Stare, ale jare

Kolejny RR hafcik wykorzystany! Swoje odleżał i nabrał mocy urzędowej, skończyłyśmy go w tamtym roku! Do tego to było moje pierwsze RR i sentyment pozostał.
Szkoda tylko, że dziewczyn już na blogach nie widać, ale pamiątka jest!

Dodałam koronkę, kiedyś mi tak podpowiadałyście z innym haftem i muszę przyznać, że efekt mi się podoba:)
Pasuje idealnie!

Z lwem walczę, nie mam ostatnio czasu na xxx.
Małe sprostowanie Chago;)
Kamieni nie wysyłałam dlatego dostałam większe ubranka, to zdjęcie z małymi kamykami jest z sieci, na tym się wzorowałam:))))) Ale te duże i tak sprawdzają się lepiej:)
Dusiu pochwały zasłużone:))

Dziękuję za wszystkie komentarze, zakupów już pokazywać nie będę żeby Was nie wkurzać:))
A tak poważnie to niestety nic ostatnio nie dołożyli, chyba, że Anka wszystko wykupiła ;)))

Zapraszam jeszcze na female.pl, internetowy magazyn kobiecy i mój pierwszy artykuł ;))
POCZYTAJ

i na łapanie licznika u Kasi :)
Kasia pisze, że im nas więcej tym lepiej, oby to się dobrze skończyło ;)))))))))

Miałam kiedyś pokazać pomalowany domek z którym walczyłam ostatnio więc donoszę, że maluję po raz kolejny :)))) Do tego wymyśliłam coś fajnego, przy okazji wyszedł z tego biznes więc myślę, że Was zaskoczę pod koniec lipca;))))

Pozdrawiam i życzę udanej pogody wszystkim szczęśliwym urlopowiczom:)))))



Share this:

32 komentarze:

  1. Czas ucieka , a wraz z nim zachodzą zmiany wokół nas, na blogu jest typowa rotacja, ale tak to już jest na miejsce innych przychodzą nowi i tak się to kręci, hafcik prześliczny [ jak każdy Twój] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik piękny od dawna mam na niego ochotę a Twoja oprawa dodaje mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wyszło cudeńko! Koronka uroczo je dopełnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiony, zawisł na honorowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z koronką super, hafcik piękny)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje, nabrałam aż ochotę na powrót do blogowego świata. Ramka jak najbardziej pasuje też chcę białą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ten hafcik! uroczo komponuje się z Twoim kącikiem pracy :)
    cudnie :)
    miłego dnia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie ten hafcik wygląda z koronką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafcik uroczy, koronka pasuje idealnie :)
    Pozwalam sobie zostać u Ciebie na dłużej, ponieważ bardzo mi się tutaj podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik, pięknie oprawiony. Umieram z ciekawości - dotyczy pomysłu :) Umiesz tworzyć napięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft i piękna oprawa:)!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten wzór już dawno mi się podobał! Oprawiony wygląda wspaniale i znakomicie pasuje do krawieckiego kącika!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronka pięknie ozdobiła haft! No i obrazek cudnie prezentuje się na ścianie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazek marzenie. No i pamiątka nie lada jaka! Świetne miejsce dla niego znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik jest śliczniutki :) W tej ramce i z koronką prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej oprawie wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie także ten wzór bardzo się podoba. Mam go w swoich zasobach i może kiedyś się za ten haft wezmę... No i rewelacyjnie dobrałaś ramkę! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały obrazek. I koronka pięknie się wpasowała. To naprawdę świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wygląda ten haft i faktycznie idealnie pasuje w tym miejscu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no proszę jak pięknie wygląda w oprawie i na dodatek uroczo ozdabia Twój kącik...

    OdpowiedzUsuń
  21. Powtarzac sie nie bede ;) )))))), ale twoja praca jak zawsze mi sie podoba :) , jestem ciekawe tego malowanego domku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten hafcik jest przepiękny! Patrzę i podziwiam każdy cudny szczegół:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne cacuszko♥Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. No i cudo wyszło, jak zawsze. Gratuluję publikacji i trzymam kciuki za powodzenie biznesu.:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ cudo , zachwyciłam się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie się prezentuje, a koronka pasuje idealnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny haft,świetnie wygląda z koronką:)
    Idę poczytać Twój artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysłów widzę że ci nie brakuję multum wspaniałości u ciebie, kwiatów dużo uwielbiam je a brzoza no super jest
    pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny haft i świetne miejsce na niego znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ten haft cudownie się prezentuje, piękny jest !

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...