Sal na biało

And the winner/winter is...
blue!

Bombka będzie biała na niebieskiej kanwie:)

 Dzięki za propozycje!
Plus ozdobniki, ale to już chyba przy kolejnej odsłonie:)

Przychodzi na myśl tylko jedna piosenka, która wciąż gra w mojej duszy:)

Dziękuję za Waszą obecność w komentarzach!

NAPISZ KARTKĘ DO OLIWKI:))))))
By poprawić Oliwce humor i pomóc odnaleźć siłę w walce z chorobą wyślij kartkę urodzinową!
ADRES
27 października Oliwka kończy 6 lat i marzy o pięknych, kolorowych kartkach z życzeniami,
uwielbia Monster High i wszystko co z nimi związane:)))))

Share this:

43 komentarze:

  1. A to będzie oryginalnie! Ciekawa jestem całości, bo mam wrażenie, że to kolos będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta bombka na niebieskim tle :) chyba pokuszę się o następną - wielu moim znajomym podoba się ten wzór może dam radę przed Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful - I like the white on the blue (:

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pięknie,inaczej,ale też będzie świątecznie,bardziej mrozno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sal wychodzi elegancko zresztą jak wszystkie prace spod twych rąk ale niebieskiej kanwy chyba nie widziałam bardzo ładna - serdecznie pozdrawiam zdrowia życzę a Oliwce inną kartkę wyślę nie ma tu u mnie takich chyba jutro w eMpiku popatrzę .......ach piosenki nie mogę odtworzyć coś tym laptem nie tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie skończone, a już robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za sal i czekam na następne odsłony. Zapowiada się rewelacyjnie. I na nowo ciśnie mi się pytanieskąd masz na to wszystko czas. Podziel się, nie bądź żyła.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczorami Kajkuś, wieczorami:)))) ot i cała tajemnica:)

      Usuń
  8. Spora ta bombka i już biel ładnie kontrastuje z granatem Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie zapowiada się ta bombka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam za czerwoną ale na niebieskiej też będzie ładnie:)))
    czekam z niecierpliwością na te ozdobniki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj pięknie się prezentuje na tym niebieskim - cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie będzie...
    na kolorowej kanwie ładnie wychodzi tyle nie wiedzieć czemu... nie przepadam wyszywać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda na niebieskim. Ja swoją zacznę dopiero w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś śliczne kolorki, to będzie bardzo elegancka bombka! Ciekawa jestem tych ozdobników :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładniutko się zaczyna. Czekam końca.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Tineczko , bardzo Jesteś tajemnicza, a Twój haft jak zawsze jest prześliczny pozdrawiam Dusia [ adres spisałam ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. idzie ci swietnie, a kolor niebiesko - bialy wyjatkowo kojarzy sie z zima.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak patrzę i myślę sobie, że to będzie bomba - ale to dobrze, ma skupiać uwagę a już widać że śliczny to haft :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie bardzo elegancka :) Już nie mogę się doczekać kolejnych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniusio będzie wyglądać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale powstaje bombeczka... niebieskie z białym ładniutkie! Przecież Ty ją zrobisz w trzy wieczory!!!! Mnie zajmie to jak zawsze- dwa miesiące hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, już leży odłogiem:))

      Usuń
    2. Ja zaczynam- u mnie czarne tło i biały hafcik... zawiśnie w szarym przedpokoju- jak zdążę zrobić oczywiście...
      ps.dzieki ;) przesyłka dopełzła ;)

      Usuń
  22. Ale już masz dużo :) Też jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bobmka będzie superowa!:) Ciekawa jestem o jakich ozdobnikach mówisz:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna będzie! Czekam na efekt końcowy:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I powiem Ci ze to strzał w dychę. Wyglada super!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie prezentuje się ta bombka. Ciekawie jest obserwować różne pomysły na wykonanie tego samego wzoru :)
    piękna ta akcja z kartkami dla Oliwki, przyłączę się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też lubię oglądać różne wersje tego samego projektu, dlatego też pozmieniam sal z facebooka:)
      i do akcji też się zgadzam:) pozdrawiam

      Usuń
  27. Kontrastowo, biel i niebieski- już jest pięknie!
    Zapowiedź intryguje i zachęca do odkrycia całej tajemnicy:-))

    Tylko ja wciąż nie wiem, co to znaczy :""sal"...

    Ciekawe, czy paczka już do Ciebie dotarła?

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zestawienie kolorów, ciekawie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm ciekawe to, to już jest pięknie, a co dopiero jak będzie koniec,

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie się prezentuje ta bombka, czekam na końcowy efekt z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bombka będzie cudna, bardzo lubię ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mozna zdobyć jeszcze wzór tej bombki? Jest przepiekna :-) proszę o jakąś odpowiedź na maila kathi_83@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie zaczęłaś...ja co prawda kolorki kanwy i muliny wybrałam, ale jeszcze nie zaczęłam..:(

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy można jeszcze zdobyć wzór?długo go już poszukuję

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...