Bootiful i sale

Dzisiaj obrazek z zabawy RR, która trwa i trwa;)
Dostałam 4 kanwy z jednego RR i trzeba teraz to wszystko wyhaftować szybko, bo wiadomo, dziewczyny czekają, a co ja będę teraz 4 miechy trzymać kanwy? Wyleczyłam się skutecznie z RR. W międzyczasie innych prac, zajęć, chorób itp udało mi się zrobić tylko jeden RR obrazek.


To miałam w planach, ale musiałam przerwać, kogoś tu brakuje ;)
Sale to nie RR i widzę, że zasady złagodniały więc zapisałam się na kilka:)
Bombka z http://realizacjamarzen1.blogspot.com/
Przypomina mi jajko, które haftowałyśmy razem w salu wielkanocnym. I tak jak przy jajku, kokardka będzie prawdziwa, nie xxx. I oczywiście kolory u mnie na opak;)
Bombka biała, a kanwa? Niebieska czy czerwona?
Poza tym sal u Diany

I chyba najbardziej wymagający sal organizowany na facebooku, ale jak się ma znajomości to i bez facebooka można ;)
Tak się zastanawiam czy tu musi być len? Spróbowałabym z niebieską kanwą, we wzorze widziałam chyba tylko normalne xxx, jeśli się mylę to proszę o korektę:)

I na koniec chciałam bardzo serdecznie podziękować za pomoc w wymyśleniu nazwy firmy.
Dziękuję wszystkim, którzy podeszli do tego , jak do zabawy, a nie przeliczali ile mogę na tym zarobić,
ale ile Wy stracić ;)
Dziękuję za wszystkie pomysły, za wszystkie komentarze i maile!
Anonimy skutecznie przekonały mnie do samodzielnego wymyślenia nazwy.
Wręcz mnie natchnęły!
I przyszła mi na myśl łacińska sentencja: "Tertius gaudens"
(Trzeci się cieszy /
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta)

Z osób, które zamieściły baner na swoim blogu i brały udział w zabawie wylosowaliśmy Marię,
która otrzyma jedną puszkę 5 l farby Dekoral Fashion by Eva Minge.
I jeszcze jedna taka puszka poleci do Malanki.
Dziewczyny wybierzcie sobie kolor i napiszcie mi na maile swoje adresy.

Jeszcze raz bardzo dziękuję, jeżeli ktoś się czuje urażony to przepraszam!

 Dziękuję Aniu za wyróżnienie!



Share this:

54 komentarze:

  1. Super, ze będziesz brała udział w SAL-u na Facebooku. W tym schemacie są też krzyżyki przesunięte, couching, algerian eyelet i algerian star. Może trzeba sie będzie pogimnastykować, ale może dasz radę :). Wiem, ze już jedna osoba wyszywa na aidzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem co te nazwy oznaczają:))))))) chyba się porwałam z motyką na słońce, ale w takim razie wezmę niebieską kanwę i może jakoś pominę te tajemnicze xxx :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Ambitne plany:) czekam zatem na pierwsze xxx! a co do bombki to ja bym wybrała czerwoną kanwę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten hafcik z facebooka jest śliczny!!! Taki delikatny, można powiedzieć królewski:-) Życzę miłej zabawy i szybkich postępów, ale z tym widzę nie masz problemu:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wzięłam udziału w konkursie, bo nic mi wczoraj nie chciało do łba wpaść. Ale dziś mnie olśniło, gdy przeczytałam, że jako nowość naprawy i remonty na telefon. Warto by chyba w nazwie to podkreślić. Wpadło mi więc do głowy coś, co jest do zrozumienia w różnych językach, bo składa się z części wyrazów, które mają w różnych językach podobne brzmienie. Ta nazwa to: T-foun Remont doctor. To tak poza konkursem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. też się zgadzam z dziewczynami, że ten haft facebookowy jest śliczny :), a kanwe też bym wybrała czerwoną, sama myślałam o niebieskiej , ale koniec , końców użyję chyba ecri lub białaj
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafciki wspaniałe-szkoda,że konkurs zakończył się nieco wcześniej i nie obejmował wszystkich uczestniczek:), ale jak sama wymyśliłaś nazwę to wielka radość, troszkę będzie trudno zapamiętać,ale na pewno się przyjmie na polskim rynku a następnie na zagranicznym:) czekamy na linka do założonej strony z nazwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam zapytać czemu wcześniej i teraz sprawdziłam i faktycznie popełniłam błąd, do 19 to było wymyślanie, a do 21 ogłoszenie, a mi ta 19 weszła w głowę, nazwę wymyśliłam całkiem inną, ale żebyś Ty i Chranna nie były poszkodowane to proszę o adresy na mojego maila i wybór koloru farby! Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jejku...dziękuję...nie chciałabym jednak, by ktoś pomyślał,że jakoś wypominałam to wcześniejsze zakończenie... Cieszę się,że masz swoją nazwę. :)
      Mailika odeślę nieco póżniej:)

