Dla Szymusia

Moje Kochane, uzbierałyśmy razem aż 240 zł dla Szymusia! Jestem Wam ogromnie wdzięczna za pomoc, za serce, za ofiarność, za chęci! Sprawdzałam na stronie fundacji, pieniądze są już zbierane na 3 chemioterapię, jeszcze trochę i cel zostanie osiągnięty! To niesamowite ile możemy razem!
Kasia G wylicytowała sukienkę numer 1 za 50 zł
Ania sukienkę numer 2 za 50 zł
Katrinka sukienkę numer 3 za 70 zł
i Maryś sukienkę, która powstanie za 70 zł!

Wierzę, że wszystko będzie dobrze i Szymuś wyzdrowieje!

Proszę abyście weszły na ta stronę http://www.siepomaga.pl/f/mamserce/c/902
po kliknięciu czerwonego linka "Wesprzyj" dokonacie wpłaty,
poproszę o potwierdzenie i adresy na haftytiny@o2.pl i wysyłam sukienki:)

Pozwolę sobie zacytować piękny wiersz, którego autorem jest nasza blogowa koleżanka Barbara S

Zwykła-niezwykła... (...mama)

Potrafi trwać, choć inni odpadli,
nie dali rady, bo byli za słabi,
zawsze gotowa by pomóc w potrzebie,
przez moment nawet nie myśli o sobie...

potrafi łapać kolorowe motyle,
potrafi ujarzmić je nawet na tyle,
że siadają pięknie na dziecka dłoni,
nic wtedy nie boli, a wszyscy spokojni...
Zielone, niebieskie - wiedzą, które lepsze
potrzebne są ciągle dzieciom jak powietrze,

Pilnuje każdego oddechu dziecka swego,
choć chciała by go wiedzieć bardziej samodzielnego,
choć drży o każdą chwilę, każdy dzień...
kiedy trzeba potrafi usunąć się w cień 

potrafi cieszyć się każdą piękną chwilą,
oby jak najwięcej takich w życiu było !!!
(bs, 10-07-2013)
 Życzę wszystkim, nie tylko mamom, wielu pięknych chwil!
 

Share this:

11 komentarze:

  1. Dotarłam wreszcie do domu:) Maryś wymyśliła wspaniałe rozwiązanie,dzięki temu zawsze pieniążków więcej...a przecież o to chodzi:)
    Odezwę się jutro jak zrobię przelew,dzisiaj już nie mam siły.
    Miłej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogę pomóc :)) Przelew zrobiony przed chwilą!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo, piękna akcja, brawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Wiersz piękny:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka zmiana na blogu:) Motyl jest śliczny. Cieszę się, że aukcje się udały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś wspaniała, że się zgodziłaś :D
    Ale mi sie serdce usmiecha!
    Ojoj ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przedsięwzięcie. Nowa szata graficzna pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko zrobię przelew to się zglosze po sukienusie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz tutaj poczułam się zaproszona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kwota :)), gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie!!Kochana masz wielkie serducho!!!Też licytowałam na innym blogu i autorka okazała się równie cudowną osóbką i zmieniła zasady aukcji - a raczej zamiast jednej rzeczy, postanowiła zrobić dwie:) Bardzo się cieszę, że jeszcze są tacy ludzie!Jesteście Kochane!!!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...