Futrzaki i podaj dalej

Takie maleństwa, króliczek w podziękowaniu dla miłej Osoby i chomik na kanwie wanilki39



I mała zabawa dla chętnych:D Już jedną książkę puściłam w obieg Naszyjnik, gdzieś tam krąży, więc czas na kolejną.
Kuszącym z początku - aczkolwiek niezbyt rozsądnym - byłoby przypuszczać, że główna bohaterka, Candace Shapiro, jest po prostu kolejną Bridget Jones. Silna, zabawna i mniej nienawidząca siebie niż swoja poprzedniczka, 28-letnia dziennikarka Philadelphia Examiner zaprzątnięta jest swoją nadwagą i mężczyznami, ale potrafi dostrzec humor w najbardziej niemiłych aspektach życia. Nawet wówczas, gdy jej były chłopak, Bruce, na łamach popularnego magazynu kobiecego wyznaje, że "Miłość do Dużej Kobiety to akt odwagi w dzisiejszym świecie". Poruszona do głebi tym publicznym poniżeniem, Cannie znajduje ukojenie w tequili i swym ukochanym psie, Nikfinie. Mimo wszystko Cannie pozostaje silna dla swojej rodziny i przyjaciół, przyłącza się do grupy osób walczących z nadwagą, odnosi sukces zawodowy i dojrzewa do sytuacji, w której to ona musi prosić o pomoc, by stawić czoła poważnym problemom. Debiut Weiner to oryginalna, dowcipna i poruszająca opowieść z sympatyczną bohaterką, solidną fabułą, błyskotliwymi dialogami i wzruszającym przewrotem akcji.
Opis z lubimy czytać, tu znajdziecie też opinie (przychylne). Po prostu łatwa, lekka i przyjemna:D
Zasady jak przy pierwsze  książce, chętne osoby proszę o wpis pod tym postem, a na adres haftytiny@o2.pl proszę przesłać swój adres zamieszkania. A żeby Wam się nie nudziło proszę o przygotowanie małego prezenciku dla osoby do której będziecie wysyłać książkę. Chodzi o miły gest i pamiątkę dla każdej z nas.
I tak jak wymyśliłam przy pierwszej książce, proszę pozostawić wpis w książce o sobie, o tym co lubicie, może ulubiony cytat, może rysunek, co Wam przyjdzie do głowy. I możecie wpisać gdzie tylko znajdziecie miejsce w książce. To chyba tyle, w razie pytań proszę na haftytiny@o2.pl. 
Dziękuję za wszystkie komentarze dotyczące tablicy, wynagrodziłyście mi te ciężkie chwile, które przy niej spędziłam:D Pomysł nie był mój tylko Cross Stitchera, aż tak genialna nie jestem, ale dziękuję:D
Witam Agnieszkę i agadzieje:D

Share this:

26 komentarze:

  1. Uwielbiam efekt jaki się uzyskuje po zrobieniu konturów, zwierzaki nabrały życia, a są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zwierzaki! Królik to chyba już wprowadza taki świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziak fajny ale ja tu w kolejce po książkę staję;)
    jestem jej bardzo ciekawa,adres masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj! chomik mnie rozbroił! *.* a maszyna do pisania i cała ta tablica to istny majstersztyk! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zwierzaki!
    Oczywiście po książkę do poczytania zapisuję się;-0
    Ciekawa jestem gdzie jest "Naszyjnik"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, powalająco piękne są Twoje hafty!!!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane pluszaki ;o) hi hi ;o) Ach ta magia czarnej nitki ;o)Bez konturków to czasem nawet nie wiadomo co to może być ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznościowe pluszaczki, zgadzam się z Mysią bez konturków czasami brak hafcikowi wyrazu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jutro na pocztę gonię, bo dzisiaj już nic z tego.Wielkie buziole za fatygę.
    A króliś rewelka.
    Buziolka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja piszę się na książkę. Królik... słodziak!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekając na "Naszyjnik" zapisuję się na "Kochając większą kobietę"...Stoje grzeczniutko w kolejce..
    A zwierzaki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  12. książkę chętnie przeczytam, więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także z przyjemnością książkę przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chętnie zapisałabym się na książkę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka zapowiada się bardzo ciekawie, z wielką chęcią się dopiszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ciakwie się zapowiada ta książka. chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wędrująca książka już u mnie jest suppper i zarwałam przez nią noc

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...