Sal wiśniowy obrazek 2

Ja pier..... Zaklęłam siarczyście jak zaczęłam haftować ten obrazek 1*1. Na szczęście przypomniałam sobie, że dostałam kiedyś od Mysi instrukcję jak można inaczej poradzić sobie z tym wzorem.

Pokratkowałam cały wzór, 4 krzyżyki 1*1 = 1 normalny krzyżyk, a resztę potraktowałam półkrzyżykami. Myślę, że nie tylko ja miałam z tym problemy, dostałam tylko kilka linków z zakończonym obrazkiem.



Cudo to nie jest i jest tu masa błędów, ale obrazek i tak czaruje ;))

Share this:

17 komentarze:

  1. Dla mistrzyni xxxxx takiej jak Ty na pewno nie było tak trudno:)))))W każdym razie poradziłaś sobie wyśmienicie:)))Obrazek jest śliczny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz... - śliczny jest ten obrazek !

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek faktycznie przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek coraz cudniejszy!
    Dobrze,że się za niego nie wzięłam, nie miałabym teraz tyle cierpliwości;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszło :-) Ja też chciałam wziąć się za niego ale nie wiem czy dałabym radę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny!!! Dziękuję za pamięć :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno wielkie woooow!
    Misterna robota, ale świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł :) Ja ostatnio mam tyle zaległości, że aż głowa puchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszedł ten obrazek:) miłego xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybywa xxxx obrazków na wiśniowym hafcie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. grunt to dobre podejście! bardzo ładnie wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNY!!! Hylę czoła przed Tobą , naprawdę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik ładny aż trudno wieżyc że może przysporzyć wiele problemów. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Iza N-p.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wkońcu mój ptaszek doleciał hihi pozDrawiaM ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/2012/08/malowany-ptak.html

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja zamierzam się za niego wziąć, bo obrazek piękny. mam cały wzór, ale słabo wyraźny ale tym pomartwię się potem

    OdpowiedzUsuń
  16. Już skończyłam ten obrazek. A właściwie dopiero...
    Tutaj post ze zdjęciem:
    http://mojparkview.blogspot.com/2012/10/sal-wisniowy-obrazek-nr-2.html
    Czekam na wzorek obrazka nr 3.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...