Pomaluj mój świat

Piszesz mi w liście, że kiedy pada,
kiedy nasturcje na deszczu mokną,
Siadasz przy stole, wyjmujesz farby
i kolorowe otwierasz okno
Trawy i drzewa są takie szare,
barwę popiołu przybrały nieba.
W ciszy tak smutno, szepce zegarek
o czasie, co mi go nie potrzeba 
Więc chodź, pomaluj mój świat
na żółto i na niebiesko,
Niech na niebie stanie tęcza
malowana twoją kredką.  
Więc chodź, pomaluj mi życie,
niech świat mój się zarumieni,
Niech mi zalśni w pełnym słońcu,
kolorami całej ziemi. 
 Za siódmą górą, za siódmą rzeką,
twoje sny zamieniasz na pejzaże.
Niebem się wlecze wyblakłe słońce,
oświetla ludzkie wyblakłe twarze.  
Korzystając z okazji zgłaszam pomalowany świat do Szuflady

Share this:

27 komentarze:

  1. Widze , ze krolik sie na pracowal, nie dosc, ze pomalowal pisanki, to jeszcze i kwiatki ;)
    Czuc wiosne ;)
    Super, ze koncert ci sie udal
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haft! Gratuluję udanego wypadu do Krakowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obrazeczek! Też miałam chęć go haftować, ale okazało się, że mam duże braki w mulinach i mi przeszło ;)
    Kiedy Ty się z tym wyrobiłaś? W drodze na koncert chyba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Koncertu i w ogóle Krakowa zazdroszczę :) Hafcik super, bardzo wesoły i wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o Tobie jak Ci tam było i czekałam na tą relację. Cieszy mnie, że bawiłaś się przednio.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek, bardzo radosny w odbiorze! Krakowa zazdroszczę, bo w ubiegłym roku, kiedy się tam zatrzymaliśmy przejazdem, żle się czułam i tylko ławeczka nad Wisłą mi ze zwiedzania została.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za relacja, jakbym tam była :D fajnie że masz tak pozytywne wrażenia!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki śpiewający post:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się hafcik w tej rameczce - życzę powodzenia w wyzwaniu!:)
    A za Krakowem tęsknie, bardzo lubię to miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pomalowałaś świat! Niech już tak tak zostanie taki kolorowy :))
    Z relacji widać, że wyjazd bardzo udany, oby więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje posty :))))) Pomalowałaś przepięknie swój świat. Powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki rewelacyjny haft! Te tulipany i kolory... Myślę, że Szuflada cię doceni.;) Gratuluję udanego wyjazdu i koncertu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie posżło ci malowanie ,,
    A do Krakowa to ja też chcę ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszedł Ci ten obrazek!
    Też go zaczęłam, ale nie wiem czy uda mi się skończyć przed świętami.......
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że udało Ci się wyrwać i miałaś czas na przyjemności tylko dla siebie :)
    Obrazeczek śliczny, czekam na kolejne odsłony wielkanocnych hafcików:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W drodze do pracy zobaczyłam wczoraj samochód niebieski z żółtymi mazajami, skojarzyłam z tą piosenką i "chodzi" cały czas za mną. Nie chce odpuścić. Fajny kolorowy hafcik, taki wiosenny.
    Strasznie zazdroszczę koncertu. Tylko raz, już wiele lat temu, miałam przyjemność ich słuchać na żywo. Chętnie bym to powtórzyła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny wpis, piękne dobrane słowa do obrazka ! Gratuluje tak pięknych wrażeń z wyjazdu i koncertu, oby jak najwięcej takich chwil ! Haft jest przecudny ! A porządki to teraz królują u każdej bo słonko wszytko pokaże co gdzie jest nie tak po zimie w domu :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten wiosenno-świąteczny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny haft, radosny, kolorowy - trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny hafcik super zaprezentowany !

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny hafcik i slowa tej zapomnianej niemal piosenki..kapitalny post:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję serdecznie , hafciki prześliczne! Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  23. Marnujesz się kochana z takim talentem -pięknie to opisałaś, a jeszcze piękniejszy jest haft powodzenia w wyzwaniu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham wszelakie uszate stworzenia a zwłaszcza króliki mam do nich słabość więc hafcik bardzo
    mi się podoba :D pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że wypad się udał :)
    A hafcik wesoły, kolorowy i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hafcik super, najlepszy jest ten szaraczek:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...