarnej kanwie, normalnie szacun;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje pasuje jeszcze w towarzystwie tych charakterystycznych Bożonarodzeniowych kwiatów:) Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie pasuje, jak pasuje! Papież na czarnej kanwie wygląda przepięknie, a w towarzystwie gwiazd betlejemskich i cuuuuudnej latarenki jak najbardziej kojarzy się z Bożym Narodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik, uwielbiam ten włąśnie obrazek ,,,,
    Lampion też super,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Religijnie jest i tradycyjnie też :) Piękny obraz wyszyłaś! Zakupowo też wspaniale poszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj , to jeden z tych religijnych obrazów , który mi sie podoba , a nie z kazdym tak jest, wyszedł Ci swietnie , no i ja tez zadroszczę tkanin , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. haft piękny i materiały piękne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super vintage latarenka :)))) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyhaftowane;a mnie się dzisiaj właśnie Ojciec Święty przyśnił:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widzę ten obraz papieża, to sama mam ochotę go wyszyć - a nie lubię religijnych wzorów, ten jest wyjątkowy. No i pięknie wyszyty!:)Materiały są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jan Paweł II pasuje do każdego tematu, bez wyjątku :)
    Latarnia śliczna, nie dziwie się, że skusiła :)
    A na aukcję "Pasmasz" zajrzałam, ale tych ślicznych, świątecznych materiałów, które pokazałaś, nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Papież jak żywy.Materiały cudne.A latarenka też śliczna.Lubię takie gadżety.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tysiu tez przymierzam się do tego Papieża .Jest cudny.Ale ja ci powiem że wydaje mi się ,że jasna ramka rozświetliłaby go troszkę.Bo choć go nie ma wśród nas to on żyje w Naszych sercach.Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny jest ten haft -jestem pełna podziwu !Latarnia tez cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie pasuje i to bardzo!!!
    Laterenka jest świetna i nie dziwię się , że nie mogłaś się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna latarenka na święta idealna i nie tylko na święta .
    Tkaniny też bardzo ładne , zajrzałam na wskazaną przez Ciebie aukcję i chyba się na coś skuszę.
    Portret naszego Papieża na czarnym tle widzę pierwszy raz , niezwykły , piękny. Justyś , a jak się miewa ciasteczko z wisienką ? czuję ,że b.dobrze -mam ochotę lecieć na pocztę , tylko poproszę o Twój adres .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten haft mnie zachwycił..nic więcej nie napiszę na jego temat:)Latarenka cudowna,a materiały..ulalala;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi hi hi... ;) Producent serka powinien zasponsorować ten hafcik. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Szufladzie! Praca przepiękna i bardzo czasochłonna, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam. Zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...