Skarby jesieni

"Jakże się cieszę, że żyję na świecie, 
w którym istnieje październik! 
Jakież to byłoby okropne, 
gdyby natychmiast po wrześniu następował listopad!"
 "Ania z Zielonego Wzgórza" L.M.Montgomery

Z okazji października trochę skarbów dla mnie;)  
Staram się zawsze wykorzystywać wszystkie zapasy
jakie mam, ale chciałam sobie sprawić trochę
przyjemności i kupić coś ekstra;) Dlatego też skusiłam się
na zestaw nowych kolorów DMC, fajne pudełko, jakieś dodatki,
takie zabawki dla dorosłych;)))
 Muliny luzem do nowego haftu z serii NIMUE:)
Kanwa tymczasem idzie w odstawkę.
 Pojechałam do Castoramy po ramki.
Wyszłam z obrazem;)
 Otrzymałam też gratis z promocji "Akcesoria za mulinę".
Wszystko u mnie przebiegło bez żadnych problemów.
Czy Wy też skorzystałyście z promocji?
Czas wykorzystać skarby jesieni;)
Pozdrawiam:)

Share this:

11 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Bardzo mnie ciekawi jaki obrazek z serii Nimue będziesz teraz wyszywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawki dla dorosłych :-) Super :-) Podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakupy. Pozazdrościć.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy..takie to ja lubię najbardziej:)! Ciekawi mnie co tam nowego z Nimmue powstanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... wypasione zakupy... też byłabym szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zakupy cieszą nas najbardziej . Piękny zestaw mulin kupiłaś i super obraz . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe cacuszka❤ A obraz piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty sprawione dla siebie samej, sa na ogół zawsze trafione. Zapasów zazdroszczę, chociaż u mnie też niejedno by sie znalazło, oprócz czasu.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...