Nowy haft na Nowy Rok- Squirrel odsłona I

Wzór wiewiórki ma 12 stron.
Założyłam sobie, że będę haftować 1 kartkę na 1 miesiąc.
Tylko te dwie pierwsze zrobiłam w jednym miesiącu,
bo wzór zajmował nie wiele miejsca na kartce.
Jeden miesiąc jestem jakby do przodu, ale 
zostawiam sobie na koniec backstitche plus może jakieś
poprawki:) Idealnie wszystko rozłożone w czasie.
Mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać planu;)
Myślę, że najłatwiejsza część obrazu za mną.
Dopiero od marca zaczną się schody;)
Pozdrawiam serdecznie dziękując za życzenia zdrowia,
na szczęście już po okropnym przeziębieniu i zapaleniu oskrzeli:) 
Mam nadzieję, że się nie dajecie wirusom!:)
Tina

Share this:

30 komentarze:

  1. Cieszę się że ze zdrówkiem lepiej :. Czekam na kolejną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A zatem nie zostaje nic innego jak trzymanie kciuków żeby plan się powiódł

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się ciekawie :) najważniejsze aby dobrze rozplanować sobie pracę i żeby nic nie przeszkodziło w dążeniu do celu. Trzymam kciuki i miłego haftowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Założenie, że jeden kawałek na miesiąc jest, jest dobrym posunięciem. Łatwiej osiągnąć cel wytyczając drobne zadania... Powodzenia Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pogubiłam się. Wydawało mi się, ze to ma być Alicja w Krainie Czarów, a teraz czytam o wiewiórce. Gdzie znajdę u Ciebie cały wzór?
    Dobrze, że czujesz się już lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórka jest w poście Nowy haft na Nowy Rok z 15 stycznia, haftujemy wybrany wzór przez rok;) a Alicję też chciałam dopisać, ale stwierdziłam, że nie rozłożę tego haftu na rok, wyhaftuję go szybciej:)) podobają mi się te wszystkie dziwne dodatki jakie posiada i jestem ciekawa, jak mi pójdzie praca nad nimi;))) pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzięki, musiałam coś pominąć, zaraz sobie popatrzę na rudasa. Fajnie, kochane zwierzątko:)

      Usuń
    3. No przecież, skrzat na wiewiórce i małe elfy, co to lepiej bez nich. Ciekawa jestem, jak wyjdzie:)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki za postęp prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mam specjalnie co pokazywać. Ale jak już wzór zacznie się wyłaniać to zrobi się ciekawiej.
    Ps.wirusa załapałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz Ci los, zdrówka zatem, jakieś cholerstwo jest w powietrzu ja nie pamiętam kiedy byłam tak chora, sił dużo:) pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Rozplanowałaś prace nad haftem idealnie. Teraz zostaje tylko trzymać się planu!
    Czekam na kolejne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!;) Mnie na razie choroba omija, mam nadzieję, że da mi spokój, choć krąży po rodzinie i współpracownikach.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to trzymam kciuki.bardzo jestem ciekawa tej wiewióry:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki ładne.
    Trzymam kciuki za wykonanie planu i z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie szybciej to wyszyjesz ;) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za postępy, ale mam skrytą myśl, znając twoje tempo hafciarskie, dasz radę szybciej niż za rok. :) Bardzo uroczy hafcik! Zdrówka życzę :)

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super plan 😊
    Niestety u nas połamało wszystkich i to porządnie. Tymek mało w szpitalu nie wylądował. Na szczęście jest już troszkę lepiej. Mam nadzieję że u Was też już koniec chorowania. Pozdrawiam i ściskam 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to na pewno zdążyć wszystkie krzyżyki postawić przed czasem a potem będziesz dopieszczać Wiewiórkę :) Będzie śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie się zapowiada ;) czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie jest w odcieniach brązu, ale znając ten typ wzorów, jestem pewna, że efekt końcowy z backstitchami będzie super. No to czekamy na dalszy ciąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ambitne przedsięwzięcie, trzymam kciuki i wspieram! efekt będzie świetny :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na dalsze postępy, Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny hafcik się zapowiada. Powodzenia w haftowaniu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...