You give me heart tonight :)))

Doświadczyłam dzisiaj, po raz kolejny zresztą odkąd piszę bloga, jak wielkie macie serducha i lubicie się dzielić tym co macie! Dostałam dzisiaj trzy wypełnione po brzegi paczuszki (plus czwarta sprzed dwóch dni , ale nią się chwalić jeszcze nie mogę:)

Najpierw nagroda od Agnety  za wygranie konkursu
z truskawkowego salu
100 mulin Anchor !! cudna kartka i słodkości!



najwspanialszy widok dla hafciarki!!! macałam i oglądałam godzinę:)
Tutaj chciałam BARDZO SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM KTÓRZY ODDALI GŁOS NA MOJE PRACE!!! BEZ WAS NIE MIAŁABYM CO MACAĆ:)))))))))))))
Druga paczuszka za złapanie licznika u Dorotki 
mega wypasiony cukierek:)

 Ta sowa jest ogromna:)) Świetny wisiorek!!!!
 Już mam dwie muliny farbowane przez Dorotkę, ale mi ich szkoda ruszać:) Teraz z kolejną w końcu się chyba za nie wezmę:)
I trzecia niespodzianka to nagroda za , no właśnie... Zostałam po prostu wybrana przez Anię spośród obserwatorów!!! I taka paka do mnie przyleciała!
Majstersztyk w wykonaniu Ani! Tym bardziej, że Ania frywolitkuje od nie dawna! 
 Dla mnie wykonanie PERFEKT!
Ostatnio na blogu Ani oglądałam tutorial na takie kwiatuszki i tylko westchnęłam, bo wiedziałam, że nie zrobię:) A i tak mam:) 
Te różyczki na żywo wyglądają obłędnie!!! Myślę, że mogłyby mieć szerokie zastosowanie:) swoja drogą ciekawe jak wykorzystują je osoby haftujące tą techniką?:)
Przydasie:) oj, strzeliłaś w 10 z zielona wstążeczką:)

Słodkości plus fajny breloczek:)
Starałam się wszystko uchwycić na jednym zdjęciu
DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this:

18 komentarze:

  1. Szczęściaro ! gratuluje, chciałabym wiedzieć twoją minę jaka miałaś przy odpakowywaniu tych paczek :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O la la , ale dużo śliczności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że szybciutko dotarło :))
    Takich dni jak dziś życzę Ci więcej. Taka ilość mulinek robi wrażenie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty dostałaś od dziewczyn :) Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to jak gwiazdka (jak by mikołaj wpadł w środku lata :) świetne prezenty pozdrawiam miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty :-)Najbardziej to chyba tych mulinek zazdroszczę :-) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa mieć szczęście:)Gratuluję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty. Widać zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości dostałaś naprawdę jest co podziwiać.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć :) Przepiękne paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenty dostałaś , a i frywolitkę teraz już masz ..

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznosci dostalas co nie miara...gratuluje bo naprawde jest czego...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pogratulować :))))) A co do serduszek to i Ty masz ogromne :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniałości dostałaś, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same śliczności dostałaś:) gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego, czyli 'Lata z radiem', czy Shakin' Stevensa?
    Ja jestem wielką fanką LzR, a nawet, co nie każdy wie - parę lat temu pracowałam przy tworzeniu audycji... Być może nawet mnie słuchałaś, bo miałam parę wejść antenowych w Jedynce, hihi.
    Fajnie, że ktoś jeszcze słucha LzR w dzisiejszym świecie radia komercyjnego... <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak ja ci zazdroszczę !! Nie mogę się napatrzeć na tą mulinę !! A frywolitkowy naszyjnik i kolczyki są śliczniutkie !!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...