Zbyt mało kochane

Wczoraj był Światowy Dzień Zwierząt
i z tej okazji chciałam zaprezentować nowy haft.

– Jeśli chcesz mieć przyjaciela, oswój mnie!
– A jak to się robi? – spytał Mały Książę.
– Trzeba być bardzo cierpliwym. 
Na początku siedzisz w pewnej odległości ode mnie, 
ot tak, na trawie. Będę spoglądać na ciebie kątem oka, 
a ty nic nie powiesz. Mowa jest źródłem nieporozumień. 
Lecz każdego dnia będziesz mógł siadać trochę bliżej…

 Wzór Dimensions
Too pooped
aida biała 16, mulina DMC
Bardzo dużo backstitchy, napracowałam się przy tym wzorze;))
Efekt uboczny widoczny po dłuższym czasie.
Jak w reklamie, jestem w stanie go zaakceptować;)

– Szukam przyjaciół. Co znaczy „oswoić”?
– Jest to pojęcie zupełnie zapomniane – powiedział lis. 
– „Oswoić” znaczy „stworzyć więzy”.
– Stworzyć więzy?
– Oczywiście – powiedział lis.
 – Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, 
podobnym do stu tysięcy małych chłopców. 
Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz.
 Jestem dla ciebie tylko lisem, 
podobnym do stu tysięcy innych lisów. 
Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować.
 „Pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś”

Cytaty "Mały książę" Antoine de Saint-Exupéry:

Share this:

12 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, piękny hafcik. I modelka również urocza, jak zawsze.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft!!!Urocze zdjęcia,ale najfajniejsza jest "żywa" modelka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft! I jak szybko powstał!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kotka znalazła przyjaciela :) Świetny haft!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft, gołym okiem widać, że pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, kot jak żywy. A żywa modelka pięknie pozuje przed aparatem 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft i cudny efekt końcowy :-) Jakoś do tej pory nie spotkałam wzoru Dimensions, który nie byłby pracochłonny. Jednak warte są włożonego w nie wysiłku :-)
    Kicia śliczna, z wdziękiem i profesjonalizmem przeprowadziła prezentację obrazu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. haft jak zwykle piękny,ale modela miałaś mega fajnego:)))))wygina śmiało ciało:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ta prześliczna modelka, zasłania cały obraz.
    Koty, kociska, kotełki uwielbiam , więc obraz podoba mi się niesamowicie.
    Tym bardziej kot o takich barwach futra, jak nasza pani domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka cudna... głaski ode mnie, obowiązkowo musisz obraz bliżej pokazać bo jest co ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za śliczna modelka?!
    Udała Ci się sesja pięknie. Taka współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no chciała chyba wejść w obrazek:)super

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...