Wymianka kuchenna

W końcu mogę się pochwalić jakie cuda dostałam od Joanny, która była moja parą wymiankową w wymiance kuchennej organizowanej przez Bożenkę.
Oto co dostałam
serwetka, herbaciarka


 słoiczek
konfitura malinowa
 przydasie

m.in  trawa do żubrówki, lawenda
 obłędny talerz

Dziękuję Joasiu za przygotowanie tej cudnej paczuszki!!!
Ja do Joasi wysłałam
cebulę i czosnek ;)
 słodkości
przydasie


 syrop z mleczy i dżem truskawkowy
 woreczki
Dziękuję Bożence za udaną zabawę, a Joasi za piękne prezenty!!!!
Pozdrawiam i ściskam :))))))))))))

Share this:

22 komentarze:

  1. Fantastyczne prezenty wymiankowe:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Dziewczynki poszalałyście! Cudowności, smakowitości, delicje! I piękne to wszystko!
    Pozdrawiam! aga

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka!!!
    piękne prezenty przygotowałaś i dostałaś :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieee noooo! rewelacyjne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo, cudowne rzeczy!!!!!! Jak widze takie wymianki, to ciesze się, ze nie biorę w nich udziału, hahah. wiem, ze to zaprzecza mojemu ogólnemu zachwytowi nad tym, co przygotowałyscie, ale już tłumacze: te skarby, którymi sie wymieniłyście mnie tak oniesmielają, ze od razu wiem, ze ja bym nie dała rady w połowie takich śliczności przygotować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie przygotowałyście wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że jesteś zadowolona. Dziekuje za udział w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wymianka, obie strony muszą być w pełni zadowolone z takich niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. A nie wiesz jak tam książeczki? "Naszyjnika spodziewam się jako pierwszego":) tak z ciekawości pytam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymianka bardzo Gratuluję !!!
    nie ma to jak własne przetwory :D
    pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenciki urocze a przydasie zawsze na wagę złota !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też bardzo się cieszę z wymianki ! woreczki wiszą już na swoich miejscach ...
    swoją drogą ... skąd wiedziałaś, że tak upinam włosy ? ... bo upinam ... hihi
    pozdrowionka
    postaram się dzisiaj coś namazać na blogu chociaż jestem padnięta !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wymianka!
    Najbardziej zazdraszczam syropu z mleczy, talerza i kociej serwetki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna wymianka:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wymianka sper, prezenty nader piękne, przydatne i ciekawe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna wymianka ! cudne prezenty sobie przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no :) Pozazdrościć takich cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  18. wymianka rewelacyjna , śliczne i bogate prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...