      Usuń
  7. z jednej strony to na czerwonej będzie podobnie do obrazka na zdjęciu, a jak na niebieskiej to będzie odmiennie myślę że niebieska :) wszystkie hafciki są piękne ! będę kibicować w pracach :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam zimowy obrazek haftowany na niebieskiej kanwie białą nitką, wyglądał cudnie i chyba jednak tak zrobię:) dziękuję!

      Usuń
  8. SAL ZIMOWY na FB jest przesliczny! Ja biore uzial! Nie musisz wyszywac na lnie, moze byc kanwa!
    Tinko pozrawiam Cie serecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialo byc serdecznie - przepraszam, jestem zarobiona i trace glowe! Jesien- oprocz krzyzykow oszly czapki, rekawiczki, otulacze, chusty! "Koniec Swiata" z Toba babciu powiedzialby moj wnusio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się pracowicie, ale wzory bardzo ładne więc trudno się oprzeć i nie przyłączyć do haftowania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia:) Będzie pięknie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne te wzorki Salowe
    Intrygująca nazwa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę śledzić postępy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyróżnienia gratuluję sal jest piękny również mam te wzorki bo musiałąm mieć ten sal na FB jest cudowny niby łatwy na pierwszy rzut oka ale chyba po 30 xxx rzuciłabym w kąt - cieszę sie ze sama wymyśliłaś nazwę przecież to jest wasza firma a moje zaskoczenie było niezmiernie miłe zebyś ty mnie starą babcię widziała mąż powiedział że ze mną chyba jest nie halo bo od rana nic jak nigy się cieszę rano zaczęłam optymistycznie i wieczorem kończę tak samo - Tinko Tobie i małżonkowi dziękuję serdecznie za wyróżnienie mojej osoby i bloga adres przesłałam z gmeila i z moje skrzynki prywatnej z @t.pl tek która jest na pasku bocznym na mym blogu buziaki wam ślę miłej nocy życzę Maria i jeszcze raz dziękuję wam

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że bierzemy udział w tych samych Salach. Co do bombki :oba kolory świetne! Ja już miałam zacząć na białej ale coś mnie naszło na kanwę z dodatkiem srebrnej nitki i czekam na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pięknie się "mienić", jak śnieg w świetle latarni, będę podglądać z ciekawością:)

      Usuń
  16. ♥Te hafciki są extra,palmy w butach są przezabawne:)Wszystko jak zawsze piękne i to tempo....jesteś niesamowita!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam na fb ten haft:)cudny jest :)sama się przymierzałam,ale ja jakoś nie umiem robić "pod gwizdek"więc może coś wykombinuję sama:)))biała bombka fajnie będzie wyglądała na czerwonym:)gdzie można znaleźć wzór tej bombki?:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Znając Twoje twórcze prace to podołasz , ściskam i pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpiękniejszy wzór "salowy", to ten z Facebooka, sama chętnie bym się skusiła, ale za dużo mam planów hafciarskich, które już długo czekają w kolejce..:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, będę Ci mocno kibicować. Wiem, że ze wszystkim podołasz.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,
    bardzo chętnie wzięłabym udział w Sal-u z Facebooka, niestety nie mam tam konta. Czy mogłabyś mi jakoś pomóc?
    Bardzo lubię do Ciebie wpadać.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz napisać do Kasi z blogu
      http://zapiskitakowe.blogspot.com/

