Trzy kolory

Witajcie w ten chłodny niedzielny poranek:)



Share this:

15 komentarze:

  1. fajny pomysł ...
    hihi ... Tirem powiadasz ... a może weź dwa ?
    mam pytanko ... jak drukujesz w PDF z Haftixa ?
    próbowałam instalować jakieś wirtualne drukarki ( tak gdzieś, kiedyś przeczytałam ) i ... nic z tego

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka przepiękna!
    Udanych zakupów, zostaw coś dla mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka piękna :-) Udanych zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna zawieszka , nie znam tego wzoru .. A co tam w Ikei , sa jakieś nowości ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka,fajny wzorek.
    Oczywiście życzę udanych zakupów i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna zawieszka :) udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawieszka !
    tak a`propos Twoich wydruków na drukarce laserowej -są kapitalne !! Ja kiedys przepusciłam materiał lekko usztywniony wikolem przez atramentową ,ale wydruk był słaby ;)
    Pozdrawiam i zyczę udanych zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zawieszka wyszla swietnie...pomysl bardzo ciekawy...a z zakupami kobieto nie szalej i zostaw troche innym...

    OdpowiedzUsuń
  9. super hafcik:)))))pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka wyszła super! Niestety nie zawsze można wygrywać, ale warto próbować!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wygląda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawieszka ... Muszę przyznać, że jak tak na nią patrzę to wracam do dzieciństwa, do szkoły podstawowej =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny hafcik.

    Ps. reklamacji na drukarki nie składam ;)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...