Zakładki do książki

Zrobiłam małe zakupy w beads.pl i kupiłam między innymi zakładki do książki z miejscem na kabaszony. Ja wykorzystałam je na różyczki. Jakiś malutki haft też by się zmieścił, ale akurat na prezent pasują kwiaty i książka:) A tako to wygląda.






Małe jest piękne?

A chcecie się pośmiać z facetów?
To polecam świetną książkę Grocholi (na zdjęciu)
Tak na weekend. Ja ją przeczytałam jednym tchem, w drodze powrotnej z nad morza, w samochodzie przy małej lampce. Nie lubię czytać w czasie jazdy, ale nie mogłam się oderwać!!! Do tego wiele stron czytałam na głos mężowi, wybuchy śmiechu groziły wypadkiem, ale na szczęście dojechaliśmy w całości.
Tekst o tym jak facet sprząta kuchnię czy wynosi śmieci z balkonu (!) znam już na pamięć.
Pewnie będę wracać do tej książki pomimo ilości stron (prawie 500 :)))))

Miłego odpoczynku z kubkiem kawy lub herbaty przy książce :)

Share this:

39 komentarze:

  1. Książkę właśnie przeczytałam - też ją polecam!:) A zakładki są bardzo stylowe, podobają mi się baardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo...pierwszy raz widzę takie zakładeczki! uwielbiam takie cudeńka:) muszę zajrzeć do tego sklepu:)
    właśnie szukałam jakiejś książki na jesienne długie wieczory i chyba skuszę się na Twoją propozycję:) lubię się pośmiać z facetów:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie je przyozdobiłaś :), uroczy prezent, a książkę muszę szybko poszukać na ebooku
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezencik będzie uroczy a jutro jest sobota to wiele nie zdziałam ale marsz do empiku chociaż odbędę za książką lubię takie wesołe książkowe historie a jak polecasz to nie byłabym sobą aby nie przeczytać pa buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. coś nowego :)), nie widziałam jeszcze takich zakładek. Wyszły bardzo stylowo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne! A ozdobione przez Ciebie zyskały niesamowicie na uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie umieściłam u siebie nowego posta a u Ciebie czytam "Małe jest piękne" - możemy sobie rękę podać:) Takich zakładek jeszcze nie widziałam i powiem Ci, że od razu wpadły mi w oko:)papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam, widziałam:))))
      podajemy sobie rękę:))

      Usuń
  8. Fajne zakładki i ciekawie je wykorzystałaś, jak przystało na hafciarkę :). I dzięki za namiar na książkę, chętnie się pośmieję przy lekkiej lekturce w długie jesienne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu super te zakładki ,a z Twoimi kwiatkami the best off , uwielbiam czytać i zbieram zakładki muszę sobie takie sprawić gorzej z kwiatkami ;) a książkę muszę w takim razie przeczytać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że można je ozdobić każdą metodą:)
      pozdrawiam i czekam na Twoje pomysły:)

      Usuń
  10. Zakładka sama w sobie piękna, a jak cudnie ją ozdobiłaś! Zaznaczone miejsce w książce też zachęca do przeczytania całości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł świetny jak i wykonanie , książki Grocholi fajnie się czyta pozdrawiam Dusia [ta już czytałam]

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakładki -pierwszy raz widzę takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakładki i twój haft na nich , cudny , Książki nie czytałam , trzeba się za nią rozejrzeć , jak tak się ja dobrze czyta..

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, Justyś, Ty to zawsze coś wymodzisz. Zakładki są boskie, książkę nie czytałam ale niedługo mam małe święto więc może ktoś z moich się domyśli więc...eeeeeee, chyba ,mnie poniosło z tym domysłem, w takim razie dopomogę szczęściu. Czy jakoś tam.
    Kochana, jeszcze raz dziękuję za wzorek. Siedzę, kombinuję i czas tracę...jak zwykle.
    Buziole wielkie przesyłam z kawką w dłoni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinuj dziewczyno
      Nim twe wdzięki przeminą ...
      :)))))
      czekam na efekt końcowy, jestem ciekawa co tam wymyślisz:)

      Usuń
  15. O tak, to jest wspaniały prezent: książka i wspaniała, nietuzinkowa zakładka :) A tę książkę czytałam i zgadzam się całkowicie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. NA MAILA: HAFTYRR@TLEN.PL PROSZĘ O INFORMACJE O RR HERBACIANYM!!!!

    PILNE!!

    Chcę wiedzieć, czy posiadasz czyjeś kanwy w tym RR i czy już masz swoją kanwę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haftowane zakładki cudowne!!! Książki tej nie czytałam, ale po Twojej recenzji się skuszę:) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylowe te wyszperane zakładki, różyczki dodają im splendoru:-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie oryginalne zakładki, a książkę skoro chwalisz to chyba sobie kupie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę oryginalne :) Widząc zakładki na miniaturce, myślałam, że to kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. CUDNE, czy Ty mogłabyś kiedyś mniej cudnie, żeby nie zatykało dechu :))))))
    Żartuję, ale o takim spokojnym czytaniu - to marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam tę książkę -fajna :)) Zakładki są śliczne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakładeczki, jeszcze takich nie widziałam. A Twoja wersja różyczkowa bardzo ładniutka. Podoba mi się zwłaszcza ta niebiesko-różowa.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne , no i ten pomysł super pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooooo..to ja pierwszy raz w życiu takie coś widzę ! rewelacyjne są- takie nietypowe. I fajnie je ozdobiłaś- czarna magia dla mnie jak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...nie spotkałam się nigdy z takimi, ale super są:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zakładki! Książkę też kiedyś czytałam i śmiałam się sama do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zakładki i niespotykane, a książkę muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...