Upiorne urodziny

Draculaura 1600-letnia córka hrabiego Draculi.

Kto kocha takie potworki? Chyba wszystkie dziewczynki w wieku 5-15 lat?
Na pewno Oliwka:) A, że w niedzielę urodziny Oliwki to oprócz kartki dostanie Draculaurę:)
Żyj Oliwko 100 lat, a nawet 1600 :))))))
Domowym zwierzątkiem Draculaury jest nietoperz Hrabia Wspaniały (według książki Hrabia Piękniś). Dziewczyna lubi przebierać go w różne ubranka.
Doczepiłam "ozdobnego" nietoperza do rączki:)
 Mam nadzieję, że da się bawić taką laleczką?
STRASZNIE FAJNYCH URODZIN ŻYCZYMY:)
TYSIĄC LAT
OLIWKO!!!!
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO






Share this:

40 komentarze:

  1. Tineczko prześliczną kartkę zrobiłaś, a jeszcze szczytniejszy jest cel, więc jak masz duże serducho wpadnij na bloghttp://13oddechowpozniej.blogspot.com/ tam poszukują właśnie takich jak Ty pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest lalka do zabawy, nie kartka ;)))))))
      wejdę, dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Fantastyczny prezent! Oliwka będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem podobna ;) Oliwka na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To widzę, że urodzinki Oliwka będzie miała fantastyczne, bo my z Myszką (imienniczką a do tego rocznikowo tak samo) tworzymy zakładkę z laguną....też miałam taką laleczkę stworzyć haftowaną lagunę blue ale padło jednak na zakładkę...dziergam bo chcę jutro wysłać prezent,ale chyba nie zdążę i paczuszkę nadam w czwartek rano- pytałam jak działa moja poczta-to podobnież na piątek priorytet dojdzie....hm...
    Twoja dracula jest rewelacyjna!!!!!!!!!! robiłaś sobie schemat czy od razu dziergałaś????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znając Twoje zakładki będzie strrrrrrasznie fajna:))))
      schemat na programie z pomocą Chagi, ale i tak dużo improwizowałam :))

      Usuń
  5. No, fantastycznie! Świetna lala!
    Na pewno będą to wyjątkowe urodziny. Tyle dobra płynącego zewsząd musi przynieść pożądany skutek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Potworna :), jakim cudem udała Ci się ją zszyć? jest taka cieniutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem;))) ledwo żyję po tej lalce, jeszcze dochodzę do siebie:))))))))

      Usuń
  7. Masz piękną duszę i dobre serce.
    Cała Ty!
    Twoja laleczka nikomu nie sprawiłaby większej radości niż Oliwce właśnie:-))
    Aż mi się ciepło robi na sercu, kiedy sobie wyobrażę, jak dostaje tę lalę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynka jakie ty masz serducho dobre Oliwcia będzie na pewno bardzo zadowolona - lala jaką sobie wymarzyła na urodzinki ja nie przedstawiałam nic na blogu bo była to karta kupna i do tego wielka czekolada ale ty masz talent wielki więc dobrze że pokazujesz dobrze jest wiedziec hihihi do kogo kiedyś się zwrócić z zabawkami buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały prezent dla Solenizantki! Będzie na pewno zachwycona :)
    Udało Ci się, bo masz Wielkie Serducho Justynko:)
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowy prezencik dla Oliwki!
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pomysł! I ten nietoperz :) Super!!! Oliwka na pewno będzie zadowolona!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja pomysłowość kwitnie niesamowicie, bardzo mi się ta panienka podoba, a co dopiero Oliwce!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna lala!:) Oliwka na pewno będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Oliwka się ucieszy :)
    Super niespodziankę jej sprawisz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To też ulubiona monsterka mojej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna ci wyszła ta lala! Super pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super laleczka! Fantastycznie ją wykonałaś;)) Mała będzie na pewno zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Laleczka super i najważniejsze, że będzie spełniniem marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezent!

    Wszystkiego, co najlepsze dla Oliwki!

    OdpowiedzUsuń
  20. takie lale są najfajniejsze, miękkie więc i do poprzytulania! :)))))))) a ja kocham nietoperze :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo!!! To będzie super prezent bo wyjątkowy i jedyny. Mnie niestety choroba zmogła więc jedyne co mogę to wyślę kupioną karteczkę :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama bym się taką cudną Draculaurą pobawiła
    jest cudna - to dopiero będzie radość dla Oliwkii :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie mina Oliwki jak te wszystkie prezenty i kartki zobaczy , Ślicznie straszna lale zrobiłaś ,,

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super :)), Oliwka będzie miała super kolekcję i to w dodatku jedyną w swoim rodzaju

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...