Wyniki konkursu Inspirujemy kolorem 2018

Na stronie DMC POLAND pojawiły się już wyniki konkursu.
Ja niestety nie mogłam w tym roku pojechać na 
Galę "Inspirujemy kolorem 2018".
Jeśli byłyście to z wielką ciekawością czekam na Wasze relacje,
opinie i odczucia. Wysyłałyście jakieś prace,
nie kojarzę nazwisk i haftów z blogów?

Krystyna Łazarz - Dziewczyna z Frascati
I miejsce w kategorii głównej

Genowefa Rzeźnik - Madonna z winogronem
II miejsce w kategorii głównej

Marta Sworst-Pęcak - Ofelia
III miejsce w kategorii głównej

Widzę, że w tym roku królowały wielkie formaty. 
Na zdjęciach obrazy wyglądają niesamowicie, ciekawe czy na żywo
prezentują się równie pięknie. Ale i tak myślę, że za ogrom pracy
należą się wielkie brawa.

Brakuje mi tylko informacji o wymiarach prac i nagrodach,
ale pewnie za dużo zachodu by z tym było;)

Jest też wiele wyróżnień i dodatkowych konkursów, 
dokładne wyniki znajdziecie TUTAJ

*Dodatkowo każda osoba, której praca
zakwalifikowała się do konkursu otrzymała torbę DMC. Jeśli ktoś nie mógł być na gali
torbę otrzyma wraz z pracą.

Mi w oko wpadły jeszcze takie obrazy

Marzena Maliszewska - Smok w bibliotece
wyróżnienie w konkursie głównym
Bogdan Rąbalski - Róża
- wyróżnienie od Pasmanterii Jola z Gdyni

Marta Chojna - Kot Brytyjski
- wyróżnienie od Centalnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
- wyróżnienie od firmy Kreativ przedstawiciela DMC na region Łódzki, 
opolski, mazowiecki i dolnośląski

Aleksandra Krauzowicz - Mały Tygrys
- wyróżnienie od firmy Kreativ przedstawiciela DMC na region Łódzki, opolski, mazowiecki i dolnośląski

Na stronie DMC są tylko nagrodzone prace, ale można zamówić płytę
ze zdjęciami wszystkich prac konkursowych pod adresem mejlowym
 justyna@dmc-cw.com.pl 

Może zobaczę wcześniej u kogoś na blogu więcej zdjęć?;)
Dajcie znać dziewczyny:) 
Może ktoś widział tam tego o to zwierza?;)

* wszystkie zdjęcia poza ostatnim i wyniki pochodzą ze strony DMC Polska

Share this:

28 komentarze:

  1. Ja byłam, oglądałam - zwierz przecudny! Zajmuje honorowe miejsce na pierwszej stronie papierowego katalogu z wystawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam Ci napisać, że u Carpediem jest relacja ale Kasia była szybsza :).

    OdpowiedzUsuń
  3. na fb widziałam kota:)cudny jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze miejsce w tym roku naprawdę zasłużenie przyznane. Na mnie osobiście z prezentowanych u Ciebie zdjęć największe wrażenie wywarł Kot Brytyjski - jak malowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, jak żywy:) aż mnie korci jechać obejrzeć haftu z podium:)

      Usuń
  5. Zwycięskie hafty to zupełnie nie moja tematyka. Owszem, zwróciłabym na nie uwagę, ale tylko ze względu na to, że są pracochłonne (o wykonaniu nie będę pisać, bo na żywo ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi zdjęć wszystkich prac, można mieć wtedy większe porównanie, zwłaszcza co do wyróżnionych prac. Nie oceniam, bo nie widziałam na żywo, ale jak już czytałam u Kasi niektóre prace nie są wcale jakieś ładne w wykonaniu. Najlepiej samemu obejrzeć, może się skuszę na wyjazd:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. śliczne prace, najbardziej mnie urzekł... smok w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba te kolory, mi też wpadł w oko:)) Chciałabym go zobaczyć na żywo:)

      Usuń
  7. Przepiękne są te prace na wystwie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe i pracochłonne hafty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą niesamowicie wyglądać na żywo:) Pozdrawiam Gosiu:)

      Usuń
  9. A ja jutro jadę, a ja jutro jadę. ..!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to ja czekam, czekam na Twoją opinię i zdjęcia:) udanej podróży, szerokiej drogi:)

      Usuń
  10. No widzisz, a mnie właśnie ten koń przypadł do gustu. Nie smok, nie róża oraz inne "panie na haftach" nagrodzone (widziałam na blogu Carpiediem), a właśnie głowa konia. Taką chętnie wyhaftowałabym. Zmieniłabym tylko niebieski na wchodzący bardziej w granat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to miałam na myśli pisząc u Ciebie, ja mam wszystko oznaczone i nie podjełabym się takich zmian, a Ty od razu widzisz to inaczej i robisz po swojemu! Dziękuję za opinię:)))

      Usuń
    2. Znalazłam schematy podobnych koników
      https://pl.pinterest.com/pin/AWYr-3HdGJbAQVRuX3WvjlzydOT-pgus4RRkoIlfzyW6FvDW4U1LuzA/
      https://pl.pinterest.com/pin/60728294959753069/
      Twój konik
      Tu
      https://vk.com/photo-93066822_438478877
      i oryginał tu
      https://vk.com/photo-93066822_456239244
      To jest autorski schemat Nadzieżdy Gawrilenkowej
      Przeczytałam po rosyjsku całą dyskusję na forum i dotarłam do linka, który zamieściła Nadzieżda
      Tu link do strony, gdzie można kupić schemat- niestety- kupić, bo nie znalazłam luzem w Pintereście

      Usuń
    3. No i nie wkleiłam linka strony,
      tu kupisz
      https://vk.com/album-93066822_215358332
      tu zobaczysz fajne rzeczy z jej schamatami
      https://vk.com/club93066822
      Tu jest link do strony Nadzieżdy
      https://vk.com/id33855411

      Usuń
    4. Jeju, tyle się naszukałaś, a ja już mam ten wzór, a ten konik to mój haft, jest na wystawie😶

      Usuń
    5. No nie wierzę:):):):):) Ale szopka:):):):)Jednym słowem jestem melepeta. Nie znam wszystkich Twoich haftów. Od niedawna śledzę Twój blog i zwiodły mnie ostatnie słowa w tym poście:):):)Ale jak to Twój haft, to czapki z głów:):):) Świetny.
      Szukałam i przy okazji znalazłam również dla siebie parę interesujących wzorów. Nic nie było daremnie. Poza tym, jak mogę, to pomagam.

      Usuń
    6. Dziękuję za zaangażowanie:) a moje pytanie rzucone faktycznie tak ogólnie, a chodziło mi czy ktoś na wystawie go widział:) ale dzięki jeszcze raz, pozdrawiam serdecznie🙋‍♀️

      Usuń
  11. Każdą relację czytam z zaciekawieniem i komentarze też. Mogę się trochę poczuć jakby tam była ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hafty ciekawe chociaż nie z mojej bajki. Z mojej bajki jest Twój konik
    Jest przecudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...