Łowca

Dni upływają mi pod hasłem wyprzedaże. Codziennie podjeżdżam do Empika i wybieram co dołożą do 90% przeceny. Nie wiem po co to kupuję, ja już tak mam, jak widzę napis wyprzedaż, rabat itp ładuję do koszyka. Viola byłaś ciekawa koralików to porobiłam kilka zdjęć.

 Normalna cena 14zł za jeden koralik!
 Pozostałe ceny też przyprawiały o zawrót głowy, uratowała je tylko naklejka 90%.
 Jedynie szklanki 50%, ale i tak nie mogłam im się oprzeć ;)
A to jeszcze nie koniec, ale dzisiaj sobie odpuszczam wyjazd, mam nadzieję, że jutro sobie odbiję podwójnie.
Dzisiaj leniuchowałam
Jedyny wzór, który mi się spodobał. Ostatnio nie chce mi się nic, ale tą serię już dawno miałam w planach.
A co to, a co to????
Poprosiłam kiedyś Dusię o szydełkowe ubranka na kamienie. Małe. Malutkie.
Bo takie widziałam gdzieś w sieci
I tak sobie moje leżały, leżały, aż pewnego dnia haftując na tarasie z jedną kartką, którą cały czas wywracał wiatr pomyślałam, że nie muszą być małe i nie służyć do niczego! Poszukałam dużych kamieni i mam przyciskacze do papieru! Obłędne przyciskacze!
Dusia ma zdolne rączki, jak dobrze, że są dziewczyny , które nie potrafią haftować ;))


Share this:

27 komentarze:

  1. Ech, u mnie aż tak bogato to nie ma w tym Empiku :(. Szklanki z kotami są rewelacyjne :), co do pozostałych rzeczy to przeznaczenie większości jest dla mnie zagadką :)?
    Te kamienie są niesamowite. Wysyłałaś paczką zwał kamieni i Dusi je ubierała???
    Zacznę chyba zbierać kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wybrać się do Empiku :) - dzięki za cynk.
    Justynko bardzo bardzo dziękuję za Małego Księcia, jesteś kochana :). Kroić już się nie będę - nie muszę :)). DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre Chaga, Justynka chyba z tysiac zl wydala tylko na poczte hihihihi
    Sliczne te "ubranka" i chyba musze sie wybrac do pobliskiego empika.
    Pozdrawiam i dzieki za mile slowa powitania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! cudowne zakupy zrobiłaś - sama bym się na co nieco z tej kupki pokusiła :) Te koraliki, to tak naprawdę KORALE są takie jakby z fimo wyglądają - rzeczywiście fajne :) I kaboszony chyba tam masz? A te kółka to co to? bazy do kolczyków, bransoletek, czy jakieś podkładki z pleksi?
    A kamienie wystrojone jak na imprezę jakąś - uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale zakupiłaś cudowności :) A pomysł z kamieniami "obłędny"

    OdpowiedzUsuń
  6. To dopiero zakupy! Może i dobrze, że do najbliższego Empiku mam dosyć spory kawałek... :)
    Skąd Ty bierzesz te pomysły? Kamienie są genialnie wystrojone:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z zakupami Kochana[ nie przesadzaj z tymi pochwałami,] Tineczko wpędzisz mnie w samozachwyt i będzie problem ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. kamyki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie !!! Jutro lecę do Empiku też !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona Kobieto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja już nie mam po co do empiku,jak wszystko wykupiłaś:))))pomysł z kamieniami świetny:)czego to ludzie nie wymyślą:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że łowisz przecenione, bo ja, jak mi się co spodoba, to nawet za bajońska sumę jestem w stanie kupić :D Ostatnio mnie wzięło na porcelanę i właśnie nie mogę doczekać się przesyłki!
    Kamienie wyglądają super i pełnią ważną funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W głowie mi się nie mieści!!! Ale cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ubranka na kamienie... Kręcę głową z podziwu nad twoją fantazją.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. łowy superaśne , retro obrazki odjazdowe :)
    przyciski w szydełku cudowne ,aż mi sie taki zamarzył .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie większość zakupów stanowi tajemnicę (nie wiem, do czego to żyć), ale kamienie - boskie! I jakie to praktyczne - taki fajny przycisk do papieru :)
    PS. Sweter, który pochwaliłaś u mnie spruty... Robię od nowa, bo wyszedł za duży... Matko, do końca urlopu nie skończę go chyba.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. To jeszcze ja - zjadło mi "u" w słowie "użyć". Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaszalałaś z tymi zakupami :)) no, cóż prawdziwa KOBIETA :))
    Kamyki w ubrankach wyjściowych, to i na zewnątrz domu możesz haftować! Pomysł pierwsza klasa.
    Tak jak Chaga zastanawiam się nad sposobem przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie bawię się tak u mnie nie ma takich wyprzedaży w Empiku, buuuuu. Fajne rzeczy zakupiłaś. A Kamiorki obłędnie wyglądają. Miałaś super pomysł. Ja zbieram kamienie ale nie wpadłam na to. A Dusia się spisała genialnie.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. To się nazywają dopiero zakupy! A przyciskacze do papieru..rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak możesz być taka brutalna i pokazywać nam takie zakupione cudeńka :).

    Och brakuje mi takiego chodzenia po sklepach. Teraz mam wszędzie daleko i omija mnie wiele fajnych wyprzedaży ...

    Ostatnio z siostrą byłam w mieście i znalazłyśmy rewelacyjny sklep teraz co przyjadę do rodzinki to będę musiała go odwiedzić hihi.

    Znam tą zwierzęcą serię. Śliczne są te wzory.

    A ja się zastanawiałam po co Ci ubranka na ziemniaki, a to kamienie haha.
    Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamienie wyglądają obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Solidne zakupy! Pozdrawiam i dziękuję za słowa współczucia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowo tu u ciebie, jak zawsze zaglądam to tak mi coś w sercu grać zaczyna, jestem nowa na łonie blogów i zapraszam w me skromniutkie progi pozdrawiam
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  25. weź no nie kuś! ;) świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jakie zakupy ! Tylko pozazdrościć tych cudowności !! Nie wiem dlaczego u mnie w empiku nie ma takich przecen ?? :(

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...