Sal wielkanocny

czyli jajko skończone! No prawie, bo jeszcze mi chodzą po głowie koraliki, ale chyba już bym przesadziła?:D




 No i poszłam na łatwiznę, bo dziewczyny męczą się z kokardką i haftują, ale ja już mam inne plany i nie mam czasu :D Ale od razu jak zobaczyłam wzór to wiedziałam, że kokardka będzie taka.
Oprawa tradycyjna już u mnie, czyli na podobraziu przymocowane takerem i pinezkami do ozdoby, ale zastanawiam się nad tasiemką wokół ramy? No i zdjęcia narazie w poziomie bo klej schnie, jajo jeszcze gorące, przed chwilką skończyłam:D Dziękuję Pelasi za zorganizowanie zabawy, moje pierwsze święta z ozdobą w tematyce. Zawsze wszyscy mi zabierają hafty, ale tego nie oddam, czeka mnie ciężka wojna o jajo:D Dziękuję za komentarze, pozdrawiam , zasypana Tina:D

Share this:

24 komentarze:

  1. Dla mnie bomba! Tez tak myslalam o zwyklych kokardach, jak zobaczylam to jajo:) Ale koraliki to juz chyba za duzo szczescia:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Myślę, że z kokardą wygląda lepiej, bardziej przestrzennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie "podkradłaś" mi pomysł;) moje też będzie miało "normalną" kokardę a nie wyszytą-już zabierając się za wzór wiedziałam że nie dla mnie takie olbrzymie obszary w jednym kolorze;)a ja bym pomyślała nad koralikami,np.białymi lub przeźroczystymi i przymierzyłabym tam gdzie są takie małe niby kuleczki. czekam na Twój efekt końcowy bo u mnie jeszcze daleko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho.. do Wielkanocy kawal czasu i jajo wielkanocne juz jest. Szybka jestes :) :) bardzo szybka :)
    Pamietam tez jak zobaczylam pierwszy raz ten wzor, to tez mi mysl byla ze gdybym haftowala, to sobie prawdziwa kokardke przypiela, Bardziej i bardziej efektowniej wyglada ! I bardzo ladne kolory dobralas ! A co do koralikow, mysle, ze mozna je tu dodac, zeby kokrdka samotnie sie nie czula. Tylko w miare i w odpowiednim "miekkim" tonie :) To przynajmniej takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jajucho :)Śliczne z tą kokardą ! Myślę ,że przezroczyste koraliki by pasowały :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś tak ostatnio mam, że podoba mi się upiększanie haftu różnorakimi dodatkami, więc bardzo mi się podoba to jajo z naturalna kokardką!Jest bardziej przestrzenne w odbiorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne jajo a kokardka rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj

    Tłusty Czwartek

    Choć dziś w kalendarzu
    Jedna z wieli kartek,
    Lecz ta nam oznajmia ,
    Że dziś tłusty czwartek.

    Więc się dziś pospieszmy
    do sklepu bliskiego
    I kupmy pączuszka
    Tak bardzo słodkiego.

    Sparzmy sobie kawę
    I pijmy z garnuszka
    A do tego zjedzmy
    Smacznego pączuszka.

    Niechaj w taki czwartek
    Serca nam się zmiękną
    Zawsze podtrzymujmy
    Tę tradycję piękną.
    _________♥______

    Słodkiego,wesołego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!Śliczne jajo,świetnie wygląda z taką kokardą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo rewelacyjne , nic tylko podziwiać.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój pomysł. Jajo z taką kokardą wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrazeniem, pieknie prezentuje sie ten haft.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieziemskie kolory - fajowe połączenie, a pomysł z kokardką genialny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez nie dodawałabym koralików,bo wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no motorek w dłoniach masz, jajo piękne i kolorystyka jak najbardziej wiosenna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny haft :)
    Kochana, ja nie wiem jak to się stało, że ja dopiero dziś do Ciebie zawędrowałam?! I co? padam z zachwytu i podziwiam! prześliczne są Twoje prace.
    Od dłuższego już czasu chcę się zabrać za haft, nawet ostatnio koleżanka pokazała mi jak się to robi...ale czasu ciągle brak. Mam nadzieję, że jak się tak pogapię, to szybciej się za to haftowanie zabiorę niż mi się wydaje ;)
    Mam pytanie odnośnie królisia, który jest przyklejony do torebki. czy gdzieś można "pobrać" taki wzór? dysponujesz może wydrukiem? dobrze mówię? z tego co wiem najłatwiej jest zacząć od jednego koloru, jak sądzisz, czy dałabym radę z takim obrazkiem?
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale jajo :) sliczne a kokardka pieknie go zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajo wspaniałe, w pięknym wiosennym kolorze. Zastanawiam się, jaką ma wielkość :) Dziękuję za komentarze pozostawiane u mnie. Jeżeli chcesz wziąć udział w moim candy, to musisz umieścić u siebie jeszcze banerek, w innym razie będę musiała niestety usunąć Twój komentarz spod posta z candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęka opada!!! Nie żartuje. Piękne kolory supeł pomysł z kokardą piękny wzór. Bardzo ładne!!! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. I pozostaje mi powtórzyć za wszystkimi, że zrobiłaś cudeńko. :) Ja nigdy nie miałam tak szybko gotowej świątecznej ozdoby. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW wykonałaś cudowną robotę:) Przepiękne jajo wyszło spod Twoich rączek:) Piękne:

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...