      Usuń
  22. Uwielbiam wszystkie serie "dictionary of... " więc i tymi bucikami się zachwycam, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem który kolor wybierzesz:D wydaje mi się, że niebieski będzie taki niestandardowy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ho ho ho szalejesz na całego :) Ta śliczna "masakra" z facebooka zdecydowanie nie dla mnie a ty na pewno wprowadzisz swoje poprawki i będzie dobrze :).
    A co do konkursu to widzę, że się przejęłaś tym anonimem. Zupełnie niepotrzebnie, pamiętaj na swoim blogu możesz robić co chcesz a jak ktoś ma z tym problem to niech spada.
    Przypomniała mi się świetna nazwa firmy z Podlasia, zawsze byłam pod wrażeniem, że ktoś na nią wpadł. Firma Plum, bynajmniej nie sadownicza a producent elektroniki przemysłowej. Logo śliwki bezbłędne, świetnie też wygląda na różnych gadżetach. Ciekawe jaką nazwę wybrałaś :), ale może warto pomyśleć właśnie o takim abstrakcyjnym kierunku w jej wymyślaniu :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Chaga:) Ty już wiesz jak to czasem denerwuje i co człowiekowi przychodzi na myśl:)
      fajna nazwa:))
      i tak piszesz wprowadzę poprawki:) nie będę się męczyć z xxx o których nie mam pojęcia:)

      Usuń
  25. Trzymam kciuki za Zimowy obrazek- niezłe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. No a ja spóźniłam się na sal z bombką.Swoją drogą szkoda ,że koniec zapisów był 15 września.Zostają 3 miesiące na obrazek, a jajko , które było dużo więsze robiło się krócej. Szkoda...Spore wyzwania sobie postawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie będzie problemów żeby jeszcze się zapisać:)

      Usuń
  27. Świątecznie już sie robi , ciekawa jestem jakie kolorki na SAL FB wybierzesz , ja stawiam same xxx ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jak tak, to jestem spokojna, też stawiam na xxx :)

      Usuń
  28. Piękne te hafty:)Gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hafciki fajne, nie ma co. Będziesz miała co do roboty. Kolor do bombki wybieram czerwony, a na niebieskiej proszę jakąś dużą śnieżynę. Gwiazdka delikatniutka jak marzenie. Już czekam na realizację.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale jesteś w błędzie na temat Sal-u na FB :) Jest tak urozmaicony że nie będziesz się przy nim nudzić :) Ale nie martw się mi też jak spojrzałam na obrazek wydawał się banalny :) Damy radę - jak to napisała u siebie Kalliope :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja wiem, że się nie będę nudzić:)) jest wymagający, jak dla mnie, dlatego próbuję sobie ułatwić, bo jedyne czego to się boję, to, że nie dałabym rady na lnie z tymi wszystkimi ściegami, no i spróbuję zaoszczędzić trochę na mulinach;)) jestem ciekawa jaki będzie efekt!
      I jak to napisała Kalliope, autorkę projektu poniosło :))))))))))))))))

      Usuń
  31. znowu mi paszczęka opadła od wrażenia zrobienia hafciku..
    a sal... cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za zebranie w jednym miejscu wszystkich SALowych propozycji. Dzięki Tobie Justynko widać co się dzieje w temacie przedświątecznym.
    Gratuluję dziewczynom wygranych farb! A ja już miałam chrapkę na malowanie...;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko, ten sal u Diany będzie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne hafciki, gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...