Trochę większy poniedziałek

Przeczytałam jednym tchem! Krótkie felietony, ale jakże przydatne na każdy dzień w roku. Przyznam, że gdybym wiedziała, że to zbiór felietonów nie kupiłabym tej pozycji. Miłe rozczarowanie, zaczęłam wczoraj dzisiaj odkładam na półkę z przekonaniem, że wrócę jeszcze nie raz do tych kartek!

Trochę większy poniedziałek, bo i pani na podusi trochę większa i książka o większej kobiecie;)
To prezent od Agnieszki, który przywędrował do mnie z książką "Kochając większą kobietę":)
Dziękuję Aguś!

Trochę większy poniedziałek, bo więcej sukienek na szczęście mogło powstać:)
Tu ukłon w stronę Katrinki i Marysi!
Trochę więcej zastanawiania się nad odcieniem i padło na dwa, jedna mulina cieniowana druga nie:)
Jedna sukienka zielona druga nie;)




Którą Maryś wybierasz?:)

Dziękuję jeszcze raz, jutro wyślę sukienki:)))



Share this:

33 komentarze:

  1. Masz kochana ogromne serducho!!! Uwielbiam Grocholę. A poducha rewelacja a szczególnie bielizna i pępuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieloną, zieloną, chociaż wybór był karkołomny, bo puderkowy róż kusił, ale opakowanie w groszki przelało szalę ♥
    A ja właśnie uszyłam okładkę - i piszę o Tobie posta hahaha ♥
    TO ja dziekuję, dawno tyle radości nie sprawiło mi pomaganie. Razem jak się tak chwycimy za ręce - jest tęcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już przeczytałam, śmiać mi się chcę teraz mam całkiem inne włosy:))))) no i dzieciaki większe:))) no i chyba razem kochamy motyle:))))
      leci zielona:)
      a pierwszą stronę do sekretnika Julii już mam, nie mogę się doczekać kiedy ją wkleję:))))będzie miała pamiątkę:)

      Usuń
    2. A ja sobie przypomniałam, że mam w szufladzie te zdjęcia :))))))))

      Usuń
  3. Czy tu się coś zmieniło?
    Czy to gorąc tak na mnie działa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też widzę zmiany [ czy na pewno jesteśmy u Tiny ?] fajna akcja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne sukienki, podziwiam je od tego momentu kiedy pierwszy raz zobaczylam je tutaj :)
    a zmiany to zaszly :), tez od razu zlapalam sie na mysli : Czy napewno jestem i Tiny????
    ale chyba poprzednia kreacja byla bardziej oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zdjęcia duże nie wchodziły:))no i 3 szpalty to stanowczo za dużo:)
      no i nie mogłam odpowiadać bezpośrednio w komentarzach więc już wolę tak:)
      no i fajnie, że się odezwałaś!:)

      Usuń
  6. Serio fajna książka?:))zawsze lubiłam Grocholę,ale jakoś po Houston przestało mi się chcieć ją czytać:)Ostatnio zaczytuję się w R.P. Evansie,chyba wszystkie dotychczasowe jego książki przeczytałam:))I Katarzyny Michalak,też się ją fajnie czyta,tylko musiałam przystopować bo wydałam ponad setkę w miesiącu na książki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie zrobiłam przerwę od Grocholi po "Grach i zabawach małżeńskich" i nie czytałam jej z kilka lat (jak ten czas leci), ale tutaj naprawdę mi spasowało:) koleżanka chwaliła "Trzepot skrzydeł", ma mi dowieźć w tym tygodniu, zachciało mi się teraz takich książek:)a jak znajdę chwilkę to przepiszę jakiś felieton:) dziękuję za polecenie nowej autorki (dla mnie nowej) :)

      Usuń
  7. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy na widok tej podusi, jest świetna!
    Kolejne sukieneczki też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusia jest urocza!
    Nowa szata bloga też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, nie było mnie trochę czasu, a tu takie zmiany u Ciebie ! I blog jakiś inny, i ładny motylek, i nie trza wracać z powrotem na góre by komentarz napisać, i serce Twe takie duże, i taras cudny i nawet brzozy ścięte obejrzałam.... Tyle zmian ! A o Szymku też nie wiedziałam i nadal nie wiem czy nie za późno na pomoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie Elu, zbieramy na 3 chemię , nigdy za późno:)
      Dziękuję, ale brzozy super nie?;))))))))

      Usuń
  10. świetna podusia, Bielizna jest sexy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. akcje/aukcje super sprawa z przesłaniem. Pięknego motyla masz w czołówce:) wręcz zaczarowany:) i cieszę się, że poszewka przypadła Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szata graficzna, ta bardziej mi się podoba:)
    Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,ale się pozmieniało:))Myślałam,że pomyliłam blogi:))
    świetna poducha,a sukieneczki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. No szokło mnie z leksza Tysiu. A gdzie ta słodka dziewczynka z kokiem na głowie i opaską we włoskach? Jejku jaka zmiana .Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie sukieneczki śliczne. I komentowanie takie jak lubię, słuszna zmiana;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle się u ciebie dzieję i w słusznym celu ..A u mnie dalej ograniczony dostęp do sieci ,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zmiany - aż zwątpiłam czy mnie link dobrze przekierował ;)
    Pomysłową poduszkę dostałaś jako dodatek do książki - super komplet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka myślała czy mnie ktoś nie podrabia:))))))

      Usuń
  18. Kochana cudna zmiana na blogu ;o) Sukienki uroczę ;o) Niesamowita podusia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te sukieneczki:) Upominki rewelacja, no i zapomniałabym dodać, że zmiana na blogu pozytywna, motylek przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne sukieneczki ! ucieszą obdarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienusie są urocze i piękne kwiatuszki mają .

    OdpowiedzUsuń
  22. Podusia jest super :) A sukienki ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...