Pachnące sukienki

Witajcie po dłuuuugim weekendzie:) Uciekają mi te dni wakacyjne jeden za drugim i ani się obejrzę, a tu już środa, połowa kolejnego tygodnia! A za tydzień koniec lipca!
Urlopu jak narazie ani widu ani słychu więc odbijam sobie na zakupach;)
Tym razem wpadły mi w ręce zapachowe sukienki z Home & you. Kupione tylko i wyłącznie z myślą, że ozdobię je haftem:) Z xxx idzie ciężko więc spróbowałam czegoś innego:)

 Jak Wam się podobają?
Stelaże były w opakowaniu i to one są skropione jakimś olejkiem zapachowym.
Sukienki można ściągnąć i ubrać w nie jakieś małe lale:)
 Łączyłam ze sobą dwa kolory mulin, po dwie nitki z koloru, liście zrobione dwoma nitkami:)
 I zapakowane na prezent:)
Może macie jakieś inne ciekawsze pomysły na ozdobienie zapachowych sukienek?

Kasiu lew będzie obrazkiem do pokoju dziecięcego, a nazwa tamtego haftu to toile, chyba taka potoczna :) Jak chcesz to wyślę Ci na maila wzory.
Katrinka, a ja bym z przyjemnością pomyślała o tym baranie, nawet mam na myśli xxx inne zwierzaki ;)
Xymciu podzielę, podzielę;)) już wybraliśmy, Stegna;)
Dziękuję za wszystkie gratulacje i komentarze, że Wam się chce w te cudne upały ;)))

Wracam do sukienek, a niebawem pochwalę się wspaniałymi prezentami!
Wspaniałego tygodnia dla wszystkich!



Share this:

29 komentarze:

  1. O rety! Ale sukienki, Ty to zawsze coś fajnego upolujesz;) Żałuję, że u mnie to do sklepów wielka wyprawa;)
    A ozdobiłaś przefantastycznie, ja tak nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, nie mogę się napatrzyć. Ależ Ty to masz pomysły super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, sukienki niesamowicie zyskały na urodzie! Najbardziej podoba mi się ta ostatnia, moje kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiłaś te sukienki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł nie są już takie proste po ozdobieniu haftem, mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne sukienki, super gadżety wynajdujesz. A co do ozdobienia to zrobiłabym to tak samo, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że nikt lepiej by tego nie przyozdobił. Świetnie to zrobiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł !
    Sukieneczki ozdobione cudnie!
    Perfekcyjna praca,szalenie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie sukienusie! Czy Ty wiesz ile teraz by kosztowały??? Bezcenne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł, wyglądają rewelacyjnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale upiększyłaś:) cudnie wyszło
    zaraz by się chciało do środka laleczkę włożyć , hi,,,hi,,:)3
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyhaftowałaś te kwiatuszki na sukieneczkach. Teraz dopiero to one są urocze:) Wspaniały prezent. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze takich pachnących sukienek - fajny gadżet i bardzo zyskał na urodzie z Twoimi hafcikami :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne sukieneczki,te hafciki bardzo dodały im uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale im dodałaś urody - są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tina SERDUSZKO miłe - pewnie!
    A dziewczyny robią licytacje "na blogu" - wtedy nie ma kosztów allegro - ja się pospieszyłam, bo mam za dużo na głowie, ale nie szkodzi - jak chcesz zrób na blogu licytację - będzie cudnie - SAMA ZALICYTUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Popatrz,a ja byłam w home ale ich nie widziałam:)a chętnie bym kupiła:))..idę ich poszukać:))

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze sukienki :) Pięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukieneczki pięknie ozdobiłaś!Laleczek nie posiadam
    ale pachnący gadżet znajdzie swoje miejsce...może na komodzie albo toaletce:)))Rób licytację.
    Jak wyhaftujesz barana to jak nic odgapię:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tym kwiatuszkami. Sukienki wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana Tineczko hafty są piękne! uwielbiam haftowane róże :) Tej metody haftu jeszcze nie znam, przyjdę na nauki do Ciebie.
    Wczoraj wieczorem otrzymałam doskonałe wieści. Napiszę, gdy tylko Alutek mi na to pozwoli.
    Przytulam bardzo mocno wspaniałą kobietę o ogromnym sercu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze i bajecznie słodkie , aukcja gest bardzo szlachetny pozdrawiam Maria:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za wzorki :) Sukienki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienki śliczne. I my byliśmy w Stegnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienki śliczne. I my byliśmy w Stegnie :))))

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...