Merci

Dziękuję Chago za niespodziewaną przesyłkę:D


Dziękuję Edytce za małą kopertę, jak napisała, ale za to z jakim środkiem:D


 Zawieszki świetne, a motylek już znalazł swoje miejsce:D
Jajeczko i bobinka bardzo starannie i ciekawie wykonane, pierwszy raz widzę takie wykorzystanie haftu.
Dziękuję haftowanym prezentom za prezent do wyhaftowania:D

W tych dodatkach do angielskich gazetek można znaleźć wszystko:D Nawet guziczki potrzebne do haftu!
Dla Was dziewczyny Bombonierka- Merci:D
Cieszę się, że jajo się spodobało, na koniec jeszcze raz przynudzę, bo dodałam koraliki:D, ale troszkę:D i motylka od Edytki:D
 Pozdrawiam, jeszcze bardziej zasypana:D

Share this:

13 komentarze:

  1. śliczne kochana masz prezenty zazdroszczę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jajeczko w naturze z pewnością ślicznie wygląda, bo jednak zdjęcie nie oddaje uroku dodanych koralików , wiem to z doświadczenia! A prezentów dużo i świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. He he małe jest piękne :)) Cieszę się, ze się podoba. Co do gęstości to nie pamiętam - mam wybiórczą pamięć :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne upominki! A pracę Chagi miałam możliwość podziwiać na własne oczy i ręce :) i tu się z Tobą zgadzam - dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajo, piękne prezenty. Coraz bardziej wiosennie i świątecznie się robi. Może i ja zacznę. Mogę się uśmiechnąć o wzorek jaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo prezentuje się bardzo dostojnie...jest rewelacyjne , a prezenciki ... no cóż tylko pozazdrościć.. :D :D :D
    Uścidki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ślicznych prezentów!!!Sal przepiękny.Pozdrawiam serdecznie!papa

    OdpowiedzUsuń
  8. fiu ,fiu ,ale prezentów :)) I jakie sliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne upominki ,super hafty !!! zaintrygował mnie wypełniacz sylikonowy , szukam czegoś lekkiego do wypychania miśków .
    Pierwsze serce już zrobiłam , ale jak zobaczyłam Twoje jajko to "wymiękłam " dosłownie .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tam ilość śniegu, już mniej przysypana? :))
    moja Rosja czeka jeszcze do lata, jadę na białe noce :))

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznosci dostalas :) na pewno je super wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jutro moje milusińskie rr leci!

    OdpowiedzUsuń
  13. jutro moje milusińskie rr leci!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...