Konkurs DMC

Na stronie DMC pojawiła się informacja
o konkursie z wykorzystaniem torby,
którą otrzymał bądź otrzyma listownie wraz z pracą każdy uczestnik VII edycji konkursu Inspirujemy kolorem 2018.
W torbie znajdzie się także próbka nowej
muliny DMC Etoile.
Torba posiada aidową wstawkę i to na niej
należy wyhaftować jakiś wzór przy użyciu
nowej muliny DMC Etoile lub przy użyciu
nowych kolorów DMC.
Aidowa wstawka ma wymiary 43x7 cm.
Jeżeli ktoś nie brał udziału w konkursie
może taką torbę zakupić za 69 zł.
Zdjęcia wyhaftowanej torby wraz z listą użytych kolorów należy przesłać do końca br na adres 
justyna@dmc-cw.com.pl

EDIT
Zostaną nagrodzone 3 osoby niespodziankami!

Ciekawa propozycja dla posiadaczy torby,
nie wiem czy ktoś się zdecyduje na zakup
tylko dla konkursu? Nie znalazłam informacji 
o nagrodach, nie wiem czy takie są w ogóle przewidziane.
Ja jestem właśnie w trakcie pierwszych prac
z nową muliną i muszę przyznać, że haftuje
się bardzo przyjemnie. Taka spersonalizowana
torba może wyglądać naprawdę ciekawie!
Będziecie próbować?

Share this:

8 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta torba :) Ciekawe co tam na niej wyczarujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm.... no to fajny konkurs. Mnie ta mulina nie przypadła do gustu. Na kanwie lepiej się nią haftuje, ale na gęstym płótnie dużo gorzej. No i nitki są bardziej podatne na zrywanie. Nie ma szału. Myślę, że DMC powinno jeszcze nad nią popracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam inne odczucia, może to faktycznie kwestia materiału i sposobu haftowania, pokażę za jakiś czas jak mi poszło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Też sprawdzę na innych. Mam wrażenie, że to zależy od koloru- jeden lepiej się układa inny gorzej, w jednym nitka się rwie, w innym jest dosyć mocna. Ogólnie to raczej przypomina cieniutką wełenkę niż bawełnianą mulinę.

      Usuń
  3. Dobry pomysł na rozpropagowanie nowego produktu DMC. Będę czekała na hafty "torbowe" z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jestem ciekawa twojej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe.. popatrzę sobie na innych ;-) pozdrawiam ciepło Justynko!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...