Prawdziwych przyjaciół

poznaje się w biedzie? a może w zimie? Zwłaszcza w takiej jaką mamy teraz. Postaram się udowodnić, ze raczej to drugie... a mianowicie...




Oczywiście w oryginale jest inny napis (pompona też wymyśliłam sama), a piesek i myszka mają już skrzydełka, bo ich nikt nie zdążył nakarmić, ale jak zaczęłam tłumaczyć Córeczce dlaczego tak się stało, to powiedziała, że nie chce takiego obrazka. I, że mam wypruć skrzydełka, a  piesek z myszką stoją w kolejce po jedzenie :D No więc mamy happy end...




 Pierwszy raz spotkałam się z połączeniem dwóch różnych kolorów muliny. Np niebieska z żółtym, efekt jakby ten szalik i sweterek były dziergane na drutach. W rzeczywistości wygląda to super. Polecam zabawę w mieszanie kolorów.

Share this:

27 komentarze:

  1. bardzo fajnie :)
    I podobnie jak twoja córka, zdecydowanie optowałabym za opcją optymistyczną :)

    I jaki fajny pomponik!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny hafcik. nawet w wersji czarno-białej mi się podoba.
    fantastyczny pompon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, a córcia ma racje :)- nie ma co wymyślać czarnych scenariuszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale slicznutkie :) i super sentencja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft, no i córcia super dziewczyna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcki a pompon rewelacyjny. Córka ma rację, trzeba myśleć optymistycznie:) Ja łączyłam już 2 kolory nitek, ale nigdy tak odmiennych że żółty i niebieski, ciekawy efekt:)
    Całość wykończona perfekcyjnie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik super i popieram Córcię, ja tez wolę bez skrzydełek;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hafciki super; rzeczywiście w ten sposób zestawiona mulina daje niesamowity efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Przyglądając się czapce, myślałam że to dzianina :)
    świetny pomysł łączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wymysliłaś :) Ten pompon rewelacja i pomysl z mieszaniem muliny tez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy haft i fajny napis :)
    Naprawdę fajny efekt z tym łączeniem mulin ,a co do skrzydełek ,to córka ma rację :))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny obrazek a sposób pokazania go i opisanie to już poezja:) widzę że Twoja córa też ma aktywny udział w tworzeniu:) u mnie to samo i tak np.wszystkie twarze muszą mieć oczy i usta bo bez to dziwnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek bardzo ładny, cudny pomysł z pomponikiem. A jeśli chodzi o skrzydełka, to ja bym je wypruła nawet temu ptaszkowi na drzewku :). Ja też wcześniej nie spotkałam się z łączeniem mulin o tak odmiennych kolorkach, ale efekt jest super!
    S.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietny!!! Super wyszło to połączenie mulinek. Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy efekt z tym pomponem

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity.. urzekł mnie ten obrazek, naprawdę piękny, w myślach widzę go na ścianie chłopięcego pokoiku. A dzięki temu pomponikowi masz obrazek 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty piszesz o Córci a ja Ci tu chłopcem głowe zawracam... może po prostu juz mi się synka chce :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod wrazeniem...przesliczny hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik wyszedł pięknie:) A efekt mieszania kolorów faktycznie wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super praca!!! Widzę, że się rozkręcasz przestrzennie, bardzo mnie ciekawią następne pomysły!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne!!!Ps.Jak długo projektuje się tła: to zależy czy mamy ładne wzory, ja skanuje lub robię zdjęcia różnym przedmiotom i obrabiam fotograficznie, pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, super wygląda bosko!!!
    Śliczniusi obrazek, zdolniacha jesteś.
    Maszyna też fajna.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny haft i super pompon do czapki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mieszanie kolorów, faktycznie wychodzi super. Obrazek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...